#1
Ik heb me flink ingelezen over oxycodone. Ik weet er wat vanaf, maar heb het zelf nooit gebruikt. Het is een drug die ik graag wil proberen, maar dit simpelweg niet durf omdat er zo'n grote NEE sticker op opiaten zit.
Opiaten hebben een HELE SLECHTE naam. Is dit gegrond?
Als je het op medisch advies gebruikt is dit NIET waar. Dan wordt je ook niet high maar merk je als het de pijn verlicht.
Als je het misbruikt om high te worden is het terecht dat het een slechte naam heeft gekregen. Daardoor wordt het voor pijn patiënten moeilijk die het nodig hebben om het voorgeschreven te krijgen.
Ik spreek uit ervaring.
Ik zou retard zelf altijd gewoon crushen en in een capsule of bommetje doen. Als je erop zuigt kan het best lang duren voordat je alles binnen krijgt. Met kauwen loop je weer het risico dat je niet alles helemaal goed stuk bijt een deel alsnog vertraagd wordt afgegeven.
Omdat de formule intact blijft op deze manier. Ze hebben dit in 2011 veranderde.. tegen misbruik precies hoe jij het denkt te kunnen omzeilen. Daarom zuigen alsof het een keel snoepje is. En het is in 15 minuten ongeveer weg.
Enige manier is laten oplossen in de mond om het volledig sneller te laten werken.
Trust me ik gebruik het al ruim een jaar.