Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Oxycodon vraagjes

Eerste keer Oxycodon vraagjes

86 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze olifant zei:
Jij bent gewoon zelf één groot libido. :laughing:
Klik om te vergroten...

:flushed: Ssstttt dat hoeft niet iedereen te weten! :innocent:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben daarom ook blij met oxycodon mijn libido is eerder hoger als lager.

Tramadol is een libido killer morfine sulfaat en oramorph hebben geen invloed op libido.
Bij tramadol is het bekend als bijwerking voor mannen dat ze geen orgasme meer kunnen krijgen erdoor. Erg frustrerend lol

Doe mij maar oxy vind vriendin ook fijner.


Ps shit ben te erg onder invloed van Tiletamine :/ Vind dat kut spul dan weet ik dat ook weer.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Bij tramadol is het bekend als bijwerking voor mannen dat ze geen orgasme meer kunnen krijgen erdoor. Erg frustrerend lol
Klik om te vergroten...
Ik heb dat dus letterlijk met elke opiaat eigenlijk. Ach ja, ik wordt er ook niet opgewonden van en doe het toch zelden.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Dat klinkt goed @Fruitvlieg! Ik heb geen relatie maar genoeg dromen :tonguewink::blushing:, dus komt goed!

Wat zou jij aanraden trouwens? Starten met 10mg, of direct 20mg? (Ik ga erop zuigen tot ze opgenomen zijn.)

En, eventueel ook voor anderen, als ik met 10mg start, hoelang nadat pil weggesmolten is weet ik zo'n beetje dat het voldoende is of moet bijnemen? Ik blijf nuchter en heb geen tolerantie en nooit eerder een opiaat gehad.
Klik om te vergroten...

Ik had 2 x 5 mg gepakt. Dus 10 mg in totaal en in 1x. Ik zou dus met 10 mg beginnen en afwachten. Wel goed dat je niet meer dan die 20 mg in huis hebt. Als ik jou was zou ik ervoor zorgen nooit meer dan dat aanwezig te laten zijn op het moment dat je ze pakt. Ik heb later nog een half pammetje gepakt en toen was het effect meteen weg en vielen we in slaap. Achteraf gezien natuurlijk niet zo wijs om downer op downer te pakken, dus gewoon bij oxycodon blijven!

Je klinkt als een verstandige meid, dus heel veel plezier en we lezen wel wat je ervan vond!

Oh, en van misselijkheid helemaal geen last gehad en we hadden gewoon gegeten van tevoren. Volgens mij hebben we het tabletje opgesabbeld. Het is allemaal niet zo spannend, hoor. Wel goed dat je je goed informeert. Gewoon niet teveel eten van tevoren, lekker in bed of op de bank gaan liggen, leuke (kleur) sfeerverlichting aan, relaxt muziekje en chillen maar. Enjoy!
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet vaker dan 1-2x per maand een paar poppen en de kans op lichamelijke verslaving is nihil. En anti-misselijkheid pillen helpen ook voor de comedown. Kan je gewoon bij de apotheek halen als het goed is. Ik zeg dit omdat ik na oxy's altijd zo'n nare misselijkheid heb als ik iets doe behalve stil liggen in bed. Dit is ook een optie tegen de misselijkheid XD

Als je het nog nooit hebt genomen ga je van 20-30mg wel een lekker gevoel krijgen. Van 40-50mg ga je wel beetje die nodding in and out space krijgen maar ik had ergens gelezen dat 40mg eigenlijk al te veel is voor een non-tolerante gebruiker.

Kzou zeggen 30mg en je gaat wel die space krijgen die je wilt. Vanaf daar kan je bijnemen als de behoefte aanwezig is
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het gister gedaan. Het was erg interessant en ben op dit moment een trip report aan het schrijven. Coming soon! :grimacing:
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Heb het gister gedaan. Het was erg interessant en ben op dit moment een trip report aan het schrijven. Coming soon! :grimacing:
Klik om te vergroten...
Well atleast you ain't dead. GG sanne

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."