#1
Jij bent gewoon zelf één groot libido.![]()
Jij bent gewoon zelf één groot libido.![]()
Ik heb dat dus letterlijk met elke opiaat eigenlijk. Ach ja, ik wordt er ook niet opgewonden van en doe het toch zelden.Bij tramadol is het bekend als bijwerking voor mannen dat ze geen orgasme meer kunnen krijgen erdoor. Erg frustrerend lol
Dat klinkt goed @Fruitvlieg! Ik heb geen relatie maar genoeg dromen, dus komt goed!
Wat zou jij aanraden trouwens? Starten met 10mg, of direct 20mg? (Ik ga erop zuigen tot ze opgenomen zijn.)
En, eventueel ook voor anderen, als ik met 10mg start, hoelang nadat pil weggesmolten is weet ik zo'n beetje dat het voldoende is of moet bijnemen? Ik blijf nuchter en heb geen tolerantie en nooit eerder een opiaat gehad.
Well atleast you ain't dead. GG sanneHeb het gister gedaan. Het was erg interessant en ben op dit moment een trip report aan het schrijven. Coming soon!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."