#1
Ik kende het van hun Magazine dat bij mijn verslavingsinstelling in de wachtkamer lag. Goede en waardevolle organisatie en erg jammer dat ze door deze bezuiniging nu na zoveel jaar moeten stoppen😓
Die kreeg ik altijd thuis gestuurd via post na hun meerdere malen te hebben geholpen. Erg jammer dat ze opdoeken doordat ze geen subsidie meer krijgen. Heb jarenlang als dank die editie thuis gekregen en stond altijd veel 'echte' verhalen in die soms zeer schrijnend zijn. En goede informatie ben benieuwd of 'De Nieuwe Revu' wel blijft bestaan meen dat die of met elkaar werken of of soms samenwerkte. Ik lees over De Nieuwe Revu niets en daar stond ik ook aantal keer in. Dat was/is ook een interessant blad met ook verhalen van 'ervaringsdeskundigen' in.Ik kende het van hun Magazine dat bij mijn verslavingsinstelling in de wachtkamer lag. Goede en waardevolle organisatie en erg jammer dat ze door deze bezuiniging nu na zoveel jaar moeten stoppen😓
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."