Is dit boerbon?Nou we hebben tog nog wat kunnen vinden
Wat een arme slijter heb ik tog ook in de buurt hehe. Veel te weinig whisky hebben ze daar.
Had net even geroken in het glas aan de 🥃
Zeer snel brandende ogen.
Laat hem nog even staan zo
Straks even proeven..
Bekijk bijlage 40437😈
nog niet maar ik denk om een uur of 1500.Is dit boerbon?
Boerbon hou ik er in, heel grappig. Ik ga voor een merlot vanavond.nog niet maar ik denk om een uur of 1500.
dat het wel die kant op gaat.
zie nu pas dat miss plop het veranderd heeft de titel lol.
ps alle woorden in de titel zijn verkeerd gespeld ,niet alleen boerbon...
Ik weet van niks. Mijn naam is haas!nog niet maar ik denk om een uur of 1500.
dat het wel die kant op gaat.
zie nu pas dat miss plop het veranderd heeft de titel lol.
ps alle woorden in de titel zijn verkeerd gespeld ,niet alleen boerbon...
nou net aan me eerste glas begonnen.Nou we hebben tog nog wat kunnen vinden
Wat een arme slijter heb ik tog ook in de buurt hehe. Veel te weinig whisky hebben ze daar.
Had net even geroken in het glas aan de 🥃
Zeer snel brandende ogen.
Laat hem nog even staan zo
Straks even proeven..
Bekijk bijlage 40437😈
daz mijn naam!Mijn naam is haas!
Glenfidich 12 jaar zekerOeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat leren
Ja bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie is
Over deze NAS (No Age Statement) zijn de meningen sterk verdeeld. Voor mij viel de Port finish niet goed. Vond het de typische Laphroaig tonen sterk beïnvloeden. Anderen vinden deze zoete toevoeging juist lekker. Fles komt volgens mij uit 2015, ik zou deze dicht laten en gaan voor de standaard 10, of nog beter de 10 yo Cask Strength...Bekijk bijlage 40461
Heb deze nog ongeopend staan. Aangezien ik een tijdje niet drink, blijft ie ook nog wel even dicht. Iemand bekend met deze? Wat kan ik verwachten? Ben een groot liefhebber van de 'laphroaig' smaken iig
Hier was ik zelf ook wel een beetje bang voor. Wel erg nieuwsgierig naar hoe die port finish mengt met de typerende laphroaig smaak, vandaar de aankoop. Thanks voor je reply en info. Uiteindelijk zal ie wel een keer open gaan hoorVond het de typische Laphroaig tonen sterk beïnvloeden
batch 1 en final batch dr bij kopen en nog effe laten staan als set ....Bekijk bijlage 40461
Heb deze nog ongeopend staan. Aangezien ik een tijdje niet drink, blijft ie ook nog wel even dicht. Iemand bekend met deze? Wat kan ik verwachten? Ben een groot liefhebber van de 'laphroaig' smaken iig
Hey Rico, deze Ledaig is toch niet 26 jaar oud? Of heb ik iets gemist.. dacht dat deze sherry finish small batch uit 2015 kwam.Nieuw flesje voor in de kast.
Zal waarschijnlijk gewoon open gaan in het weekend😇😈
Tobermory 1996 26 years old Small Batch
Bekijk bijlage 40614
smaakt naar spiritus
Ik heb hem per ongeluk 1 op 1 verdund 🤣 de foto was het glas van een vriend, mijn glas was ongeveer de helft haha.Wellicht smaakt hij ook te scherp (als je het de eerste keer drinkt).
Als je een druppel(s) water toevoegt dan maak je de whisky zachter, en beter drinkbaar. Je drinkt dan wel whisky en geen mix.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."