Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet leven van heroïnegebruikers in de jaren 1980 en 1990

Het leven van heroïnegebruikers in de jaren 1980 en 1990

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paranoize. zei:
Ik kan nog steeds aan goede kwaliteit komen hoor moet dan echt aan jou omgeving liggen

De echte Afghaanse die naar kattenpis en vingegar ruikt

Zelfs eens laten testen was 40%+

Zie het nog steeds voorbij komen al gebruik ik het niet meer ken iemand die het nog steeds doet

2023-halverwege 2024 was de kwaliteit weer naar beneden maar vanaf de zomer 2024 is de kwaliteit weer goed
Klik om te vergroten...
Klopt 42% was toen hier zo'n beetje de max met golden brown ,Afghaanse met sterke geur met chinezen.
Dat is hier verdwenen samen met de oude gedoogde H dealer hier ,hij werd gedoogd om de junks te voorzien en ze zoveel mogelijk van de straat te houden.
Ik ging om de zoveel dagen naar rotterdam want die goeie shit koste geen drol in guldens nog.
Ik maakte hier het dubbele en voorzag mijn habit samen met sos.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paranoize. zei:
Jazeker dit wel. Veel gevoeliger voor pijn en het dopamine systeem en endorfine systeem gaan ook helemaal naar de getver

Deze schade is ook onomkeerbaar en meestal duurt het minimaal een paar jaar voor je enige verbetering überhaupt merkt
Klik om te vergroten...
Bij mij duurde dit 30 jaar voor ik genot van een oxy 5 in de neus kon ervaren ,echt zwaar stoned maar echte van korte duur.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Ik begrijp niet hoe het opgehouden is. Ik zie in Amsterdam nog weleens héél af en toe een duidelijke verslaafde lopen. De hele stad leek er vroeger wel vol mee te zitten.
Klik om te vergroten...
Ze zijn allemaal in programma's gestopt waar ze H van de overheid krijgen en een woonplaats hebben gekregen

Als een verslaafde zijn portie H krijgt en niet druk hoeft te maken om de volgende fix is er ook geen reden tot stelen of overlast

Zo hebben ze 't dus opgelost

Edit: desondanks is er nog genoeg bruin te vinden in probleemwijken waar verslaafden het nog steeds bij dealers kopen maar wat ik hierboven vermeldde is hoe de overheid de meeste junkies van straat heeft gekregen

En er komen amper nieuwe gebruikers bij de meeste zijn oud en roken crack en bruin
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoize. zei:
Als een verslaafde zijn portie H krijgt en niet druk hoeft te maken om de volgende fix is er ook geen reden tot stelen of overlast
Klik om te vergroten...
Alleen in bepaalde steden dus veel junks vallen buiten de boot en pakken wat ze pakken kunnen.
Goeie methadon is er ook al niet meer ,in de jaren 90 kreeg ik vloeibare en daar zat je de hele dag van te nodden met een joint erbij haha.
Zo heb ik een keer 8 uur op randje van me bed gezeten helemaal van niets wetend en stoned als hel hahaha
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Perron 0 is begin jaren 90 gesloten ,teveel junks ,geweld noem het maar op je had gewoon iets serieus op zak nodig wou je de rippers van je af houden
De stop kwam in 2022 ,vanaf die tijd is er geen bruin meer te krijgen wat je bruin mag noemen,mijn stad ken 2 dealers en hun zooi is mega triest.
Eentje vroeg via via iets aan mij waarom hij na een paar trekken al weg brande ,ik reageerde dat het snuif bruin is en zo versneden dat het amper te ruiken was want goeie bruin stinkt als de hel op folie.
Dus heb me kapot gelachen ,raar dat er geen bruin junks meer zijn he ?
Klik om te vergroten...
Ik kan nog steeds aan goede kwaliteit komen hoor moet dan echt aan jou omgeving liggen

De echte Afghaanse die naar kattenpis en vingegar ruikt

Zelfs eens laten testen was 40%+

Zie het nog steeds voorbij komen al gebruik ik het niet meer ken iemand die het nog steeds doet

2023-halverwege 2024 was de kwaliteit weer naar beneden maar vanaf de zomer 2024 is de kwaliteit weer goed
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paranoize. zei:
Hier nog een paar klassiekers:

Trainspotting
the basketball diaries

Voorral de tweede vond ik heel indrukwekkend omdat deze gebaseerd is op een waargebeurd verhaal
Klik om te vergroten...
Fantastische film idd! Weer eens gaan kijken
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat er maar 1 antwoord op deze vraag is, neem ik aan dat er hier niemand is die heroïne gebruikte in de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk leven de mensen die toen heroïne gebruikten niet meer.
Waarschijnlijk leven de mensen die toen heroïne gebruikten niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."