#1
Hoi
Ik heb in het verleden (jaren '70 tot '90) een paar films over heroïnegebruikers gezien.
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was.
Ik herinner me zelf een stukje Amsterdam begin jaren 90 waar de heroïne meisjes achter het station stonden, maar dat is het wel zo'n beetje. Ik weet ook dat er veel Duitsers waren die verslaafd waren aan heroïne en in een zeer ellendige toestand verkeerden.
Omdat ik te jong was, weet ik er niets meer van
Maar ik had graag de verhalen gehoord van mensen die er toen waren, in de jaren 80 en 90 (volgens mij is er niemand meer uit de jaren 70)
Is er hier iemand die die tijd als consument heeft meegemaakt?
Amsterdam?
Rotterdam Perron Null of andere plaatsen?
Ik heb in het verleden (jaren '70 tot '90) een paar films over heroïnegebruikers gezien.
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was.
Ik herinner me zelf een stukje Amsterdam begin jaren 90 waar de heroïne meisjes achter het station stonden, maar dat is het wel zo'n beetje. Ik weet ook dat er veel Duitsers waren die verslaafd waren aan heroïne en in een zeer ellendige toestand verkeerden.
Omdat ik te jong was, weet ik er niets meer van
Maar ik had graag de verhalen gehoord van mensen die er toen waren, in de jaren 80 en 90 (volgens mij is er niemand meer uit de jaren 70)
Is er hier iemand die die tijd als consument heeft meegemaakt?
Amsterdam?
Rotterdam Perron Null of andere plaatsen?