Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAtlantis 30 gram live tripreport

Atlantis 30 gram live tripreport

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
ReggaeBlaster zei:
Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
Klik om te vergroten...
Hoezo weggooien… je hebt ze toch niet los besteld maar gewoon in zo’n bakje? Dan zitten ze daar óók nog eens vacuüm in en dan komt t echt wel goed hoor haha zeker met deze temperaturen. Je kan ze ook gewoon een paar weken in de koelkast bewaren.
30g is heel flink, maar niet gestoord. Wellicht voor de set en setting een beetje te veel. Wat is t meeste dat je tot nu toe in je eentje gebruiKt hebt?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn werk liep enorm uit dus ik ga nu vanavond het nemen. Excuses iedereen! Haha
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echter heb ik ze al gehaald en in mn auto laten liggen. Temperatuur is 2-6 graden geweest en zal ook tot ik ze ga nemen niet warmer dan 6 graden worden. Verder heb ik er wat over gelegd zodat er geen licht op schijnt. Zijn ze nog goed? Of beter weggooien en nieuwe halen?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
ReggaeBlaster zei:
Echter heb ik ze al gehaald en in mn auto laten liggen. Temperatuur is 2-6 graden geweest en zal ook tot ik ze ga nemen niet warmer dan 6 graden worden. Verder heb ik er wat over gelegd zodat er geen licht op schijnt. Zijn ze nog goed? Of beter weggooien en nieuwe halen?
Klik om te vergroten...
Zijn sowieso nog goed, wanneer je ze online besteld en ze worden met de post bezorgd zijn ze ook altijd nog goed (dan liggen ze wel langer in warmere temperaturen).
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Het enige waar ik tegen op zou zien bij 30gr is de bodyload.
Mag er niet aan denken 🤮😅
Klik om te vergroten...
Gemberthee kan hierin erg helpen om die bodyload en misselijkheid te verminderen of zelfs zonder, kan ik uit ervaring zeggen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vannacht is t zover. Ik ga weer is trippen. Ik wil de truffel opnieuw gaan ontdekken. Ik heb 30gram atlantis gekocht. Ik ga een tripreport bij houden maar ook af en toe (proberen als ik er aan denk) hier wat kleine updates gooien. T tripreport gaat in een apart topic komen. De voorbereidingen zijn goed. De mindset is in tijden niet zo goed geweest. Ben blij met mn nieuwe baan. Setting is ook goed. Een hotelkamer waar ik gewoon ongestoord kan liggen. Ik heb een goeie playlist en wat albums klaarstaan. Nu is er al de keuzestres welke ik wil gaan luisteren. Graag zie ik nog wat goeie suggesties voor albums die jullie graag luisteren. De trip duurt natuurlijk niet extreem lang in de piek. Dan moet je alles gewoon goed hebben staan. Verder ga ik denk gewoon liggen, muziek luisteren en observeren in plaats van netflix kijken. Elke keer heb ik tot nu toe dat ik dan iets aanzet, t niet leuk of interessant genoeg vind op dat moment en dan ga lopen zoeken naar wat anders. Dit resulteert 'm erin dat ik in een soort oneindige loophole kom met zoeken en afzetten. Verder is het extreem hard focussen om te begrijpen wat de gesprekken tussen characters betekenen. Beste is gewoon liggen, muziek luisteren en genieten. Maar goed we gaan t allemaal wel zien.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goeie reis! Ik vind een heel album tippen moeilijk maar als je opzoek bent naar 2 minuten warme appeltaart met slagroom:


Ogen dicht en lekker liggen genieten 😘
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot zover het live tripreport
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Hoezo weggooien… je hebt ze toch niet los besteld maar gewoon in zo’n bakje? Dan zitten ze daar óók nog eens vacuüm in en dan komt t echt wel goed hoor haha zeker met deze temperaturen. Je kan ze ook gewoon een paar weken in de koelkast bewaren.
30g is heel flink, maar niet gestoord. Wellicht voor de set en setting een beetje te veel. Wat is t meeste dat je tot nu toe in je eentje gebruiKt hebt?
Klik om te vergroten...
Het enige waar ik tegen op zou zien bij 30gr is de bodyload.
Mag er niet aan denken 🤮😅
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#12
ReggaeBlaster zei:
Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
Klik om te vergroten...
Erg zonde. Zou ze niet weggooien. Leg ze gewoon in je koelkast tot je kan trippen, als het goed is staat er een THT datum op.
30 gram klinkt als veel, ben zelf nooit verder gegaan dan 20 gram. Je zou bij twijfel 25 kunnen nemen en de resterende 5 later innemen om je trip te verlengen.

Ben benieuwd naar je trip report in elk geval!
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Hoezo weggooien… je hebt ze toch niet los besteld maar gewoon in zo’n bakje? Dan zitten ze daar óók nog eens vacuüm in en dan komt t echt wel goed hoor haha zeker met deze temperaturen. Je kan ze ook gewoon een paar weken in de koelkast bewaren.
Klik om te vergroten...
Ik kan ze niet in de koelkast doen dat gaat m helaas niet worden.
ljuv zei:
30g is heel flink, maar niet gestoord. Wellicht voor de set en setting een beetje te veel. Wat is t meeste dat je tot nu toe in je eentje gebruiKt hebt?
Klik om te vergroten...
Heel raar hoe t bij truffels bij mij is. Ik heb t zo 10x geprobeerd met 3 verschillende soorten. Waarvan alleen de atlantis werkte. Dragons dynamite en high hawaiins 20 gram; allebei werkte niet. Dus ik vertrouw gewoon weer op de atlantis aangezien die wel werkte. 30 gram moet wel gewoon werken. Heb veel tripervaring dus niet bang om te hard te trippen. Dat is juist m'n doel om afgeschoten te worden in een raket naar een ander universum.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
ReggaeBlaster zei:
Mijn werk liep enorm uit dus ik ga nu vanavond het nemen.
Klik om te vergroten...
Succes vanavond. Oh nee, morgen.
Wil geen partypooper zijn maar ik zou pas m’n live report starten als je ook daadwerkelijk gaat starten met het innemen of op het punt staat van beginnen.
Iets met verwachtingen en mensen hier kunnen zich ook terecht zorgen om je maken.
Scheelt ook 3x hotelkamer boeken, annuleren etc.
Ook allemaal gedoe en niet chill.

30 gram vind ik veel. Voor iedereen weer anders.

Enjoy 🤩
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Succes vanavond. Oh nee, morgen.
Wil geen partypooper zijn maar ik zou pas m’n live report starten als je ook daadwerkelijk gaat starten met het innemen of op het punt staat van beginnen.
Iets met verwachtingen en mensen hier kunnen zich ook terecht zorgen om je maken.
Scheelt ook 3x hotelkamer boeken, annuleren etc.
Ook allemaal gedoe en niet chill.

30 gram vind ik veel. Voor iedereen weer anders.

Enjoy 🤩
Klik om te vergroten...
Gelukkig had ik nog geen hotelkamer geboekt. Hotelkamer staat nu voor 2 december geboekt. Morgen dus. Toch wel relaxed dat t een dag later is aangezien ik niet al te goed had geslapen vandaag dus t komt wel goed uit.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ljuv je leeft nog!!! Ik had je een bericht gestuurd in de prive conversaties tijdje terug. Weet niet of je dat gezien had? Ik dacht echt, die is van t forum af.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
ReggaeBlaster zei:
@ljuv je leeft nog!!! Ik had je een bericht gestuurd in de prive conversaties tijdje terug. Weet niet of je dat gezien had? Ik dacht echt, die is van t forum af.
Klik om te vergroten...
Haha sorry, die heb ik gewoon gemist. Ben erg druk geweest.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
ReggaeBlaster zei:
Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
Klik om te vergroten...
De enige keer dat het deed wat ik wilde (de raket naar een ander universum dus) was met 15 gram dragon's dynamite, dat doosje heb ik nog.
Met daarbij 20 gram (?), het was in ieder geval een groter doosje, hollandia of atlantis vermoed ik, het is lang geleden.
Weet van mezelf dat ik niet heel gevoelig ben voor tryptamines.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zojuist zit ik de eerste happen naar binnen te smikkelen. Pfff abnormaal vies.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En, voel je al wat? 😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."