Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAtlantis 30 gram live tripreport

Atlantis 30 gram live tripreport

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zegt dat je twijfelt of je ooit nog wel truffels wilt doen en vervolgens begin je gelijk over een nog hogere dosis nemen. Als ik jou was zou ik eerst even de stabiliteit opzoeken voordat je weer gaat trippen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
ReggaeBlaster zei:
Ik wil t nog wel een keer een kans geven met een nog hogere dosis van de atlantis. Wat raden jullie me aan? Zou ik voor de 40 gaan dan? Of eerst 35? Ik hoor t graag.
Klik om te vergroten...
Waarom meer?
Denk je dat je ervaring beter wordt? Ik denk zelf van niet.
Meer is zeker niet altijd beter: meestal niet zelfs.

Ga met de inzichten waar je blij mee bent aan de slag.
En dan bedoel ik concrete actie.
Het gaat er niet om wat je zegt, maar om wat je doet.

Nu al nadenken over je volgende truffel sessie is de verkeerde prioriteit in mijn ogen.

Kijk eerst over een maand waar je staat ten opzichte van nu.
Want die inzichten zijn mooi, maar de truffels zorgen niet voor actie.
Die actie ligt bij jou.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
ReggaeBlaster zei:
Wat raden jullie me aan? Zou ik voor de 40 gaan dan? Of eerst 35? Ik hoor t graag.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap dat ook niet als je dit
ReggaeBlaster zei:
wat betreft of ik er wat nuttigs uit heb gehaald? Kan ik duidelijk zeggen dat dat gelukt is.
Klik om te vergroten...
in dezelfde post zegt maargoed. Psilo geeft niet altijd waar je om vraagt zoals lsd. Ik vind het iig veel sturender. Of misschien moest je eerst eens aan die bucketlist werken voor je weer gaat trippen. Ik vind dat je best wel een intense ervaring heb gehad eigenlijk haha. Voor het eerst in tijden huilen in een hotelbad… Wees zacht voor jezelf komende dagen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
ReggaeBlaster zei:
Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
Klik om te vergroten...
Hoezo weggooien… je hebt ze toch niet los besteld maar gewoon in zo’n bakje? Dan zitten ze daar óók nog eens vacuüm in en dan komt t echt wel goed hoor haha zeker met deze temperaturen. Je kan ze ook gewoon een paar weken in de koelkast bewaren.
30g is heel flink, maar niet gestoord. Wellicht voor de set en setting een beetje te veel. Wat is t meeste dat je tot nu toe in je eentje gebruiKt hebt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."