#1
Je zegt dat je twijfelt of je ooit nog wel truffels wilt doen en vervolgens begin je gelijk over een nog hogere dosis nemen. Als ik jou was zou ik eerst even de stabiliteit opzoeken voordat je weer gaat trippen.
Waarom meer?Ik wil t nog wel een keer een kans geven met een nog hogere dosis van de atlantis. Wat raden jullie me aan? Zou ik voor de 40 gaan dan? Of eerst 35? Ik hoor t graag.
Ja ik snap dat ook niet als je ditWat raden jullie me aan? Zou ik voor de 40 gaan dan? Of eerst 35? Ik hoor t graag.
in dezelfde post zegt maargoed. Psilo geeft niet altijd waar je om vraagt zoals lsd. Ik vind het iig veel sturender. Of misschien moest je eerst eens aan die bucketlist werken voor je weer gaat trippen. Ik vind dat je best wel een intense ervaring heb gehad eigenlijk haha. Voor het eerst in tijden huilen in een hotelbad… Wees zacht voor jezelf komende dagen.wat betreft of ik er wat nuttigs uit heb gehaald? Kan ik duidelijk zeggen dat dat gelukt is.
Hoezo weggooien… je hebt ze toch niet los besteld maar gewoon in zo’n bakje? Dan zitten ze daar óók nog eens vacuüm in en dan komt t echt wel goed hoor haha zeker met deze temperaturen. Je kan ze ook gewoon een paar weken in de koelkast bewaren.Ben net gevraagd of ik nog een extra dag wil werken dus die kan ik niet laten schieten. Truffels ga ik weggooien helaas zonde maar goed. Morgen nieuwe halen en die dan gelijk opsmikkelen. Ik twijfel alleen of ik niet ipv 30gram misschien iets minder moet eten zoals 25? Hoe kijken jullie tegen de dosis van 30 gram aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."