Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezocht: hema kinderchampagne met alcohol

Gezocht: hema kinderchampagne met alcohol

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Same here.

Wij hadden in de vriendengroep eerst alleen maar drank. Toen kwam er (voor ons) wiet en paddo's en was ik genezen van het idee om mezelf te vergiftigen voor een leuk avondje. Daarnaast: veel leuker effect, veel betere sfeer.

Een overgebleven vriend van die groep heeft het tot op de dag van vandaag nog weleens over onze "legendarische zuip avondjes", terwijl ik dat allemaal gewoon het liefste vergeet. Dat was echt shit vergeleken met de wiet en met name de paddo avondjes. En met die laatste twee had je niet eens een kater (behalve een vies gevoel in de buik door de munchies op wiet).
Klik om te vergroten...

Hadden jullie niet 'dat gevoel alsof het universum op je gezicht had gescheten'?

Dat had ik vroeger (in de jaren ,'90) wel, na paddo's. Met truffels later nooit gehad.

Geen idee waar het aan lag.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Tegenwoordig heb ik het weer omgekeerd. Ik word niet echt gezellig van wiet en krijg last van onnodig kritische gedachten over mezelf. Dus in sociale settings drink ik liever alcohol.
Klik om te vergroten...
Het niet gezellig worden van wiet herken ik wel. Mijn beste vriend en ik hebben jarenlang onze wiet avondjes gehad maar dan hang je er zo sloom bij op het laatst, gesprekken lopen niet meer omdat je (wij tenminste) dingen vergeet (toegegeven: we waren dan ook erg van de amnesia haze). En daarnaast zaten we op het laatst altijd weer met die vreetkick allemaal rommel naar binnen te werken.

Maar hij drinkt geen alcohol en ik vind het effect van alcohol te kort, te vluchtig voor een hele avond (en daarnaast te lomp), dus hebben we wiet verruild voor 4F-MPH. Een lichte stim waarop we wakker en scherp blijven en daardoor lekker uren kunnen kletsen. Veel beter dan de wiet zo imo.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Hadden jullie niet 'dat gevoel alsof het universum op je gezicht had gescheten'?

Dat had ik vroeger (in de jaren ,'90) wel, na paddo's. Met truffels later nooit gehad.

Geen idee waar het aan lag.
Klik om te vergroten...
Nope.

Zowel paddo's als truffels samen gedaan, maar dat waren altijd hilarische avondjes met meerdere lachbuien van een halfuur, mooie gesprekken, mooie visuals (die visuals waren niets vergeleken met mijn solo trips though) Alleen maar positief.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
In grote lijnen klopt dat, Alhoewel ik mij best lekker voelde na een stuk of 8 tripel bieren.....maar het einde van zo een drank sessie was idd vaak kut, ja.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Nope.

Zowel paddo's als truffels samen gedaan, maar dat waren altijd hilarische avondjes met meerdere lachbuien van een halfuur, mooie gesprekken, mooie visuals (die visuals waren niets vergeleken met mijn solo trips though) Alleen maar positief.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel de volgende dag.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Ik bedoel de volgende dag.
Klik om te vergroten...
Hmm nee ook geen last van.

Trippen moet je ook een beetje ondergaan op een manier dat je ontvankelijk bent voor wat het middel je wil laten zien, met name met iets als psilo. Als je dingen hebt die er (misschien onderhuids) spelen en die dingen komen evt op: daar doorheen werken. Dan voel je je juist lichter, bevrijdt, herboren zelfs de volgende dag.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hmm nee ook geen last van.

Trippen moet je ook een beetje ondergaan op een manier dat je ontvankelijk bent voor wat het middel je wil laten zien, met name met iets als psilo. Als je dingen hebt die er (misschien onderhuids) spelen en die dingen komen evt op: daar doorheen werken. Dan voel je je juist lichter, bevrijdt, herboren zelfs de volgende dag.
Klik om te vergroten...
Had het later met truffels (in het het frikandellen bos) niet, hoewel er wel beelden terugkwamen van 25 jaar of wat eerder.

Of verwar ik het nu met mijn LSD trip, die kater?

Of was het de wiet die ik erbij rookte?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Had het later met truffels (in het het frikandellen bos) niet, hoewel er wel beelden terugkwamen van 25 jaar of wat eerder.
Klik om te vergroten...
Het bratwurst bos?

Casrus zei:
Of verwar ik het nu met mijn LSD trip, die kater?

Of was het de wiet die ik erbij rookte?
Klik om te vergroten...
Nooit. wiet. combineren. met. tripmiddelen.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
why de .... zou je de ene verslaving in ruilen voor de andere, beter gewoon niet verslaafd zijn/ afkicken/afblijven ervan
Klik om te vergroten...
Dit is nog grotere bullshit.
iedereen ruilt de verslaving in voor een ander.

Meteen eerlijk van jezelf zijn en straight up zeggen ik doe iets anders in de plaats. En probeer daarmee te matigen, ik snap em. Word socialer ook wat meer aanvaard.

Beter als elke junk hier die al tig pogingen heeft te stoppen maar telkens hervalt.

begrijp me niet verkeerd, gebruik ook soms drugs. Maar ik zal never nooit 100% stoppen met drugs.

Gewoon matigen, meer moet dat niet zijn.

Die rehabilitatie centras etc zijn dikke bullshit.

als je echt wilt stoppen, dan lukt dat op jezelf.
Als dat niet lukt dan wil je ook niet stoppen.
Gewoon niet stoppen, maar matigen.

Tegen jezelf zeggen 1 of 2 keer per maand eens drugs doen is toch veel makkelijker dan zeggen en nu ga je dit nooit meer doen.

voor mij werkt het prima zo al bijna een jaar.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#10
☠️LiveFastDieYoung☠️ zei:
Dit is nog grotere bullshit.
iedereen ruilt de verslaving in voor een ander.

Meteen eerlijk van jezelf zijn en straight up zeggen ik doe iets anders in de plaats. En probeer daarmee te matigen, ik snap em. Word socialer ook wat meer aanvaard.

Beter als elke junk hier die al tig pogingen heeft te stoppen maar telkens hervalt.

begrijp me niet verkeerd, gebruik ook soms drugs. Maar ik zal never nooit 100% stoppen met drugs.

Gewoon matigen, meer moet dat niet zijn.

Die rehabilitatie centras etc zijn dikke bullshit.

als je echt wilt stoppen, dan lukt dat op jezelf.
Als dat niet lukt dan wil je ook niet stoppen.
Gewoon niet stoppen, maar matigen.

Tegen jezelf zeggen 1 of 2 keer per maand eens drugs doen is toch veel makkelijker dan zeggen en nu ga je dit nooit meer doen.

voor mij werkt het prima zo al bijna een jaar.
Klik om te vergroten...


Elk mens is verslaafd de waaraan is het enige verschil.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
☠️LiveFastDieYoung☠️ zei:
Dit is nog grotere bullshit.
iedereen ruilt de verslaving in voor een ander.

Meteen eerlijk van jezelf zijn en straight up zeggen ik doe iets anders in de plaats. En probeer daarmee te matigen, ik snap em. Word socialer ook wat meer aanvaard.

Beter als elke junk hier die al tig pogingen heeft te stoppen maar telkens hervalt.

begrijp me niet verkeerd, gebruik ook soms drugs. Maar ik zal never nooit 100% stoppen met drugs.

Gewoon matigen, meer moet dat niet zijn.

Die rehabilitatie centras etc zijn dikke bullshit.

als je echt wilt stoppen, dan lukt dat op jezelf.
Als dat niet lukt dan wil je ook niet stoppen.
Gewoon niet stoppen, maar matigen.

Tegen jezelf zeggen 1 of 2 keer per maand eens drugs doen is toch veel makkelijker dan zeggen en nu ga je dit nooit meer doen.

voor mij werkt het prima zo al bijna een jaar.
Klik om te vergroten...
je quote dann ook een zeer oud bericht van miij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."