#1
Same here.
Wij hadden in de vriendengroep eerst alleen maar drank. Toen kwam er (voor ons) wiet en paddo's en was ik genezen van het idee om mezelf te vergiftigen voor een leuk avondje. Daarnaast: veel leuker effect, veel betere sfeer.
Een overgebleven vriend van die groep heeft het tot op de dag van vandaag nog weleens over onze "legendarische zuip avondjes", terwijl ik dat allemaal gewoon het liefste vergeet. Dat was echt shit vergeleken met de wiet en met name de paddo avondjes. En met die laatste twee had je niet eens een kater (behalve een vies gevoel in de buik door de munchies op wiet).
Hadden jullie niet 'dat gevoel alsof het universum op je gezicht had gescheten'?
Dat had ik vroeger (in de jaren ,'90) wel, na paddo's. Met truffels later nooit gehad.
Geen idee waar het aan lag.