#1
Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet...
Heb met zo'n mijnheer in een huis gewoond, maar die spoot niet.
