#1
oh dan heb ik dat verkeerd opgevat uit je vorige berichtIk zie mijn activiteiten als workout ,niet persee om spiermassa te kweken op hoog niveau ,het is voor mij doeltreffend genoeg om me overtollige energie kwijt te raken en lichamelijk wat vitaler te maken op me 51e jaar.
Paracetamol heb ik noot gebruikt bij oxy maar kan me herinneren dat het bij codeïne aanzienlijk versterkt