#1
Iedereen reageert anders op afkicken van medicatie. Daarnaast schijnen de ergste afkick verschijnselen te komen van een erg laag testosteron gehalte doordat opiaten dat helemaal lam leggen. Daarnaast kan je ook met andere drugs afkickverschijnselen verminderen. In het geval van opiaten kan dit bijvoorbeeld met amfetamine erg 'goed' werken. Andere pleistertjes zijn magnesium, pammetjes(tegen de onrustige benen), kratom, hoge inname vitamine B, C en D naar ja net als De Zandman zegt....ieder lichaam is anders.