Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp !! 50 uur gestopt met oxycodon 60 mg

Help !! 50 uur gestopt met oxycodon 60 mg

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen reageert anders op afkicken van medicatie. Daarnaast schijnen de ergste afkick verschijnselen te komen van een erg laag testosteron gehalte doordat opiaten dat helemaal lam leggen. Daarnaast kan je ook met andere drugs afkickverschijnselen verminderen. In het geval van opiaten kan dit bijvoorbeeld met amfetamine erg 'goed' werken. Andere pleistertjes zijn magnesium, pammetjes(tegen de onrustige benen), kratom, hoge inname vitamine B, C en D naar ja net als De Zandman zegt....ieder lichaam is anders.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik had een vraagje ik zelf ben al tijdje gestopt met opiaten en werd ook erg ziek omdat ik in een keer stopte !! 3 dagen was het super heftig daarna werd het minder !

Maar nu is een maatje na 5 jaar 60 mg oxycodon slikken elke dag, gestopt en is er nu 50 uur van af maar voelt zich kip lekker hoe kan dat ? Ik vind het toch raar, ik hoor mensen die 2 weken lang ziek zijn ik zelf was meestal 3 of 4 dagen echt heel erg broerd. maar nog nooit mee gemaakt dat iemand na 5 jaar stopt en geen klachten heeft ? Enige wat hij zegt is, ja ben beetje somber 🤔

Zou hij nog ziek worden na 50 uur zonder oxycodon of is hij er niet gevoelig voor ? Hij neemt wel 3x perdag clondine maar het lijkt mij sterk dat alle ontwenning tegen houd?

Weet iemand hier meer van ? Of wat zijn jullie ervaringen na cold Turky stoppen met opiaten hoelang was je ziek of was je juist niet ziek, ik heb dit nog nooit gehoord dus ben benieuwd of iemand dit kan verklaren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."