#1
Slangengif ook.
Net als asbest
Slangengif ook.
Ik zat er minstens 2 x per dag.Zat je daar dan een hele dag?
Of dronk je ze ook nog eens in snel tempo?
Ik zat er minstens 2 x per dag.
Maar ik kon ongelooflijk snel veel drinken.
Ik ben nog nooit, echt waar, iemand tegengekomen die net zo snel of sneller kon drinken, als ik.
Dit waren idd wel de tijden, dat ik in de kroeg zat ja. Om 10 uur ging de kroeg open en maakte ik als eerste cliënt mijn opwachting en mocht vaak van de schoonmaak mijn eerste glas zelf tappen. Dat deed ik op een manier, die geen schuim maakte. Dan had ik weer twee slokken bier extra gescoord....zo ben je als je alcoholist bent. De gelegenheid maakt nou eenmaal de dief, nietwaar.Twee keer per dag?
Je ging er bv geen van 10u tot 12u en 20u tot 22u?
Snelle drinken zal ook je zucht zijn geweest denk ik. Zo snel mogelijk die rush willen bereiken
Dan had ik weer twee slokken bier extra gescoord....zo ben je als je alcoholist bent. De gelegenheid maakt nou eenmaal de dief, nietwaar.
Ik dacht eerst eigenlijk: holy shit wat laag. Dan is iedereen alcoholist…
In de VS konden we op heel veel plekken geen drank kopen waar dat in NL wel kan, wat me deed beseffen wat een zuipcultuur we hier eigenlijk hebben.
O ja had ik het nog over met mijn familie toen we daar waren.True story. Maar de dodelijke fentanyl-crisis daar is nou ook niet bepaald wat je zegt veel beter, tbh.
En wat dacht je qua drank van de militaire dienstplicht destijds?
De bakermat van alcoholisme!
Ongelooflijk, wat wij wegdronken in die tijd....
O ja had ik het nog over met mijn familie toen we daar waren.
Niet best...
Een eigen divisie... Dat wist ik niet. Dat geeft wel aan hoe groot deze crisis is ja.Nope. Is verschrikkelijk. Ik volg (al jaren) een aantal YouTube-kanalen die daar aandacht aan besteden. De vele doden een gezicht geven, de verslaafden aan het woord laten… het menselijke laten zien in het inhumane. Echt zeer verdrietig. Vieze, vuile straten waarop alleen maar zombies in allerlei vreemde houdingen vol zweren te zien zijn… Maar ook de verhalen van jonge tieners die “gewoon” een keer een Xanax-pil dachten te nemen, maar die dan vermengd bleek te zijn met fentanyl. Dood. Het is zo’n eng potent spul.
Laatst zag ik een interview met een moeder en die had ook haar veel te jonge zoon verloren aan fentanyl. In dat gesprek vertelt ze emotioneel hoe ze naar het kruispunt reed waar hij was overleden aan een OD (niet meer terug te halen met Narcan). En dat ze zag dat er een politiebusje ter plaatse was gekomen waarop groot iets stond als ‘POLICE * plaatsnaam * FENTANYL DIVISION’. In het interview gaat ze terug naar dat moment, waarop ze vol ongeloof dacht: ‘Divísion? WAT?! Er is een aparte, eigen officiële divísion enkel en alleen gericht op fentanyl?! Wat is er mis met deze samenleving?’
Ja, dat is ook ronduit hallucinant, dat dat nodig is. Maar helaas wel de treurige realiteit daar.
Wiet=natuurEen eigen divisie... Dat wist ik niet. Dat geeft wel aan hoe groot deze crisis is ja.
Volgens mij zit het ook vaak in coke vermengd. Lekker idee dat elk snuifje zo je laatste kan zijn.
Wederom: regulatie en legalisatie van middelen. Maar dat zie ik niet gebeuren. Aan de andere kant: op gebied van wiet zijn ze ons daarin "voorbijgestreefd". Echt nooit verwacht. Ons systeem hier deugt ook van geen kant met dat gedoogbeleid dat maar jaren door en door blijft gaan. Aanrommelen noem ik het.
Toch ook wel raar om daar in de VS (vooral in de grote stad) geregeld iemand in het openbaar een jonko te zien opsteken. Al helemaal nu ik anders ben gaan denken over wiet. Is dit nou wat de mensheid uit deze shit gaat helpen? De westerse wereld is imo out of touch met zichzelf, met de natuur, met echte genezing. Het rommelt maar wat aan om door de ratrace van het leven heen te komen. Zoveel verloren zielen, vooral aan de overkant van de big pond.
Gemengde gevoelens hierover.
Volgepompt met kunstmest, gekweekt onder lampen, zwaar gemodificeerd op THC.Wiet=natuur
Die crisis hangt natuurlijk ook samen met een afwezig sociaal vangnet, soepel ontslagrecht, afwezigheid van collectieve zorgverzekering (en dus alleen private verslavingszorg), en het feit dat harm-reduction initiatieven verboden zijn - waaronder zelfs naaldenuitruilprogramma's en in sommige staten is zelfs verstrekking van naloxone verboden.Nope. Is verschrikkelijk. Ik volg (al jaren) een aantal YouTube-kanalen die daar aandacht aan besteden. De vele doden een gezicht geven, de verslaafden aan het woord laten… het menselijke laten zien in het inhumane. Echt zeer verdrietig. Vieze, vuile straten waarop alleen maar zombies in allerlei vreemde houdingen vol zweren te zien zijn… Maar ook de verhalen van jonge tieners die “gewoon” een keer een Xanax-pil dachten te nemen, maar die dan vermengd bleek te zijn met fentanyl. Dood. Het is zo’n eng potent spul.
Laatst zag ik een interview met een moeder en die had ook haar veel te jonge zoon verloren aan fentanyl. In dat gesprek vertelt ze emotioneel hoe ze naar het kruispunt reed waar hij was overleden aan een OD (niet meer terug te halen met Narcan). En dat ze zag dat er een politiebusje ter plaatse was gekomen waarop groot iets stond als ‘POLICE * plaatsnaam * FENTANYL DIVISION’. In het interview gaat ze terug naar dat moment, waarop ze vol ongeloof dacht: ‘Divísion? WAT?! Er is een aparte, eigen officiële divísion enkel en alleen gericht op fentanyl?! Wat is er mis met deze samenleving?’
Ja, dat is ook ronduit hallucinant, dat dat nodig is. Maar helaas wel de treurige realiteit daar.
Slangengif ook.Wiet=natuur
Ligt eraan wat je rookt.Volgepompt met kunstmest, gekweekt onder lampen, zwaar gemodificeerd op THC.
je weet alleen wat je rookt als je het zelf hebt gekweektLigt eraan wat je rookt.
Preciesje weet alleen wat je rookt als je het zelf hebt gekweekt
Om 10 uur ging de kroeg open en maakte ik als eerste cliënt mijn opwachting
Laat in de middag, of vroeg in de avond keerde ik terug.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."