Bij gebrek aan betere aanbiedingen bij de appie een blikje Heineken.
#2
Groene Thee - Die van Lipton is zo oeh mjummie mjummie!
#3
Ricard-cola heerlijk toch, als het goed koud staat
#4
Beugelfles Grolsch.
#5
amstel in de kroeg met wiet stronken
#6
Palm
#7
flesje Palm
#8
appiehein pilsner
#9
hertog jan (van de tap)
#10
ViN rOUGE
#11
tequila
Die mexicanen maken echt vieze maar wel lekkere drankjes
#12
ouzotje
#13
glaasje gold rum (:
#14
Een Murpheys Red.
Nou eigenlijk 1 slok want even later waaide mijn glas om door een windstoot die op het terras alles van de tafels veegde. Bord met eten vol bier daarna met een natte plek op mijn broek door de stad gelopen
#15
En hoe smaakte die ene slok?
#16
flesje Palm
#17
bacootje zonder cola
#18
Corona !
#19
biertje.. ijs en ijs koud
#20
Kriekbiertje.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.