Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLegale RC's bestellen in Frankrijk voor Nederland

Legale RC's bestellen in Frankrijk voor Nederland

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeps, dit draadje wordt toch geen topic voor tijdreizigers ?
Best veel Marvel gezien, maar Hero ken ik nog niet.
Ook al woon ik binnen fietsafstand van de Zeedijk.

Bestellen nu met aflevering ergens zomer 2021 (t/m sept) zou trouwens wel ERG gaaf zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zit nu in Parijs tot maandag en overweeg bij een Nederlandse vendor RC's te bestellen voor mijn afhaalpunt in Nederland. (en ze dus daar al gauw na mijn terugkomst in mijn bezit te hebben).

Mag dat legaal gedaan worden on Frankrijk?
De RC's komen de grens niet over.

Het enige wat ik wil doen is de bestelling plaatsen.

Of kan ik beter wachten tot ik terug ben in Nederland?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je beter even kunt wachten tot het vrijdag is. Maar niet vanwege het juridisch risico. Feitelijk bega je handelingen buiten de grenzen van Frankrijk, dus het zal lastig te vervolgen zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je.

Vrijdag is morgen al, toch?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien beter betalen via Nederlandse bank. Verder zie ik het probleem niet echt. Wat zal het de Fransen interesseren wat je in Nederland doet?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manu76 zei:
Misschien beter betalen via Nederlandse bank. Verder zie ik het probleem niet echt. Wat zal het de Fransen interesseren wat je in Nederland doet?
Klik om te vergroten...
Dat dus
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bestellen met je gsm en betalen met de nederlandse bank. De vendor weet dan ook niet waar je zit ... en daarnaast levert hij voor je in een postnl automaat
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kun je nou niet een paar dagen wachten @Casrus ? Gebruik je niet te vaak?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat @_shikantaza zeide !

Afgezien daarvan, en vertaald naar mijzelf zodat het niet als advies klinkt. Ik heb tenslotte geen ForumAansprakelijkheidsVerzekering :thinking:

Ik zou rustig met mijn telefoon of via een desktop vanuit Frankrijk, aldaar reeds verboden RC's bestellen voor nog legale aflevering in NL. Maar alleen omdat ik zelf in NL woon, en de dan voor de hand liggende aanname is dat ik ze bestel voor gebruik in NL. Uiteraard betalen via een NL bankrekening. Wederom vanuit mijzelf redenerend zie ik dan geen relevant risico (tenzij ik dan een onsje 3-mmc in mijn koffer had --- I wish).

In een dolle en onnadenkende bui zou ik zou ik wellicht een paar pagen voor mijn terugvlucht datzelfde overwegen te doen vanuit een hotel in Singapore. Justitie in dat land denkt er een stuk rechtlijniger/zwart-wit over. Oh nee, dan zou ik het risico, zelfs onnadenkend, nooit nemen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank jullie allemaal. Heb dus niks besteld en ben inmiddels weer in Nederland.

Datgene wat ik wilde bestellen wordt bij het eerstkomende verbod toch niet verboden, en NEP roken is een probleempje aan het worden (en dat heb ik nog), dus als dat straks verboden wordt is het niet erg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou eerst naar Noord-Korea vliegen en dan bestellen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou een wegwerp laptop kopen, vervolgens met een anonieme prepaid creditcard een vpn aanschaffen, een gratis wifi punt opzoeken(let op vermomming hangen vaak wel camera's), daar met de laptop en de vpn je ding doen , vervolgens de laptop van de eifeltoren laten vallen, de deeltjes weer oprapen, alles in een bak met benzine gooien en daarna affikken, vervolgens met de resten met een boot naar het midden van de Atlantische oceaan varen, een tas met een baksteen, alles daarin doen, de tas overboord. Misschien alvorens nog even kijken of er geen plastic soep project daar in de buurt komt. Afsluitend nog een donatie aan greenpeace om in het reine te komen vanwege de vervuiling en 40 uur vrijwillig afval prikken als kers op de taart.

En anders gewoon wachten tot je terug in Nederland bent.

(Disclaimer: dit bericht is geenzins bedoeld om aan te zetten tot stoute dingen doen)
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Dank jullie allemaal. Heb dus niks besteld en ben inmiddels weer in Nederland.

Datgene wat ik wilde bestellen wordt bij het eerstkomende verbod toch niet verboden, en NEP roken is een probleempje aan het worden (en dat heb ik nog), dus als dat straks verboden wordt is het niet erg.
Klik om te vergroten...
Veiliger is wellicht om eerst weer terug te gaan naar Parijs en van daar uit te bestellen !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
BelowTheFlow zei:
Veiliger is wellicht om eerst weer terug te gaan naar Parijs en van daar uit te bestellen !
Klik om te vergroten...
Had crack kunnen kopen. Zit normaliter op 5 minuten lopen van Stalincrack.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Had crack kunnen kopen. Zit normaliter op 5 minuten lopen van Stalincrack.
Klik om te vergroten...
Stalincrack?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze Herbs Mang zei:
Stalincrack?
Klik om te vergroten...

Is de bijnaam van wijk stalingrad in Parijs.
Staat bekend als wijk waar enorm veel drugs verkocht en gebruikt wordt
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze Herbs Mang zei:
Stalincrack?
Klik om te vergroten...

Kordie zei:
Is de bijnaam van wijk stalingrad in Parijs.
Staat bekend als wijk waar enorm veel drugs verkocht en gebruikt wordt
Klik om te vergroten...

Metrostation Stalingrad zit daar.

Toen ik keek was ik niet onder de indruk van de hoeveelheid gebruikers. Ben Amsterdam/Rotterdam in begin jaren negentig gewend, en Barcelona en Madrid in 2001.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Metrostation Stalingrad zit daar.

Toen ik keek was ik niet onder de indruk van de hoeveelheid gebruikers. Ben Amsterdam/Rotterdam in begin jaren negentig gewend, en Barcelona en Madrid in 2001.
Klik om te vergroten...
Barcelona kan ik mij ook nog herinneren in 2001 ja poeh wat een zooitje was dat 😆 Heel veel hero volgens mij toch?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Oeps, dit draadje wordt toch geen topic voor tijdreizigers ?
Best veel Marvel gezien, maar Hero ken ik nog niet.
Ook al woon ik binnen fietsafstand van de Zeedijk.

Bestellen nu met aflevering ergens zomer 2021 (t/m sept) zou trouwens wel ERG gaaf zijn.
Klik om te vergroten...
Wablief
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze Herbs Mang zei:
Wablief
Klik om te vergroten...
Gebruik jouw vermogen tot verbeelding !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."