#1
Oeps, dit draadje wordt toch geen topic voor tijdreizigers ?
Best veel Marvel gezien, maar Hero ken ik nog niet.
Ook al woon ik binnen fietsafstand van de Zeedijk.
Bestellen nu met aflevering ergens zomer 2021 (t/m sept) zou trouwens wel ERG gaaf zijn.
Best veel Marvel gezien, maar Hero ken ik nog niet.
Ook al woon ik binnen fietsafstand van de Zeedijk.
Bestellen nu met aflevering ergens zomer 2021 (t/m sept) zou trouwens wel ERG gaaf zijn.