LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...Maar MDMA is toch gewoon een molecuul met een bepaalde samenstelling en structuur? Dezelfde atomen zitten op dezelfde manier aan elkaar, anders is de structuur anders en is het geen MDMA meer.
Kan natuurlijk dat er wat fout gaat tijdens productie en er soms inderdaad wat anders in zit, maar als het MDMA is, is het niet iets anders. Dan maakt het ook niet uit of er bij de productie elvenstof of schoenzolen gebruikt. Lijkt me
En al je pillen hebben dezelfde dosering?
Even uitschrijven hoe het hele proces eruit zien, van productie tot je hersenen, als je slecht geproduceerde pillen hebt, door een gaar proces waardoor de zuiverheid niet al te hoog is.
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...
Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Een groene!! πgeflipt gozer.. wij gaan een pilletje delen! π€©
Helemaal waarπ@BraboF
Bekijk bijlage 13226Bekijk bijlage 13227
ik kon geen biertje vinden π
F1 is anders ook wel jou ding.
Denk dat ik je dan gewoon niet helemaal begreep, bedoelde er niks mee hoor (:LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...
Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!!Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!
Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van redditheyy.. het is ten eerste een xtc topic.. ten tweede mag deze thread blijven bestaan als het niet op een uistalling/ verkoop plek
gaat lijken.. zou je je foto voor de eerste reden en voor de zekerheid voor de tweede reden alsjeblieft kunnen verwijderen?
thx! π
Oreos ^^Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van reddit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."