Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit plaatje heb ik trouwens gewoon van internet gestolen.

6DDF1F63-D9BC-4A7F-B9A3-AB0EE52AC31E.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Calliweed2.0 zei:
Dit plaatje heb ik trouwens gewoon van internet gestolen.

Bekijk bijlage 13187
Klik om te vergroten...

ja, die krijg je als je xtc tablet en fiets intypt..
zijn nep, gefotoshopt.. hoort bij een artikel over mdma legalisering regerings xtc tabletten, sorry πŸ˜…
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alakazam zei:
Maar MDMA is toch gewoon een molecuul met een bepaalde samenstelling en structuur? Dezelfde atomen zitten op dezelfde manier aan elkaar, anders is de structuur anders en is het geen MDMA meer.

Kan natuurlijk dat er wat fout gaat tijdens productie en er soms inderdaad wat anders in zit, maar als het MDMA is, is het niet iets anders. Dan maakt het ook niet uit of er bij de productie elvenstof of schoenzolen gebruikt. Lijkt me :laughing:

En al je pillen hebben dezelfde dosering?
Klik om te vergroten...
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...

Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wowflow zei:
Even uitschrijven hoe het hele proces eruit zien, van productie tot je hersenen, als je slecht geproduceerde pillen hebt, door een gaar proces waardoor de zuiverheid niet al te hoog is.
Klik om te vergroten...

Γ©n de werking veranderd.. klaar πŸ˜‰

iets tΓ© gesimplificeerd imo πŸ˜…

mijn mening is gebaseerd op gelezen artikelen,
jaren ervaring.. en verhalen uit overlevering.

vroeger waren er testertjes..
via de dealer kregen afnemers, lees: proefkonijnen, dan "xtc pilletjes" .. om kijken hoe die vielen..
met uiteenlopende ervaringen.
xtc pilletjes tussen haakjes want dat was het doel maar er werd een hoop geknoeid met ingrediΓ«nten.

ik denk dat we het alleemaal wel een zijn dat puur mdma iedere keer hezelfde zou moeten zijn.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
geflipt zei:
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...

Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Klik om te vergroten...

geflipt gozer.. wij gaan een pilletje delen! 🀩
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is de enigste foto die ik nog heb.
Lijstje wat ik me kan herrinderen is:
Gele breitling
Salmiak hartjes(repress)
Klaver kaarten
2 kleurige Minions
Roze lamborghini
Roze flugel(de goede)
Gouden king kong
Gele max verstappen
Domino stenen (verschillende kleuren)
Roze kenzo
Blauwe philip plein
Bert en ernie
Takeshi 69

2cb:
Gele north face
Gele batman
Meerkleurige monclair

Waarbij de
Lamborghini veruit favoriet is.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
geflipt gozer.. wij gaan een pilletje delen! 🀩
Klik om te vergroten...
Een groene!! πŸ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kent iemand de roze 2cb pillen nog?
Mid jaren 90. Je moest er 2 van nemen voor een mdma effect en 3 voor Visuals. Oh, of meer als je durfde...
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
@BraboF

Bekijk bijlage 13226Bekijk bijlage 13227

ik kon geen biertje vinden πŸ˜…
F1 is anders ook wel jou ding.
Klik om te vergroten...
Helemaal waar😁
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog een mooie

855ABC6E-0077-427B-B53F-26161AC25751.jpeg
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#11
geflipt zei:
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...

Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Klik om te vergroten...
Denk dat ik je dan gewoon niet helemaal begreep, bedoelde er niks mee hoor (:

Het effect kan uiteraard verschillen als er ongewenste stoffen in pillen zitten door een verkeerde productie. Dan is de batch alleen niet meer enkel MDMA en bindmiddel.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Uptempo zei:
Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Klik om te vergroten...

heyy.. het is ten eerste een xtc topic.. ten tweede mag deze thread blijven bestaan als het niet op een uistalling/ verkoop plek
gaat lijken.. zou je je foto voor de eerste reden en voor de zekerheid voor de tweede reden alsjeblieft kunnen verwijderen?
thx! πŸ™‚
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uptempo zei:
Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Klik om te vergroten...
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon kunst toch?

1608390362160.png1608390382565.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hardcoredrugsnl zei:
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!
Klik om te vergroten...

lol, kun je ook de bijlage verwijderen.. zie m'n laatste post πŸ˜‰
Z
ZwikkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben ook van de oude stempel... Kent iemand de ronde witte Mitsubishi nog van vroeger? Ik was daar altijd best blij mee haha
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
heyy.. het is ten eerste een xtc topic.. ten tweede mag deze thread blijven bestaan als het niet op een uistalling/ verkoop plek
gaat lijken.. zou je je foto voor de eerste reden en voor de zekerheid voor de tweede reden alsjeblieft kunnen verwijderen?
thx! πŸ™‚
Klik om te vergroten...
Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van reddit
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Uptempo zei:
Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van reddit
Klik om te vergroten...
Oreos ^^

thx! πŸ™‚ ..en gelijk heb je!
er staan tags boven aan de pagina en in de aanhef heb ik het over xtc tabletten..
maar er staat idd nergens dat het persΓ© over mdma moet gaan.
mss mail ik een mod om de titel aan te laten passen.. πŸ€”
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Jesse Pinkvrouw

geen Pinkman

maar wel een pink Heisenberg πŸ˜‰

1608209550725.png
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20200714-221408.jpg
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."