Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezocht door politie maar zwaar GHB verslaafd

Gezocht door politie maar zwaar GHB verslaafd

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toontje11 zei:
Ik zou die baclofen die avond krijgen maar dat is niet doorgegaan, ik heb het pas sinds gisteren. De persoon die het aan me verkocht zei dat ik daarnaast geen G meer kon gebruiken maar hoe betrouwbaar haar kennis is?

dus voor de duidelijkheid: om de 5/6 uur baclofen nemen en daarnaast om de 2 uur G nemen( rond de 2,5 ml) maar dat naar gevoel proberen te rekken?
Klik om te vergroten...
ghb en baclofen nemen tegelijk lijkt me niet de bedoeling, je moet zoveel baclofen nemen dat het de zucht onderdrukt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Toontje11 hoe gaat ie nu?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Packjam zei:
ghb en baclofen nemen tegelijk lijkt me niet de bedoeling, je moet zoveel baclofen nemen dat het de zucht onderdrukt
Klik om te vergroten...
Baclofen kun je het beste met diazepam combineren als ghb ontwenning onderdrukkers
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
@Toontje11 hoe gaat ie nu?
Klik om te vergroten...
Had je niet gelezen dat ie het gevecht met GHB had verloren? : https://drugsforum.nl/threads/afkicken-van-ghb-met-diazepam.71916/page-3#post-1951631
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Had je niet gelezen dat ie het gevecht met GHB had verloren? : https://drugsforum.nl/threads/afkicken-van-ghb-met-diazepam.71916/page-3#post-1951631
Klik om te vergroten...
aii nee sorry zal me effe bijlezen
excuus ahhmai


gecondoleerd aan de hele familie vrienden van hem
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, deze titel is niet sensationeel helaas... De stommeling die ik ben heb ik me ongelofelijk in de nesten gewerkt. Ik sta als gesignaleerd door de politie maar ben zwaar GHB verslaafd(4 ml per 2 uur).

Ik heb mijn taakstraf verkloot waardoor ik nu 32 dagen heb staan. Ze zijn afgelopen zaterdag aan m’n deur geweest en ik heb direct een advocaat gezocht om mijn straf op te schorten. Helaas kost dit gratieverzoek zodanig veel geld dat ik het niet kan betalen. Er resteert mij niks anders dan zelf contact op te nemen met het OM. Dit ga ik dan ook morgen doen

Mijn angst is dat er maar 1 GHB cel in Nederland is, in Breda en als ze me oppakken dan weet ik, uit ervaring, wat er gebeurt: ze zoeken een arts erbij en dan komt binnen een paar uur onderzoeken doen hoe het met me gesteld is en die geeft of diazepam, wat mijn gebruik helaas onverantwoord is( ik heb op dit forum en elders gelezen dat je met mijn gebruik ernstig in de problemen komt als je met enkel diazepam gaat afbouwen) of ze geven aan dat het onverantwoord is om mij op te sluiten door mijn verslaving. Ik ben heel bang dat ik in mijn cel zo’n aanval krijg omdat het te lang duurt voordat er een arts komt..

Een zooitje.. ik weet het.. mijn grootste probleem is dat ik gedurende mijn 2 jaar lange verslaving eerder ben gestopt( 1 keer zelfs met alleen alcohol.. hoe dat goed is gegaan weet ik nog steeds niet..) maar aangezien ik al 2 maanden eigenhandig probeer te stoppen ben ik tegen een ander ernstig probleem aangelopen: namelijk dat ik als ik ook maar een kwartier te lang wacht met bijnemen ik nu een ongelofelijk hoge hartslag krijg, mijn bloeddruk zo laag wordt na bijnemen dat ik voel dat ik ga bewustzijn verlies en mijn handen en armen niet meer voel.. ik neem dan na een kwartier 2 ml bij en drink een zwaar biertje. (10 %) om me zsm normaal te voelen.. dit is ongelofelijk eng en absoluut niet het gevolg dat ik me zelf heel erg panikeer maar echt lichamelijk!

Voorheen merkte ik dat te laat bijnam doordat ik een stuk eerder weer moest bijnemen maar nu krijg ik dus zo’n aanval.. ( weet iemand hoe dit heet?)

Mijn vraag is: tja.. wist ik het maar. Ik denk dat ik bevestiging wil of het echt ernstig kwaad kan dat als ik wordt opgepakt of ik dan in levensgevaar ben? Want ik weet dus als het langer dan 2 uur duurt na mijn laatste inname mijn lichaam volkomen doordraait en ik niet weet wat er gebeurt als ze langer wachten met een arts.. ik weet het wel maar hoop dat iemand de kennis heeft om me te vertellen dat het anders werkt??

Verder is ander advies meer dan welkom.. ik weet dat ik een ongelofelijk sukkel ben dus als je dat wil vertellen: be my guest maar constructief advies heb ik liever.. ik heb me aangemeld bij verschillende klinieken voor een detox maar ik heb of niks teruggehoord en Brijder zit vol. Verder kom ik niet door de douane als het gaat om behandelingen in het buitenland.

Bedankt voor jullie aandacht!
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, baclofen is zeker een optie. Ik heb op dit moment alleen geen huisarts.. Ja, zo’n zooi heb ik er van gemaakt. Maar ik kan er wel aankomen. Hoeveel zou denk je genoeg zijn? En zou ik daar nu al verantwoord mee kunnen afkicken want het liefst blijf ik nog een aantal dagen of weken uit handen van de politie zodat ik kan afkicken en dan veilig kan zitten. Ik denk wel dat de politie zo rigide is dat ze niet zullen toelaten dat ik dat neem en ze het gewoon in beslag nemen en alles laten afhangen van de dokter. Kan ze dat niet echt kwalijk nemen hoor maar het bemoeilijkt het proces wel.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Benzoboss exact wat ik ook zou doen dat het bekend is en kan worden opgevraagd met de nodige toestemming .of zelf labelen zoiets als dit ..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toontje11 zei:
Ja, baclofen is zeker een optie. Ik heb op dit moment alleen geen huisarts.. Ja, zo’n zooi heb ik er van gemaakt. Maar ik kan er wel aankomen. Hoeveel zou denk je genoeg zijn? En zou ik daar nu al verantwoord mee kunnen afkicken want het liefst blijf ik nog een aantal dagen of weken uit handen van de politie zodat ik kan afkicken en dan veilig kan zitten. Ik denk wel dat de politie zo rigide is dat ze niet zullen toelaten dat ik dat neem en ze het gewoon in beslag nemen en alles laten afhangen van de dokter. Kan ze dat niet echt kwalijk nemen hoor maar het bemoeilijkt het proces wel.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen flauw idee hoeveel je moet hebben.
Dat licht ook aan de hoeveelheid g die je hebt gebruikt.
Maar als je dit toch niet legaal gat hallen dan kan phenibut ook wel helpen neem ik aan wat als het goed is legaal is?

Ik neem aan dat de politie niet je medicatie weg gaat nemen aangezien een doktor dit heeft voorgeschreven en hun geen flikken van medicatie afweten lol.
Dat zou heel onverantwoord zijn.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze nemen het toch in beslag als je het niet op naam van de dokter hebt.
Maar je kan er wel aan komen.
Begin met afbouwen zal ik zeggen NU voor dat het te laat is...
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ben ook aan het afbouwen! Alleen ben ik bang dat als ze komen ik nog steeds op een te hoog aantal ml zit.. phenibut ken ik wel en daar zal ik best illegaal aan kunnen komen, denk dat ik als ik medicatie heb ik misschien wel kan vertellen dat ik het recept niet meer heb en mn pillen kan blijven nemen. Ik gaf al eerder aan dat ik nu geen huisarts heb en mn ID kwijt ben.. dus een huisarts wordt voor nu even moeilijk, hopelijk begin volgende week. Bedankt voor jullie reacties, betekent veel voor me. Denken jullie dat het slim is om snel 2 of 3 dia’s in te nemen plus een dosis G voordat ze me oppakken? Of is dat te gevaarlijk? Of beter 2 of 3 dia’s zonder de G? Als ik ze de trap hoor opkomen kan ik het nog snel innemen..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen g en diaz tegelijk.
Ik heb gehoord dat als je naar een cellencomplex brengen dat je het recht hebt en binnen een uur de Ggd of ggz te spreken en ze uit te leggen dat je g verslaafd bent.
Dan moeten ze je een behandeling geven.
Las dit laatst ergens.
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sterkte..

De ghb afdeling van de vrouwengevangenis in Zwolle bouwt af met ghb.. wellicht die in Breda ook?

En idd verstandig om jezelf te melden bij OM, én ook dat je verslaafd bent.

Nogmaals, veel sterkte gewenst.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt voor al jullie warme reacties nogmaals. Ik heb intussen ontzettend veel info ingewonnen, heb de politie ook gebeld dat ik ghb verslaafd ben, heb een intake staan voor 21 oktober en heb baclofen gekocht. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Misschien zelfs vanuit de cel als dat mogelijk is. Heb een aantal baclofen pillen gekocht. Weet iemand of ik de G kan laten staan met de hoeveelheden die ik neem: 4,5 ml per 2 uur?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toontje11 zei:
Bedankt voor al jullie warme reacties nogmaals. Ik heb intussen ontzettend veel info ingewonnen, heb de politie ook gebeld dat ik ghb verslaafd ben, heb een intake staan voor 21 oktober en heb baclofen gekocht. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Misschien zelfs vanuit de cel als dat mogelijk is. Heb een aantal baclofen pillen gekocht. Weet iemand of ik de G kan laten staan met de hoeveelheden die ik neem: 4,5 ml per 2 uur?
Klik om te vergroten...
Als je baclofen gaat nemen dan moet je de ghb of verlagen of weg doen.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
14 baclofen is echt weinig..
Ik heb doosjes van 25mg en die vliegen er doorheen.
Klik om te vergroten...
Krijg jij ze wel van de dokter?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerst zat je op 4 en nu op 4.5 dus je maakt het moeilijker voor jezelf.
Begin met 3.5 te nemen. Je zal sneller nodig hebben.
Maar je neemt dan wel minder.

Andere oplossing wat ik doe, ik ga slapen na 4.5 en dan word je na 3 uur wakker en dan rek je hem verder uit en kan je sneller omlaag.
En dan weer slapen zo verbreek je die 2 uur cirkel.

Andere oplossing die iemand anders doet die ik ken.
Die neemt 2ml nu je op 4.5 zit samen met 10mg baclofen en doet dat een tijdje.
Baclofen werkt 6 uur +/- op die dosis.
Geen Diazepam erbij nemen!

Je moet het wel kunnen!!
Als je midden in een afbouw zit en je neemt 1x weer 4.5 dan begin je weer van voor af aan.
Want dan vraagt je lichaam gelijk weer om die 4.5ml
Dus het ligt er aan hoe sterk je in je schoenen staat.

Je zou 20mg diazepam en 40mg baclofen kunnen nemen maar vanaf 4.5ml is dat echt kut!
En als je 20mg Diazepam erin hebt gegooit moet je geen g meer nemen.
Dan na 6 uur weer 25mg baclofen en 10mg diaz enz.
Beter bouw je hem af naar 2.5ml voor dat je de g aan de kant legt.

Dit zijn de beste tips die ik kan geven.
Let op dat je niet alles door elkaar mixt!

Afkicken alleen is gecompliceerd.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toontje11 zei:
Weet iemand of ik de G kan laten staan met de hoeveelheden die ik neem: 4,5 ml per 2 uur?
Klik om te vergroten...
We hebben het over een verslaafde van 2 jaar, die daarvoor een keer gestopt is en dus daarvoor ook nog verslaafd was, als ik dit goed begrijp? Iedere 2 uur 4ML, daar ga je niet van afkicken door het weg te gooien. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Als je gaat afkicken van G, dan kom je als dit lukt, van 1 gevaarlijk stof af. Maar tijdens de afkick krijg je er een stuk of 10 voor terug.

Benzoboss zei:
Als je baclofen gaat nemen dan moet je de ghb of verlagen of weg doen
Klik om te vergroten...
In 1 keer stoppen heb je gelijk garantie op al die basis afkick symptomen en andere ergere dingen zoals een epileptisch insult, psychose, waanideeën, angstgevoelen, epileptische aanvallen, psychoses, desoriëntatie. -> als die gevolgen die je zou kunnen krijgen (die je ook deels al hebt, Toon), botsen met de andere gevolgen of elkaar gaan versterken, zal je er niet beter op worden.

@Toontje11 Zoek opnieuw contact met een kliniek, met wat voor een reputatie dan ook. Deins niet terug van een volle kliniek. Solliciteren bij een bedrijf zonder vactures en met voldoende personeel, kan je met de juiste papieren zo in dienst worden genomen. Snap je wat ik bedoel? Die begeleiding heb je nodig, al zou je die kunnen krijgen van net afgestuurde meisjes die het in hun leven allemaal zo makkelijk hebben gehad en niks hebben meegemaakt,. Hulp in alle vormen en maten heb je nodig. Want sommige dingen kan je niet alleen. Met meer mensen om je heen die allen op hun eigen manier denken, krijg je de beste resultaten als je dit samenvoegt.

Dat je contact met de politie hebt gezocht is top! Hou dit contact goed, want dit is een kans dat je al die instanties, politie, advocaten, hulpverleners, bijeenkomsten met andere (ex) G verslaafden bij mekaar kan krijgen voor een passend traject! Samenwerken is belangrijk nu, anders propt de politie je in een cel, krijg jij geen G, word je gek, iedereen zal gek worden van jou en dan is het einde verhaal met je enige kans op uitzicht clean te worden en om verder te gaan met het leven van je leven

Laat je gezicht zien bij het OM, politie, advocaten, hulpverleners en iedereen die moeite in jou willen steken als jij moeite in hún steekt. Zeer vrij weinig mensen gaan niet naar een rechtszaak o.i.d omdat ze bang zijn voor wat ze te horen zullen krijgen. Als jij laat zien dat je niet bang bent en graag moeite wilt steken hierin dan geeft dat een positieve indruk bij hun. Je kan ook relaxed een mail sturen, 5 dagen wachten op reactie, weet niet wat je liever hebt...

Toontje11 zei:
ik neem dan na een kwartier 2 ml bij en drink een zwaar biertje. (10 %) om me zsm normaal te voelen.. dit is ongelofelijk eng en absoluut niet het gevolg dat ik me zelf heel erg panikeer maar echt lichamelijk!
Klik om te vergroten...
Ja dat is het dus! Als G moeilijk is met doseren, hoe makkelijk denk je dan dat het zal worden met afbouwen? Je hebt je juiste dosis gevonden, blijf hier bij aub. Die balans vinden is al een hele karwij op zich, dat je nu verstoort
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is ook de minst beste keus om dit zo te gaan doen om vanaf 4.5 af te bouwen.
Maar als je de dosering halveerd dan kan baclofen dat opvangen.
Toch zou ik proberen de ghb richting de 2.5 of 3ml te krijgen en dan dat pas doen.
Maar zoals ik al zei dat moet je wel kunnen.
Je kan geen 1x weer een buisje nemen met teveel of te vroeg want dan ben je weer terug bij af.

Je bent best wel lang verslaafd dus als je van 4.5 naar 2.5 gaat en die 10mg baclofen kan het niet opvangen dan kan je b.v. ook 20mg nemen. Maar dat moet je even aanvoelen.

Hoe langer je hem rekt hoe beter voor je afbouw.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Gast het is ook klote als zulke dingen je goed laten stressen,

Voor je tijd dat je binnen moet zitten, mag je aangeven bij de (politie) rechter dat je eerst moet detoxen van je dagelijkse G gebruik en lichamelijk wat moet herstellen voor je aan hun opgelegde dagen moet beginnen.
Desnoods stelt je huisarts zo'n bericht met je op en bijna alle verzoeken worden wel goed gekeurd maar dan moet je ook echt serieus er 100% voor gaan. Ze geven je die kans maar als ze vinden dat je er voor weg loopt of het een manier word om uit te stellen raak je dat weer kwijt.
Als je al bent opgenomen kunnen hun wel zo'n brief maken en sturen naar justitie dat je al opgenomen bent bij hun.

Ze hebben liever dat het je gelukt is met of zonder hulp, want ze zijn geen zorg aanbieder in de meeste gevallen!

Mar je moet het wel aangaan en accepteren dat met G afbouwen je lichaam gaat protesteren en moet je even contact opnemen met brijder hoofddorp als hun jouw een schema willen mailen op jouw gebruik!
Die hanteren altijd een veilige en vrij rustige afbouw periode.
En dat gaat je echt wel lukken als je echt wil! En door de vervelende lichamelijke klachten te accepteren!
En zonder al een pilletje voor allerlei klachten want dat rekt het alleen maar en hoe langer je er niet door heen gaat meer kans dat het niet lukt!
Tuurlijk kan je wat nemen als je pijn hebt of als je niet kan slapen etc.
Je hebt ook je g nog!
Als je gaat detoxen hebben die daar dan wel ervaring in etc.
Ik heb zelf 2 keer moetem detoxen voor je mag beginnen met een opname en een weekendje bij brijder gelogeerd en het niet alle detoxen zijn altijd bekend ermee!
Want G gebruikers zijn vaak angstig of hypogonder, het is ook niet niks om van te detoxen maar ga er 100% voor!
Het is in stapjes en je leert ook snel dat je lichaam je vaak voor de gek houdt met die symptomen en die ongein. En dan als t voorbij gaat weet je ook dat je dat verlopig niet meer wil.

Want Detox is Het begin van je herstel.
Helaas komt er veel bij kijken om ook echt clean te blijven voor een lange periode! Dan is een opname in een kliniek een goede stap na detox!

Suc6 kerel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."