Weet iemand of ik de G kan laten staan met de hoeveelheden die ik neem: 4,5 ml per 2 uur?
We hebben het over een verslaafde van 2 jaar, die daarvoor een keer gestopt is en dus daarvoor ook nog verslaafd was, als ik dit goed begrijp? Iedere 2 uur 4ML, daar ga je niet van afkicken door het weg te gooien. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Als je gaat afkicken van G, dan kom je als dit lukt, van 1 gevaarlijk stof af. Maar tijdens de afkick krijg je er een stuk of 10 voor terug.
Als je baclofen gaat nemen dan moet je de ghb of verlagen of weg doen
In 1 keer stoppen heb je gelijk garantie op al die basis afkick symptomen en andere ergere dingen zoals een epileptisch insult, psychose, waanideeën, angstgevoelen, epileptische aanvallen, psychoses, desoriëntatie. -> als die gevolgen die je zou kunnen krijgen (die je ook deels al hebt, Toon), botsen met de andere gevolgen of elkaar gaan versterken, zal je er niet beter op worden.
@Toontje11 Zoek opnieuw contact met een kliniek, met wat voor een reputatie dan ook. Deins niet terug van een volle kliniek.
Solliciteren bij een bedrijf zonder vactures en met voldoende personeel, kan je met de juiste papieren zo in dienst worden genomen. Snap je wat ik bedoel? Die begeleiding heb je nodig, al zou je die kunnen krijgen van net afgestuurde meisjes die het in hun leven allemaal zo makkelijk hebben gehad en niks hebben meegemaakt,. Hulp in alle vormen en maten heb je nodig. Want sommige dingen kan je niet alleen. Met meer mensen om je heen die allen op hun eigen manier denken, krijg je de beste resultaten als je dit samenvoegt.
Dat je contact met de politie hebt gezocht is top! Hou dit contact goed, want dit is een kans dat je al die instanties, politie, advocaten, hulpverleners, bijeenkomsten met andere (ex) G verslaafden bij mekaar kan krijgen voor een passend traject! Samenwerken is belangrijk nu, anders propt de politie je in een cel, krijg jij geen G, word je gek, iedereen zal gek worden van jou en dan is het einde verhaal met je enige kans op uitzicht clean te worden en om verder te gaan met het leven van je leven
Laat je gezicht zien bij het OM, politie, advocaten, hulpverleners en iedereen die moeite in jou willen steken als jij moeite in hún steekt. Zeer vrij weinig mensen gaan niet naar een rechtszaak o.i.d omdat ze bang zijn voor wat ze te horen zullen krijgen. Als jij laat zien dat je niet bang bent en graag moeite wilt steken hierin dan geeft dat een positieve indruk bij hun. Je kan ook relaxed een mail sturen, 5 dagen wachten op reactie, weet niet wat je liever hebt...
ik neem dan na een kwartier 2 ml bij en drink een zwaar biertje. (10 %) om me zsm normaal te voelen.. dit is ongelofelijk eng en absoluut niet het gevolg dat ik me zelf heel erg panikeer maar echt lichamelijk!
Ja dat is het dus! Als G moeilijk is met doseren, hoe makkelijk denk je dan dat het zal worden met afbouwen? Je hebt je juiste dosis gevonden, blijf hier bij aub. Die balans vinden is al een hele karwij op zich, dat je nu verstoort