Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezocht door politie maar zwaar GHB verslaafd

Gezocht door politie maar zwaar GHB verslaafd

44 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst zat je op 4 en nu op 4.5 dus je maakt het moeilijker voor jezelf.
Begin met 3.5 te nemen. Je zal sneller nodig hebben.
Maar je neemt dan wel minder.

Andere oplossing wat ik doe, ik ga slapen na 4.5 en dan word je na 3 uur wakker en dan rek je hem verder uit en kan je sneller omlaag.
En dan weer slapen zo verbreek je die 2 uur cirkel.

Andere oplossing die iemand anders doet die ik ken.
Die neemt 2ml nu je op 4.5 zit samen met 10mg baclofen en doet dat een tijdje.
Baclofen werkt 6 uur +/- op die dosis.
Geen Diazepam erbij nemen!

Je moet het wel kunnen!!
Als je midden in een afbouw zit en je neemt 1x weer 4.5 dan begin je weer van voor af aan.
Want dan vraagt je lichaam gelijk weer om die 4.5ml
Dus het ligt er aan hoe sterk je in je schoenen staat.

Je zou 20mg diazepam en 40mg baclofen kunnen nemen maar vanaf 4.5ml is dat echt kut!
En als je 20mg Diazepam erin hebt gegooit moet je geen g meer nemen.
Dan na 6 uur weer 25mg baclofen en 10mg diaz enz.
Beter bouw je hem af naar 2.5ml voor dat je de g aan de kant legt.

Dit zijn de beste tips die ik kan geven.
Let op dat je niet alles door elkaar mixt!

Afkicken alleen is gecompliceerd.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toontje11 zei:
Weet iemand of ik de G kan laten staan met de hoeveelheden die ik neem: 4,5 ml per 2 uur?
Klik om te vergroten...
We hebben het over een verslaafde van 2 jaar, die daarvoor een keer gestopt is en dus daarvoor ook nog verslaafd was, als ik dit goed begrijp? Iedere 2 uur 4ML, daar ga je niet van afkicken door het weg te gooien. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Als je gaat afkicken van G, dan kom je als dit lukt, van 1 gevaarlijk stof af. Maar tijdens de afkick krijg je er een stuk of 10 voor terug.

Benzoboss zei:
Als je baclofen gaat nemen dan moet je de ghb of verlagen of weg doen
Klik om te vergroten...
In 1 keer stoppen heb je gelijk garantie op al die basis afkick symptomen en andere ergere dingen zoals een epileptisch insult, psychose, waanideeën, angstgevoelen, epileptische aanvallen, psychoses, desoriëntatie. -> als die gevolgen die je zou kunnen krijgen (die je ook deels al hebt, Toon), botsen met de andere gevolgen of elkaar gaan versterken, zal je er niet beter op worden.

@Toontje11 Zoek opnieuw contact met een kliniek, met wat voor een reputatie dan ook. Deins niet terug van een volle kliniek. Solliciteren bij een bedrijf zonder vactures en met voldoende personeel, kan je met de juiste papieren zo in dienst worden genomen. Snap je wat ik bedoel? Die begeleiding heb je nodig, al zou je die kunnen krijgen van net afgestuurde meisjes die het in hun leven allemaal zo makkelijk hebben gehad en niks hebben meegemaakt,. Hulp in alle vormen en maten heb je nodig. Want sommige dingen kan je niet alleen. Met meer mensen om je heen die allen op hun eigen manier denken, krijg je de beste resultaten als je dit samenvoegt.

Dat je contact met de politie hebt gezocht is top! Hou dit contact goed, want dit is een kans dat je al die instanties, politie, advocaten, hulpverleners, bijeenkomsten met andere (ex) G verslaafden bij mekaar kan krijgen voor een passend traject! Samenwerken is belangrijk nu, anders propt de politie je in een cel, krijg jij geen G, word je gek, iedereen zal gek worden van jou en dan is het einde verhaal met je enige kans op uitzicht clean te worden en om verder te gaan met het leven van je leven

Laat je gezicht zien bij het OM, politie, advocaten, hulpverleners en iedereen die moeite in jou willen steken als jij moeite in hún steekt. Zeer vrij weinig mensen gaan niet naar een rechtszaak o.i.d omdat ze bang zijn voor wat ze te horen zullen krijgen. Als jij laat zien dat je niet bang bent en graag moeite wilt steken hierin dan geeft dat een positieve indruk bij hun. Je kan ook relaxed een mail sturen, 5 dagen wachten op reactie, weet niet wat je liever hebt...

Toontje11 zei:
ik neem dan na een kwartier 2 ml bij en drink een zwaar biertje. (10 %) om me zsm normaal te voelen.. dit is ongelofelijk eng en absoluut niet het gevolg dat ik me zelf heel erg panikeer maar echt lichamelijk!
Klik om te vergroten...
Ja dat is het dus! Als G moeilijk is met doseren, hoe makkelijk denk je dan dat het zal worden met afbouwen? Je hebt je juiste dosis gevonden, blijf hier bij aub. Die balans vinden is al een hele karwij op zich, dat je nu verstoort
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is ook de minst beste keus om dit zo te gaan doen om vanaf 4.5 af te bouwen.
Maar als je de dosering halveerd dan kan baclofen dat opvangen.
Toch zou ik proberen de ghb richting de 2.5 of 3ml te krijgen en dan dat pas doen.
Maar zoals ik al zei dat moet je wel kunnen.
Je kan geen 1x weer een buisje nemen met teveel of te vroeg want dan ben je weer terug bij af.

Je bent best wel lang verslaafd dus als je van 4.5 naar 2.5 gaat en die 10mg baclofen kan het niet opvangen dan kan je b.v. ook 20mg nemen. Maar dat moet je even aanvoelen.

Hoe langer je hem rekt hoe beter voor je afbouw.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gast het is ook klote als zulke dingen je goed laten stressen,

Voor je tijd dat je binnen moet zitten, mag je aangeven bij de (politie) rechter dat je eerst moet detoxen van je dagelijkse G gebruik en lichamelijk wat moet herstellen voor je aan hun opgelegde dagen moet beginnen.
Desnoods stelt je huisarts zo'n bericht met je op en bijna alle verzoeken worden wel goed gekeurd maar dan moet je ook echt serieus er 100% voor gaan. Ze geven je die kans maar als ze vinden dat je er voor weg loopt of het een manier word om uit te stellen raak je dat weer kwijt.
Als je al bent opgenomen kunnen hun wel zo'n brief maken en sturen naar justitie dat je al opgenomen bent bij hun.

Ze hebben liever dat het je gelukt is met of zonder hulp, want ze zijn geen zorg aanbieder in de meeste gevallen!

Mar je moet het wel aangaan en accepteren dat met G afbouwen je lichaam gaat protesteren en moet je even contact opnemen met brijder hoofddorp als hun jouw een schema willen mailen op jouw gebruik!
Die hanteren altijd een veilige en vrij rustige afbouw periode.
En dat gaat je echt wel lukken als je echt wil! En door de vervelende lichamelijke klachten te accepteren!
En zonder al een pilletje voor allerlei klachten want dat rekt het alleen maar en hoe langer je er niet door heen gaat meer kans dat het niet lukt!
Tuurlijk kan je wat nemen als je pijn hebt of als je niet kan slapen etc.
Je hebt ook je g nog!
Als je gaat detoxen hebben die daar dan wel ervaring in etc.
Ik heb zelf 2 keer moetem detoxen voor je mag beginnen met een opname en een weekendje bij brijder gelogeerd en het niet alle detoxen zijn altijd bekend ermee!
Want G gebruikers zijn vaak angstig of hypogonder, het is ook niet niks om van te detoxen maar ga er 100% voor!
Het is in stapjes en je leert ook snel dat je lichaam je vaak voor de gek houdt met die symptomen en die ongein. En dan als t voorbij gaat weet je ook dat je dat verlopig niet meer wil.

Want Detox is Het begin van je herstel.
Helaas komt er veel bij kijken om ook echt clean te blijven voor een lange periode! Dan is een opname in een kliniek een goede stap na detox!

Suc6 kerel
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tering, ik krijg tranen in m’n ogen van al deze reacties.. ik had lichtelijk cynische reacties verwacht maar hier spreekt echte liefde en bezorgdheid uit. Wow, ik kan zoveel met deze reacties. Krijg er ook superveel motivatie uit. Ik ga brijder bellen en mailen voor dat schema en het schema van Revolutionair ziet er goed uit! Bedankt Bas voor je peptalk haha. Ik moet ook echt vechten op wat voor manier dan ook. Een administratieve nee is ook anders dan een 100% harde nee vaak. Ik zal blijven updaten en vechten want ik ben er mentaal we helemaal klaar mee. Ik ben ook zo’n last voor m’n omgeving. Ik ben gewoon een fucking harddrugs verslaafde.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Update: ik heb Een coulance verzoek geschreven naar de hulp-officier van justitie op aanraden van een hele lieve mevrouw van het OM, die ook zei dat het altijd van goede wil betuigt als je uit jezelf laat weten waarom je onderduikt. Zij dichtte mijn opschorting van mijn signalering een grote kans toe maar ik reken me zeker niet rijk.

Maar ik kan me voorstellen dat als je vertelt dat je voortvluchtig bent omdat je geen zin hebt in dat vreselijke gevangenis eten je op weinig sympathie hoeft te rekenen.

Ik kreeg een advocaat te pakken: Kim Kusters, die vertelde eerlijk dat het enige wat zij kan doen hetzelfde is als wat ik zelf heb gedaan zoals de mail naar de hulpofficier van justitie. Deze advocate bood me zelfs aan gratis uit te zoeken of me nog iets anders boven het hoofd hangt zodat ik niet straks weer opnieuw kan beginnen en ze bood me aan te helpen als dat het geval was, op pro deo basis.

Geweldig hoe mensen empathie kunnen tonen richting hun medemens die geen uitweg ziet en drie dagen geleden rock bottom beleefden en een paar dagen later ziet de wereld er heel anders uit.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Revolutionair een vraagje: als ik nu mijn dosis verlaag van 4,5 ml per 2 uur naar 2,5 ml GHB en dan 10 mg baclofen neem. Moet ik dan nog steeds elke 2 uur 2,5 ml blijven nemen en dan om de 6 uur een baclofennetje? Vervolgens bouw ik elke dag 0,2 ml G af om vervolgens sneller te kunnen stoppen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toontje11 zei:
@Revolutionair een vraagje: als ik nu mijn dosis verlaag van 4,5 ml per 2 uur naar 2,5 ml GHB en dan 10 mg baclofen neem. Moet ik dan nog steeds elke 2 uur 2,5 ml blijven nemen en dan om de 6 uur een baclofennetje? Vervolgens bouw ik elke dag 0,2 ml G af om vervolgens sneller te kunnen stoppen?
Klik om te vergroten...

Ja als je het zo doet zal je de ghb nog wel bij moeten pakken maar probeer hem te rekken.
Dus als je na 2 uur nog goed voelt wacht dan met nemen tot je jezelf niet lekker voelt.
Baclofen kan ook 5 uurtjes werken ligt aan je lichaams gewicht etc. Dus het is een beetje aanvoelen.

Hoe is het gegaan tot nu toe?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou die baclofen die avond krijgen maar dat is niet doorgegaan, ik heb het pas sinds gisteren. De persoon die het aan me verkocht zei dat ik daarnaast geen G meer kon gebruiken maar hoe betrouwbaar haar kennis is?

dus voor de duidelijkheid: om de 5/6 uur baclofen nemen en daarnaast om de 2 uur G nemen( rond de 2,5 ml) maar dat naar gevoel proberen te rekken?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzoboss zei:
Ik zou persoonlijk gewoon meer baclofen nemen en met de ghb stoppen.
Klik om te vergroten...

Dan moet hij all the way gaan en Diazepam erbij nemen. Vergeet niet dat hij het over een lange verslaving heeft. 4.5ml zomaar te stoppen kan een hoop problemen opleveren...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Dan moet hij all the way gaan en Diazepam erbij nemen. Vergeet niet dat hij het over een lange verslaving heeft. 4.5ml zomaar te stoppen kan een hoop problemen opleveren...
Klik om te vergroten...
Als hij genoeg baclofen neemt dan moet dit goed komen.
De diazepam klinkt wel als een goed idee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is misschien een goede zaak, om deze problemen op papier te zetten.
Want eenmaal bij Hermandad op bezoek gaat het je niet lukken om deze materie compleet over te brengen. Want dan is alles veel te hectisch.
Niemand wil, dat je weer insult(en) gaat krijgen. Veel te gevaarlijk, en ook al zit je achter de deur, men is wel verantwoordelijk voor je gezondheid!
Dus, leg alles goed, en uitvoerig vast.
In tweevoud.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
14 baclofen is echt weinig..
Ik heb doosjes van 25mg en die vliegen er doorheen.
Klik om te vergroten...
ik ben een stevige drinker heb 70 mg baclofen genomen vannacht en vandaag en had geen trek tot 17:00 uur, ben ook gestopt met bfen rond 13:00 uur, normaal drink ik om 10:00 's morgens al, gebruik baclofen nu een maand, langzaam met 5mg begonnen maar ik ben er nog niet denk dat 75/80mg me er wel doorheen trekt
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
Ja dat moet kunnen.
Ik ga alleen nooit zo lang door als jij.
Max 5 dagen.
Meestal 2 of 3 dagen.

3x25mg baclofen
3x10mg diazepam

Ochtend middag avond..

Gelijk bij het stoppen 20mg diazepam de eerste keer en je kan zo een 40 mg baclofen nemen bij het stoppen meteen.
Klik om te vergroten...
Baclofen en diazepam tegelijk dan flikker ik van me stoel af zo suf word ik dan
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Dan moet hij all the way gaan en Diazepam erbij nemen. Vergeet niet dat hij het over een lange verslaving heeft. 4.5ml zomaar te stoppen kan een hoop problemen opleveren...
Klik om te vergroten...
Baclofen werkt tegen drank zucht heel goed, ghb zou ik niet weten
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toontje11 zei:
Vind het lastig zo te bepalen wat ik dan moet doen.. ik heb 14 baclofen pillen en kan evt morgen meer diazepam krijgen maar is 14 baclofen wel genoeg?
Klik om te vergroten...
Lijk mij genoeg als het 25 mg pillen zijn, voor alcohol heb je een hoge dosis nodig voor ghb minder
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toontje11 zei:
Ja, baclofen is zeker een optie. Ik heb op dit moment alleen geen huisarts.. Ja, zo’n zooi heb ik er van gemaakt. Maar ik kan er wel aankomen. Hoeveel zou denk je genoeg zijn? En zou ik daar nu al verantwoord mee kunnen afkicken want het liefst blijf ik nog een aantal dagen of weken uit handen van de politie zodat ik kan afkicken en dan veilig kan zitten. Ik denk wel dat de politie zo rigide is dat ze niet zullen toelaten dat ik dat neem en ze het gewoon in beslag nemen en alles laten afhangen van de dokter. Kan ze dat niet echt kwalijk nemen hoor maar het bemoeilijkt het proces wel.
Klik om te vergroten...
75/125mg zou moeten kunnen
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Packjam zei:
Lijk mij genoeg als het 25 mg pillen zijn
Klik om te vergroten...
Diazepam heb je een hoop van nodig lijkt mij wel 40mg per dag, diazepam wordt voorgeschreven omdat het lang werkt en een spierverslapper is
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Dan moet hij all the way gaan en Diazepam erbij nemen. Vergeet niet dat hij het over een lange verslaving heeft. 4.5ml zomaar te stoppen kan een hoop problemen opleveren...
Klik om te vergroten...
Baclofen en diazepam samen dan wordt je erg suf hoor, ik pleur zo van mijn stoel af met zo'n dosis
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou persoonlijk gewoon meer baclofen nemen en met de ghb stoppen.


Wel raad ik aan wat ghb te hebben Just in case.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."