#1
Eerst zat je op 4 en nu op 4.5 dus je maakt het moeilijker voor jezelf.
Begin met 3.5 te nemen. Je zal sneller nodig hebben.
Maar je neemt dan wel minder.
Andere oplossing wat ik doe, ik ga slapen na 4.5 en dan word je na 3 uur wakker en dan rek je hem verder uit en kan je sneller omlaag.
En dan weer slapen zo verbreek je die 2 uur cirkel.
Andere oplossing die iemand anders doet die ik ken.
Die neemt 2ml nu je op 4.5 zit samen met 10mg baclofen en doet dat een tijdje.
Baclofen werkt 6 uur +/- op die dosis.
Geen Diazepam erbij nemen!
Je moet het wel kunnen!!
Als je midden in een afbouw zit en je neemt 1x weer 4.5 dan begin je weer van voor af aan.
Want dan vraagt je lichaam gelijk weer om die 4.5ml
Dus het ligt er aan hoe sterk je in je schoenen staat.
Je zou 20mg diazepam en 40mg baclofen kunnen nemen maar vanaf 4.5ml is dat echt kut!
En als je 20mg Diazepam erin hebt gegooit moet je geen g meer nemen.
Dan na 6 uur weer 25mg baclofen en 10mg diaz enz.
Beter bouw je hem af naar 2.5ml voor dat je de g aan de kant legt.
Dit zijn de beste tips die ik kan geven.
Let op dat je niet alles door elkaar mixt!
Afkicken alleen is gecompliceerd.
Begin met 3.5 te nemen. Je zal sneller nodig hebben.
Maar je neemt dan wel minder.
Andere oplossing wat ik doe, ik ga slapen na 4.5 en dan word je na 3 uur wakker en dan rek je hem verder uit en kan je sneller omlaag.
En dan weer slapen zo verbreek je die 2 uur cirkel.
Andere oplossing die iemand anders doet die ik ken.
Die neemt 2ml nu je op 4.5 zit samen met 10mg baclofen en doet dat een tijdje.
Baclofen werkt 6 uur +/- op die dosis.
Geen Diazepam erbij nemen!
Je moet het wel kunnen!!
Als je midden in een afbouw zit en je neemt 1x weer 4.5 dan begin je weer van voor af aan.
Want dan vraagt je lichaam gelijk weer om die 4.5ml
Dus het ligt er aan hoe sterk je in je schoenen staat.
Je zou 20mg diazepam en 40mg baclofen kunnen nemen maar vanaf 4.5ml is dat echt kut!
En als je 20mg Diazepam erin hebt gegooit moet je geen g meer nemen.
Dan na 6 uur weer 25mg baclofen en 10mg diaz enz.
Beter bouw je hem af naar 2.5ml voor dat je de g aan de kant legt.
Dit zijn de beste tips die ik kan geven.
Let op dat je niet alles door elkaar mixt!
Afkicken alleen is gecompliceerd.