#1
Milligram per milliliter keer milliliter.En welke formule moet ik dan aanhouden?
Dus als je GHB 380 mg/mL is, en je neemt 5 mL, dan neem je dus 380 x 5 = 1900 milligram (oftewel 1,9 gram).
Milligram per milliliter keer milliliter.En welke formule moet ik dan aanhouden?
Om erachter te komen hoeveel mg per ml je GHB is zul je de GHB moeten laten testen.En welke formule moet ik dan aanhouden?
Dat heeft hij gedaan:Om erachter te komen hoeveel mg per ml je GHB is zul je de GHB moeten laten testen.
Vorige week heb ik de ghb laten testen en daar kwam uit dat het 380mg per ml is. Volgens de medewerker een gemiddelde sterkte.
Ah okay, dat had ik even gemist.Dat heeft hij gedaan:
Dankjewel voor je bericht!Ik herken dit wel een beetje. Inmiddels ben ik wel goed bekend met GHB maar ik merk dat ik altijd wel flink hogere dosering gebruik dan de mensen waar ik mee omga. Maar dit was altijd al vanaf het begin (als in, allereerste x gebruik al), op een of andere manier kan mijn lijf beter tegen G dan anderen? Ik weet niet of dit advies verantwoord is maar: als je telkens dezelfde batch G gebruikt kun je denk ik proberen telkens een iets hogere start dosering te gebruiken totdat je merkt dat je het effect krijgt dat je wilt. Mijn startdosering is altijd 4,5ml terwijl een vriendin van mij altijd start met maar 1,5ml. En dit is dus niet om stoer of iets te doen, ik denk dat mijn lijf G gewoon sneller verwerkt/afbreekt dan bijv anderen. Nogmaals, dit is niet iets wat ik zeg uit exacte wetenschap maar puur uit ervaring. Mensen verwachten soms misschien teveel van GHB terwijl het mooie van deze drugs juist ligt in niet daadwerkelijk echt iets voelen, maar gewoon heel oké zijn je voelt.
kortom: je kan denk ik je eigen dosering niet vergelijken met anderen personen. Volgens mij heeft elk ‘lijf’ zijn eigen sweetspot en je zult deze langzaam aan moeten leren kennen.
Dit gezegd hebbende: ik denk dat je misschien ook moet afvragen welk effect je eigenlijk zoekt van GHB? Ik zeg altijd tegen anderen dat je als je eigenlijk net niks voelt van G, maar je jezelf wel goed voelt dat je precies goed zit qua dosering. Want teveel voelen is niet wat je wilt denk ik. Voor mij is die sweetspot van 4,5 ml ook echt gebaseerd op feitelijk niks voelen maar me wel heel fijn voelen zonder daadwerkelijk lichamelijk zware effecten of echt draaierig/misselijk etc voelen.
hoop dat deze uitleg beetje duidelijk is en of je er iets aan hebt. Anders hoor ik het graag en probeer ik het specifieker uit te leggen!
En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?Milligram per milliliter keer milliliter.
Dus als je GHB 380 mg/mL is, en je neemt 5 mL, dan neem je dus 380 x 5 = 1900 milligram (oftewel 1,9 gram).
Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?
1) Je laat eerst de GHB testenVolgende keer de ghb afwegen i.p.v. een doseerspuitje, of het aantal mg terugrekenen naar ml?
Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅Sorry als ik dom overkom🤣
Aaah oké! Ik ga dit de eerstvolgende keer proberen!Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.
2 gram is een 'common' dosis.
Zie ook:
![]()
GHB
gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.m.psychonautwiki.org
1) Je laat eerst de GHB testen
2) Dan weet je hoeveel mg/mL er in de fles zit (namelijk 380 mg/mL)
3) Je kiest een gewenste dosis uit (licht, gemiddeld, of sterk)
4) Die dosis kun je online opzoeken (1-2 g, 2-3 gr, of 3-4 g)
5) Je wil 2 gram, dus hoe vaak moet je dan een mL nemen met 380mg?
6) Dat is dus 2/0,380 = 5, 26 mL
7) Je lost de 5,26 mL op in wat cola en wacht minstens 2 uur voordat je nog een dosis neemt
8 ) De volgende keer bijpakken neem je wat minder mL omdat er nog GHB in je bloed zit, en je KO kunt gaan als je te veel GHB binnenkrijgt
Rekenen kan ik wel, maar je info over gangbare dosis in gram en dit op een andere manier te berekenen wist ik niet.🤣Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅
Wel meer, maar niet super. Niet zoals vroeger (aantal jaar terug), wat ik in m’n hoofd heb zitten.Voelde je er voorheen wel iets van dan?
Wel meer, maar niet super. Niet zoals vroeger (aantal jaar terug), wat ik in m’n hoofd heb zitten.
Ook bij een sterkte van 380mg/ml zou tegen de 5ml wel voldoende moeten zijn. Maar dat is het ook met ghb. De net niet, precies goed en teveel doseringen liggen heeeul dicht bijelkaar.Beste leden,
Met enige regelmaat doe ik chems: xtc, ghb en soms een beetje speed. Nou loop ik lange tijd tegen het probleem aan dat ik eigenlijk niks merk van de ghb.
Ik ben 1.80 lang en weeg een kleine 70kg. Neem altijd eerst xtc en wanneer die is ingewerkt, neem ik 4.3ml ghb. Laatst heb ik 5ml geprobeerd, maar ook dan merk ik geen verschil. De ghb neem ik met een beetje cola zero.
Vorige week heb ik de ghb laten testen en daar kwam uit dat het 380mg per ml is. Volgens de medewerker een gemiddelde sterkte.
Zal ik inmiddels tolerantie hebben opgebouwd? Moet ik meer ml proberen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Bedankt voor je reactie!GHB sterkte is wel afgenomen door de jaren heen. Vroeger ging ik ook veeeel harder dan dat ik begin dit jaar ging op dezelfde dosis.
500mg per ml was niet perse raar vroeger.
Mijn advies zou zijn om gewoon met de GHB te starten wanneer je nog niet onder invloed bent van MDMA. Dan kan je het beter aanvoelen en kun je zo nodig je dosis bijstellen. Begin met 4.5ml nuchter en kijk vanaf daar verder.
Én he, ons geheugen kan dingen ook romantischer maken dan het was.![]()
Bedankt voor je reactie!Je kunt de dosis GHB ook beter terugrekenen tot aantal milligram![]()
Bedankt voor je reactie!Ook bij een sterkte van 380mg/ml zou tegen de 5ml wel voldoende moeten zijn. Maar dat is het ook met ghb. De net niet, precies goed en teveel doseringen liggen heeeul dicht bijelkaar.
Wel wil ik je er op behoeden dat wanneer je met een nieuwe batch ghb aan de haal gaat, je dan wel weer eerst laag doseert of het eerst laat testen. Dit kan en gaat nog wel eens fout namelijk als er geen rekening wordt gehouden met de eventuele sterkere batch.
Hoe vaak gebruik je deze combinatie eigenlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."