Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTIPS GHB

TIPS GHB

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Milligram per milliliter keer milliliter.

Dus als je GHB 380 mg/mL is, en je neemt 5 mL, dan neem je dus 380 x 5 = 1900 milligram (oftewel 1,9 gram).
Klik om te vergroten...
En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?

Volgende keer de ghb afwegen i.p.v. een doseerspuitje, of het aantal mg terugrekenen naar ml?

Sorry als ik dom overkom🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jimmy03 zei:
En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?
Klik om te vergroten...
Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.
2 gram is een 'common' dosis.

Zie ook:
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Jimmy03 zei:
Volgende keer de ghb afwegen i.p.v. een doseerspuitje, of het aantal mg terugrekenen naar ml?
Klik om te vergroten...
1) Je laat eerst de GHB testen
2) Dan weet je hoeveel mg/mL er in de fles zit (namelijk 380 mg/mL)
3) Je kiest een gewenste dosis (licht, gemiddeld, of sterk)
4) Die dosis kun je online opzoeken (1-2 g, 2-3 gr, of 3-4 g)
5) Je wil 2 gram, dus hoe vaak moet je dan een mL nemen met daarin 380mg?
6) Dat is dus 2/0,380 = 5,26 mL
7) Je lost de 5,26 mL op in wat cola en wacht minstens 2 uur voordat je nog een dosis neemt
8 ) De volgende keer bijpakken neem je wat minder mL omdat er nog GHB in je bloed zit, en je KO kunt gaan als je te veel GHB binnenkrijgt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jimmy03 zei:
Sorry als ik dom overkom🤣
Klik om te vergroten...
Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.
2 gram is een 'common' dosis.

Zie ook:
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

1) Je laat eerst de GHB testen
2) Dan weet je hoeveel mg/mL er in de fles zit (namelijk 380 mg/mL)
3) Je kiest een gewenste dosis uit (licht, gemiddeld, of sterk)
4) Die dosis kun je online opzoeken (1-2 g, 2-3 gr, of 3-4 g)
5) Je wil 2 gram, dus hoe vaak moet je dan een mL nemen met 380mg?
6) Dat is dus 2/0,380 = 5, 26 mL
7) Je lost de 5,26 mL op in wat cola en wacht minstens 2 uur voordat je nog een dosis neemt
8 ) De volgende keer bijpakken neem je wat minder mL omdat er nog GHB in je bloed zit, en je KO kunt gaan als je te veel GHB binnenkrijgt
Klik om te vergroten...
Aaah oké! Ik ga dit de eerstvolgende keer proberen!

Heel erg bedankt!!
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅
Klik om te vergroten...
Rekenen kan ik wel, maar je info over gangbare dosis in gram en dit op een andere manier te berekenen wist ik niet.🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn tip is don't do it

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."