Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTIPS GHB

TIPS GHB

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jimmy03 zei:
En welke formule moet ik dan aanhouden?
Klik om te vergroten...
Milligram per milliliter keer milliliter.

Dus als je GHB 380 mg/mL is, en je neemt 5 mL, dan neem je dus 380 x 5 = 1900 milligram (oftewel 1,9 gram).
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jimmy03 zei:
En welke formule moet ik dan aanhouden?
Klik om te vergroten...
Om erachter te komen hoeveel mg per ml je GHB is zul je de GHB moeten laten testen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Om erachter te komen hoeveel mg per ml je GHB is zul je de GHB moeten laten testen.
Klik om te vergroten...
Dat heeft hij gedaan:
Jimmy03 zei:
Vorige week heb ik de ghb laten testen en daar kwam uit dat het 380mg per ml is. Volgens de medewerker een gemiddelde sterkte.
Klik om te vergroten...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Dat heeft hij gedaan:
Klik om te vergroten...
Ah okay, dat had ik even gemist.
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lieske zei:
Ik herken dit wel een beetje. Inmiddels ben ik wel goed bekend met GHB maar ik merk dat ik altijd wel flink hogere dosering gebruik dan de mensen waar ik mee omga. Maar dit was altijd al vanaf het begin (als in, allereerste x gebruik al), op een of andere manier kan mijn lijf beter tegen G dan anderen? Ik weet niet of dit advies verantwoord is maar: als je telkens dezelfde batch G gebruikt kun je denk ik proberen telkens een iets hogere start dosering te gebruiken totdat je merkt dat je het effect krijgt dat je wilt. Mijn startdosering is altijd 4,5ml terwijl een vriendin van mij altijd start met maar 1,5ml. En dit is dus niet om stoer of iets te doen, ik denk dat mijn lijf G gewoon sneller verwerkt/afbreekt dan bijv anderen. Nogmaals, dit is niet iets wat ik zeg uit exacte wetenschap maar puur uit ervaring. Mensen verwachten soms misschien teveel van GHB terwijl het mooie van deze drugs juist ligt in niet daadwerkelijk echt iets voelen, maar gewoon heel oké zijn je voelt.

kortom: je kan denk ik je eigen dosering niet vergelijken met anderen personen. Volgens mij heeft elk ‘lijf’ zijn eigen sweetspot en je zult deze langzaam aan moeten leren kennen.

Dit gezegd hebbende: ik denk dat je misschien ook moet afvragen welk effect je eigenlijk zoekt van GHB? Ik zeg altijd tegen anderen dat je als je eigenlijk net niks voelt van G, maar je jezelf wel goed voelt dat je precies goed zit qua dosering. Want teveel voelen is niet wat je wilt denk ik. Voor mij is die sweetspot van 4,5 ml ook echt gebaseerd op feitelijk niks voelen maar me wel heel fijn voelen zonder daadwerkelijk lichamelijk zware effecten of echt draaierig/misselijk etc voelen.

hoop dat deze uitleg beetje duidelijk is en of je er iets aan hebt. Anders hoor ik het graag en probeer ik het specifieker uit te leggen!
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je bericht!
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Milligram per milliliter keer milliliter.

Dus als je GHB 380 mg/mL is, en je neemt 5 mL, dan neem je dus 380 x 5 = 1900 milligram (oftewel 1,9 gram).
Klik om te vergroten...
En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?

Volgende keer de ghb afwegen i.p.v. een doseerspuitje, of het aantal mg terugrekenen naar ml?

Sorry als ik dom overkom🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jimmy03 zei:
En wat zegt uiteindelijk die 1900 mg? Is dat weinig of veel? Wat zou een goede startdosering zijn volgens jou?
Klik om te vergroten...
Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.
2 gram is een 'common' dosis.

Zie ook:
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Jimmy03 zei:
Volgende keer de ghb afwegen i.p.v. een doseerspuitje, of het aantal mg terugrekenen naar ml?
Klik om te vergroten...
1) Je laat eerst de GHB testen
2) Dan weet je hoeveel mg/mL er in de fles zit (namelijk 380 mg/mL)
3) Je kiest een gewenste dosis (licht, gemiddeld, of sterk)
4) Die dosis kun je online opzoeken (1-2 g, 2-3 gr, of 3-4 g)
5) Je wil 2 gram, dus hoe vaak moet je dan een mL nemen met daarin 380mg?
6) Dat is dus 2/0,380 = 5,26 mL
7) Je lost de 5,26 mL op in wat cola en wacht minstens 2 uur voordat je nog een dosis neemt
8 ) De volgende keer bijpakken neem je wat minder mL omdat er nog GHB in je bloed zit, en je KO kunt gaan als je te veel GHB binnenkrijgt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jimmy03 zei:
Sorry als ik dom overkom🤣
Klik om te vergroten...
Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Een gangbare dosis GHB zit tussen de 1 en 4 gram.
2 gram is een 'common' dosis.

Zie ook:
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

1) Je laat eerst de GHB testen
2) Dan weet je hoeveel mg/mL er in de fles zit (namelijk 380 mg/mL)
3) Je kiest een gewenste dosis uit (licht, gemiddeld, of sterk)
4) Die dosis kun je online opzoeken (1-2 g, 2-3 gr, of 3-4 g)
5) Je wil 2 gram, dus hoe vaak moet je dan een mL nemen met 380mg?
6) Dat is dus 2/0,380 = 5, 26 mL
7) Je lost de 5,26 mL op in wat cola en wacht minstens 2 uur voordat je nog een dosis neemt
8 ) De volgende keer bijpakken neem je wat minder mL omdat er nog GHB in je bloed zit, en je KO kunt gaan als je te veel GHB binnenkrijgt
Klik om te vergroten...
Aaah oké! Ik ga dit de eerstvolgende keer proberen!

Heel erg bedankt!!
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik zit me nu wel een beetje af te vragen of ik nou zó oud ben, dat ik nu tot de antieke generatie behoor die vroeger op de basisschool nog breuken heeft gehad 😅
Klik om te vergroten...
Rekenen kan ik wel, maar je info over gangbare dosis in gram en dit op een andere manier te berekenen wist ik niet.🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn tip is don't do it
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste leden,

Met enige regelmaat doe ik chems: xtc, ghb en soms een beetje speed. Nou loop ik lange tijd tegen het probleem aan dat ik eigenlijk niks merk van de ghb.

Ik ben 1.80 lang en weeg een kleine 70kg. Neem altijd eerst xtc en wanneer die is ingewerkt, neem ik 4.3ml ghb. Laatst heb ik 5ml geprobeerd, maar ook dan merk ik geen verschil. De ghb neem ik met een beetje cola zero.

Vorige week heb ik de ghb laten testen en daar kwam uit dat het 380mg per ml is. Volgens de medewerker een gemiddelde sterkte.

Zal ik inmiddels tolerantie hebben opgebouwd? Moet ik meer ml proberen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voelde je er voorheen wel iets van dan? Heb je een andere GHB leverancier.

380mg is best weinig per ML ook.
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Voelde je er voorheen wel iets van dan?
Klik om te vergroten...
Wel meer, maar niet super. Niet zoals vroeger (aantal jaar terug), wat ik in m’n hoofd heb zitten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jimmy03 zei:
Wel meer, maar niet super. Niet zoals vroeger (aantal jaar terug), wat ik in m’n hoofd heb zitten.
Klik om te vergroten...

GHB sterkte is wel afgenomen door de jaren heen. Vroeger ging ik ook veeeel harder dan dat ik begin dit jaar ging op dezelfde dosis.

500mg per ml was niet perse raar vroeger.

Mijn advies zou zijn om gewoon met de GHB te starten wanneer je nog niet onder invloed bent van MDMA. Dan kan je het beter aanvoelen en kun je zo nodig je dosis bijstellen. Begin met 4.5ml nuchter en kijk vanaf daar verder.

Én he, ons geheugen kan dingen ook romantischer maken dan het was. :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kunt de dosis GHB ook beter terugrekenen tot aantal milligram :wink:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jimmy03 zei:
Beste leden,

Met enige regelmaat doe ik chems: xtc, ghb en soms een beetje speed. Nou loop ik lange tijd tegen het probleem aan dat ik eigenlijk niks merk van de ghb.

Ik ben 1.80 lang en weeg een kleine 70kg. Neem altijd eerst xtc en wanneer die is ingewerkt, neem ik 4.3ml ghb. Laatst heb ik 5ml geprobeerd, maar ook dan merk ik geen verschil. De ghb neem ik met een beetje cola zero.

Vorige week heb ik de ghb laten testen en daar kwam uit dat het 380mg per ml is. Volgens de medewerker een gemiddelde sterkte.

Zal ik inmiddels tolerantie hebben opgebouwd? Moet ik meer ml proberen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Ook bij een sterkte van 380mg/ml zou tegen de 5ml wel voldoende moeten zijn. Maar dat is het ook met ghb. De net niet, precies goed en teveel doseringen liggen heeeul dicht bijelkaar.

Wel wil ik je er op behoeden dat wanneer je met een nieuwe batch ghb aan de haal gaat, je dan wel weer eerst laag doseert of het eerst laat testen. Dit kan en gaat nog wel eens fout namelijk als er geen rekening wordt gehouden met de eventuele sterkere batch.

Hoe vaak gebruik je deze combinatie eigenlijk?
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
GHB sterkte is wel afgenomen door de jaren heen. Vroeger ging ik ook veeeel harder dan dat ik begin dit jaar ging op dezelfde dosis.

500mg per ml was niet perse raar vroeger.

Mijn advies zou zijn om gewoon met de GHB te starten wanneer je nog niet onder invloed bent van MDMA. Dan kan je het beter aanvoelen en kun je zo nodig je dosis bijstellen. Begin met 4.5ml nuchter en kijk vanaf daar verder.

Én he, ons geheugen kan dingen ook romantischer maken dan het was. :)
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!

Het zal wellicht wat romantischer zijn, maar het is vooral de laatste 2 jaar van goed naar amper merkbaar naar nagenoeg geen gevoel gezakt. Vind het verschil wel groot.
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Je kunt de dosis GHB ook beter terugrekenen tot aantal milligram :wink:
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!

Als ik het omreken, blijft het aantal toch hetzelfde? Snap ‘m niet helemaal..😅🤣
J
Jimmy03Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Ook bij een sterkte van 380mg/ml zou tegen de 5ml wel voldoende moeten zijn. Maar dat is het ook met ghb. De net niet, precies goed en teveel doseringen liggen heeeul dicht bijelkaar.

Wel wil ik je er op behoeden dat wanneer je met een nieuwe batch ghb aan de haal gaat, je dan wel weer eerst laag doseert of het eerst laat testen. Dit kan en gaat nog wel eens fout namelijk als er geen rekening wordt gehouden met de eventuele sterkere batch.

Hoe vaak gebruik je deze combinatie eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!

Heb je misschien enig idee waar het dan aan zou kunnen liggen als tegen de 5ml wel voldoende moet zijn?

Ben altijd voorzichtig! Met een nieuwe batch doe ik een stap terug. Ga het wel vanaf nu eerst laten testen.

Gebruik deze combi gemiddeld 1x per maand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."