Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB

Gevoel van GHB

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu
Klik om te vergroten...

Goed om te horen!
Toen je kwam zat je r even aan.
Dus nu lkkr bezig..
Top!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je het inderdaad moet leren kennen. Niet teveel en niet te snel nemen. Ik ga meestal lekker op 5 ML (nu doe ik het al jaren). Volgens mij heeft het ook met je lengte/gewicht te maken..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
@MDMAZING Kijk je uit... Ik gun je de hel van GHB verslaving echt niet. Alsjeblieft wees niet zo dom als ik en trap er niet in. Geniet met mate en pas op jezelf. 🖤
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind ook dat je het leert kennen als je het wat vaker hebt gedaan. De eerste keren had ik zoiets van, is dit het nou? Het is het als goed aangeschoten zijn. Maar nu vind ik het toch wel anders. Na 1 of 2 keer bijpakken komt het effect goed tot z'n recht vind ik. Ik word er ontspannen, los en praterig van. En lekkere kriebels door mn lijf, beetje zoals bij mdma.
Je wordt er niet vanzelf geil van. Maar met het juiste gezelschap..
Misschien is het niks voor jou? Heb je het al geprobeerd met een paar keer bijpakken? (uiteraard wel voorzichtig, om de 2 uur).
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals ik al eerder aangaf in een topic kun je pas GHB echt goed voelen na meerdere redoses op een dag. Op een gegeven moment zit je er pas echt lekker in, echter is het inderdaad experimenteren hoe dat eruit gaat zien.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
barbieornot? zei:
Ik denk dat je het inderdaad moet leren kennen. Niet teveel en niet te snel nemen. Ik ga meestal lekker op 5 ML (nu doe ik het al jaren). Volgens mij heeft het ook met je lengte/gewicht te maken..
Klik om te vergroten...
5ml. Tering veel lol
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dezelfde ervaring als @Doffert ,zie mijn topic. Voelde meer als valium en slaapmiddel dan als drug. Weinig bijzonders aan en al helemaal niet voor een feestje.

Ik ga ook nog wel wat experimenteren maar als het altijd zo blijft voelen als je 0.1ml te veel hebt genomen ofzo dan is het niet de drug voor mij denk ik. Veel te veel berekenen en gedoe... Dan zijn er denk ik praktischer alternatieven.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
5ml. Tering veel lol
Klik om te vergroten...

Valt wel mee toch. Volgens mij breekt je lichaam het ook snel af.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het ook wel veel. Is je ghb misschien niet zo sterk of heb je een hoge tolerantie? Ik begin altijd met 2,5 ml.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bing dus 1 keer per maand en pak meteen 4ml de hele dag door..
Tollerantie is dat.
5ml is ook veel voor haar gewicht.
Ik weeg nu 90kg en nog is 4ml veel voor mij.
Super sterke ghb.

Soms moet ik even stoppen na 5 buisjes 3 uur want dan is er teveel opgebouwd.
Dan ga ik weer 4ml maar soms de hele dag 4ml lukt ook makkelijk.

Je moet het leren kennen.
De juiste dosis dat je niet out gaat maar ook geen dosis dat je het niet voelt.
Dat is ghb.

Je kan ook de begin van de dag een joint roken en dan 2 uurtjes later ghb nemen dan voel je hem echt heel erg en heb je minder nodig.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
Klik om te vergroten...

Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chillax zei:
Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?
Klik om te vergroten...
Met GHB op gaan je remmingen weg, aanrakingen worden inderdaad lekkerder. Libido schiet met een raket omhoog en je word best geil. Je voelt je gewoon lekker, lekker euforisch. Seks op ghb is ook super. Geen comedown en kater, dat maakt het zo verslavend.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chillax zei:
Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?
Klik om te vergroten...

Vandaag weer 3,5 geprobeerd ( waar ik vorige keer van dacht out te zijn gegaan ). Had nu wel effect maar juist wat ik niet zoek bij alcohol, namelijk niet meer uit me woorden komen, dom voelen en kon amper me benen nog besturen.

mij ga volgende week 3.3 maar weer eens proberen en als dat niks is leg ik me er maar bij neer denk ik. Eventueel nog een keer na wat MDMA kijken of dat wat is, maar als standalone drugs valt het me nog erg tegen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Met GHB op gaan je remmingen weg, aanrakingen worden inderdaad lekkerder. Libido schiet met een raket omhoog en je word best geil. Je voelt je gewoon lekker, lekker euforisch. Seks op ghb is ook supe
Klik om te vergroten...

Oh oh je hebt hem wel te pakken he?
Eerst helemaal tegen ghb en nu weet je wat het is.
Nu wel voorzichtig er mee omgaan want ik lees dat je hem te pakken hebt.
En als je het eenmaal kent dan is het de beste drugs te wereld.


Doffert zei:
Vandaag weer 3,5 geprobeerd ( waar ik vorige keer van dacht out te zijn gegaan ). Had nu wel effect maar juist wat ik niet zoek bij alcohol, namelijk niet meer uit me woorden komen, dom voelen en kon amper me benen nog besturen.
Klik om te vergroten...

Klinkt allemaal niet goed.
Misschien is het ook gewoon niks voor jou.
Ik kan niet tegen pep.
Hallucinaties binnen no time.
Zo heeft iedereen wel iets.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
@MDMAZING Kijk je uit... Ik gun je de hel van GHB verslaving echt niet. Alsjeblieft wees niet zo dom als ik en trap er niet in. Geniet met mate en pas op jezelf. 🖤
Klik om te vergroten...
Enigste effect wat ik tot nu heb gehad met ghb is dat ik me best wel dronken voel. Totaal geen euforie oid. Met de effecten die ik had snap ik totaal niet wat mensen leuk aan ghb vinden, en waarom het zo verslavend is. Ik noemde alleen de effecten op die bekend zijn
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Enigste effect wat ik tot nu heb gehad met ghb is dat ik me best wel dronken voel. Totaal geen euforie oid. Met de effecten die ik had snap ik totaal niet wat mensen leuk aan ghb vinden. Ik noemde alleen de effecten op die bekend zijn
Klik om te vergroten...
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving.

Ik waarschuw je alleen, is met goede intentie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Laat maar heb een jellinek gevonden in amsterdam
Klik om te vergroten...
Haha, ben benieuwd wat eruit komt!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving.

Ik waarschuw je alleen, is met goede intentie.
Klik om te vergroten...
Snap ik, thanks daarvoor :redheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."