#1
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving
Wat dan? Word je er ook niet moe en loom van?
@Doffert ik denk dat het verschil tussen 3.5ml en 3.3 wel heel minimaal is.. Ik zou dan eerder volgende keer 2.5 doen... Of 3.0