Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB

Gevoel van GHB

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving
Klik om te vergroten...

Wat dan? Word je er ook niet moe en loom van?

@Doffert ik denk dat het verschil tussen 3.5ml en 3.3 wel heel minimaal is.. Ik zou dan eerder volgende keer 2.5 doen... Of 3.0
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Ja heb ik ook.
Een wijntje is goed maar ik krijg nu meteen hoofdpijn als ik teveel drink.
De kater komt meteeen.
Mdma vind ik ook niks meer aan.
Ga alleen nog maar hard geen love feeling omdat ghb de echte love feeling heeft en mdma gewoon keihard gaan is..
Klik om te vergroten...
Same. Laatste keer dat ik gedronken heb lag ik een dag lang te kotsen daarna. Wat een ellende is dat zeg. MDMA heb ik ook teveel gebruikt waardoor ik ziek wordt ervan, helaas. Dat love gevoel ga ik never meer terug krijgen.

Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Maar jullie krijgen dus niet dat dronkenachtig gevoel met dubbel zicht enzo?
Klik om te vergroten...
Vrijwel bijna niet gehad... Tenzij ik heel moe was geloof ik. Is het niet een idee om je GHB eens te laten testen ook?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Vrijwel bijna niet gehad... Tenzij ik heel moe was geloof ik. Is het niet een idee om je GHB eens te laten testen ook?
Klik om te vergroten...
Ja kan ik doen. Kan gewoon in amsterdam toch? misschien ga ik morgen erheen. Moet ik dan alles meenemen? of een beetje
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Ja kan ik doen. Kan gewoon in amsterdam toch? misschien ga ik morgen erheen. Moet ik dan alles meenemen? of een beetje
Klik om te vergroten...
Gewoon even de dichtstbijzijnde op Google zoeken. Ik heb er hier ééntje praktisch om de hoek maar ik woon dan ook in Tilburg. Je kan beter teveel meenemen dan te weinig. Weet even niet meer precies hoeveel ze nodig hebben. Misschien dat @Revolutionair dat nog wel weet.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Gewoon even de dichtstbijzijnde op Google zoeken. Ik heb er hier ééntje praktisch om de hoek maar ik woon dan ook in Tilburg. Je kan beter teveel meenemen dan te weinig. Weet even niet meer precies hoeveel ze nodig hebben. Misschien dat @Revolutionair dat nog wel weet.
Klik om te vergroten...
Op google staat GGD amsterdam, die gaat pas smidags om 17:00 open. Beetje rare tijd
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat maar heb een jellinek gevonden in amsterdam
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving.

Ik waarschuw je alleen, is met goede intentie.
Klik om te vergroten...

Ik dus ook niet...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb geen idee hoeveel je mee gaat nemen naar jellink, maar zou daar niet binnen stappen met een liter ghb ofzo :joycat:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Haha, ben benieuwd wat eruit komt!
Klik om te vergroten...
TESTEN VAN VLOEISTOFFEN
  • Vloeistoffen gaan altijd meteen naar het lab voor analyse. Je kunt dan een week later telefonisch je uitslag opvragen.
  • Bij vloeistoffen heeft het lab minimaal 2 ml nodig.
  • Als je vloeistof naar het lab gaat, krijg je deze NIET terug.

Denk dat ze daarmee ook ghb bedoelen? 2ml is wel weinig, misschien zit er veel meer dingen in de ghb wat ze op dat moment niet opzuigen in die 2ml.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
TESTEN VAN VLOEISTOFFEN
  • Vloeistoffen gaan altijd meteen naar het lab voor analyse. Je kunt dan een week later telefonisch je uitslag opvragen.
  • Bij vloeistoffen heeft het lab minimaal 2 ml nodig.
  • Als je vloeistof naar het lab gaat, krijg je deze NIET terug.

Denk dat ze daarmee ook ghb bedoelen? 2ml is wel weinig, misschien zit er veel meer dingen in de ghb wat ze op dat moment niet opzuigen in die 2ml.
Klik om te vergroten...

Met hoeveel ML begon je nou?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
barbieornot? zei:
Met hoeveel ML begon je nou?
Klik om te vergroten...
3
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb mijn GHB laten testen en was 500mg/ml verder niets. Ik betwijfel of het verschil per batch/leverancier kan verschillen als het gewoon schoon en puur is. Denk eerder dat dat tussen je oren zit...volgens mij namen ze bij mij een paar ml... 3 tot 5 ofzo.

Maar goed, daar me had ik dus ook een lam/loom/moe gevoel en verder niets
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anyway ik neem me ghb gewoon mee naar jellinek morgen in amsterdam en hoor het daar wel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu
Klik om te vergroten...

Goed om te horen!
Toen je kwam zat je r even aan.
Dus nu lkkr bezig..
Top!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chillax zei:
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
barbieornot? zei:
Met hoeveel ML begon je nou?
Klik om te vergroten...

Uit die 2 kunnen ze testen gewoon goed
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMAZING zei:
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
Klik om te vergroten...

Haha ik gebruik ook alleen maar een spuit of een pompje maar dat zou ik niet aanbevelen. 5 ML is prima, vind ik. Je lichaam breekt GHB direct af..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."