#1
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :POp hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.