Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB

Gevoel van GHB

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chillax zei:
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
barbieornot? zei:
Met hoeveel ML begon je nou?
Klik om te vergroten...

Uit die 2 kunnen ze testen gewoon goed
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
Klik om te vergroten...

Haha ik gebruik ook alleen maar een spuit of een pompje maar dat zou ik niet aanbevelen. 5 ML is prima, vind ik. Je lichaam breekt GHB direct af..
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
Klik om te vergroten...

Ja, ze hebben zelf wel een buisje die ze opsturen naar het lab. Spuitje waar het in zit is dus prima
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chillax zei:
Ja, ze hebben zelf wel een buisje die ze opsturen naar het lab. Spuitje waar het in zit is dus prima
Klik om te vergroten...
top, ga ik er morgen even heen. Ben benieuwd
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZIING zei:
5ml. Tering veel lol
Klik om te vergroten...
Wij deden een tijdlang ook 5 ml, na 2 uur dat we X 100 mg hadden genomen. Ik las ergens dat 3 ml G ook goed werkt, dus hebben we dat geprobeerd. Het leek net of het na een uurtje nog niet was ingeslagen. Althans, we werden er niet geiler van dan we al waren van de X. Na een kwartiertje (dus 5 kwartier na de eerste portie G) hebben we nog 2 ml bij gedaan. Weer met flink wat RedBull. Het klotste helemaal in mijn buik, ik moest ook steeds een beetje boeren ervan. Ik was even lekker warm gaan douchen en plassen want we hadden best veel gezweet. Heerlijk. Plassen met een Xje op is een aparte sensatie. Het is net of je niet door je eigen pik plast. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen…

Nou, we lagen nauwelijks weer op bed, en we wèrden toch geil. Echt na 5 minuten! Flinke harde pikken, man, man. 69, dan weer een plots opkomende geilheidsaanval en dan intens zoenen met diezelfde monden die zonet heerlijk gepijpt hadden. We sexten en zweetten als 2 ranzige ottertjes die maanden droog hadden gestaan. Übergeil de hele nacht doorgehaald. Af en toe wel wat drinken, effe eruit om te plassen en te douchen. De ochtend diende zich vanzelf aan. Helemaal total loss…

🫩😬🫨
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu
Klik om te vergroten...

Goed om te horen!
Toen je kwam zat je r even aan.
Dus nu lkkr bezig..
Top!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."