Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB

Gevoel van GHB

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu
Klik om te vergroten...

Goed om te horen!
Toen je kwam zat je r even aan.
Dus nu lkkr bezig..
Top!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chillax zei:
Op hun site staat dat ze niet testen als je meer meeneemt dan een dosis. Het beste neem je een buisje van 5ml ofzo mee. Ooh en een doseerspuitje! Want dat hadden ze zelf niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
barbieornot? zei:
Met hoeveel ML begon je nou?
Klik om te vergroten...

Uit die 2 kunnen ze testen gewoon goed
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
Klik om te vergroten...

Haha ik gebruik ook alleen maar een spuit of een pompje maar dat zou ik niet aanbevelen. 5 ML is prima, vind ik. Je lichaam breekt GHB direct af..
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P
Klik om te vergroten...

Ja, ze hebben zelf wel een buisje die ze opsturen naar het lab. Spuitje waar het in zit is dus prima
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chillax zei:
Ja, ze hebben zelf wel een buisje die ze opsturen naar het lab. Spuitje waar het in zit is dus prima
Klik om te vergroten...
top, ga ik er morgen even heen. Ben benieuwd
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZIING zei:
5ml. Tering veel lol
Klik om te vergroten...
Wij deden een tijdlang ook 5 ml, na 2 uur dat we X 100 mg hadden genomen. Ik las ergens dat 3 ml G ook goed werkt, dus hebben we dat geprobeerd. Het leek net of het na een uurtje nog niet was ingeslagen. Althans, we werden er niet geiler van dan we al waren van de X. Na een kwartiertje (dus 5 kwartier na de eerste portie G) hebben we nog 2 ml bij gedaan. Weer met flink wat RedBull. Het klotste helemaal in mijn buik, ik moest ook steeds een beetje boeren ervan. Ik was even lekker warm gaan douchen en plassen want we hadden best veel gezweet. Heerlijk. Plassen met een Xje op is een aparte sensatie. Het is net of je niet door je eigen pik plast. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen…

Nou, we lagen nauwelijks weer op bed, en we wèrden toch geil. Echt na 5 minuten! Flinke harde pikken, man, man. 69, dan weer een plots opkomende geilheidsaanval en dan intens zoenen met diezelfde monden die zonet heerlijk gepijpt hadden. We sexten en zweetten als 2 ranzige ottertjes die maanden droog hadden gestaan. Übergeil de hele nacht doorgehaald. Af en toe wel wat drinken, effe eruit om te plassen en te douchen. De ochtend diende zich vanzelf aan. Helemaal total loss…

🫩😬🫨
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hi daar,

Ik ben nou al een aantal weken aan t kl*ten met de dosering van G, maar heb nou nog niet echt een dosis gevonden dat ik denk van 'Jaaa dit is het'

Ik heb geëxperimenteerd van dosissen van 1 tot en met 3.5 en dan met incrementeel met 0.2 omhoog (dus elke keer dat ik t ging proberen weer met 0.2 omhoog), maar ging bij 3.5 denk ik out? ( werd 8 uur later weer wakker door me wekker en kan me niet herinneren dat ik in slaap viel). Verder merk ik wel heel lichtjes een soort van verdovend gevoel (zou het eerder als moe omschrijven), maar nou echt niks qua geilheid of de andere beschreven effecten. Toen dacht ik het ligt misschien aan de G, dus bij een andere dealer ook wat gehaald, maar exact het zelfde.

Is G gewoon niet aan bij besteed, moet je het leren kennen zoals met coke of zou ik nog wat anders kunnen proberen?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat je het inderdaad moet leren kennen. Niet teveel en niet te snel nemen. Ik ga meestal lekker op 5 ML (nu doe ik het al jaren). Volgens mij heeft het ook met je lengte/gewicht te maken..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
@MDMAZING Kijk je uit... Ik gun je de hel van GHB verslaving echt niet. Alsjeblieft wees niet zo dom als ik en trap er niet in. Geniet met mate en pas op jezelf. 🖤
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind ook dat je het leert kennen als je het wat vaker hebt gedaan. De eerste keren had ik zoiets van, is dit het nou? Het is het als goed aangeschoten zijn. Maar nu vind ik het toch wel anders. Na 1 of 2 keer bijpakken komt het effect goed tot z'n recht vind ik. Ik word er ontspannen, los en praterig van. En lekkere kriebels door mn lijf, beetje zoals bij mdma.
Je wordt er niet vanzelf geil van. Maar met het juiste gezelschap..
Misschien is het niks voor jou? Heb je het al geprobeerd met een paar keer bijpakken? (uiteraard wel voorzichtig, om de 2 uur).
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoals ik al eerder aangaf in een topic kun je pas GHB echt goed voelen na meerdere redoses op een dag. Op een gegeven moment zit je er pas echt lekker in, echter is het inderdaad experimenteren hoe dat eruit gaat zien.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
barbieornot? zei:
Ik denk dat je het inderdaad moet leren kennen. Niet teveel en niet te snel nemen. Ik ga meestal lekker op 5 ML (nu doe ik het al jaren). Volgens mij heeft het ook met je lengte/gewicht te maken..
Klik om te vergroten...
5ml. Tering veel lol
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dezelfde ervaring als @Doffert ,zie mijn topic. Voelde meer als valium en slaapmiddel dan als drug. Weinig bijzonders aan en al helemaal niet voor een feestje.

Ik ga ook nog wel wat experimenteren maar als het altijd zo blijft voelen als je 0.1ml te veel hebt genomen ofzo dan is het niet de drug voor mij denk ik. Veel te veel berekenen en gedoe... Dan zijn er denk ik praktischer alternatieven.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
5ml. Tering veel lol
Klik om te vergroten...

Valt wel mee toch. Volgens mij breekt je lichaam het ook snel af.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het ook wel veel. Is je ghb misschien niet zo sterk of heb je een hoge tolerantie? Ik begin altijd met 2,5 ml.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik bing dus 1 keer per maand en pak meteen 4ml de hele dag door..
Tollerantie is dat.
5ml is ook veel voor haar gewicht.
Ik weeg nu 90kg en nog is 4ml veel voor mij.
Super sterke ghb.

Soms moet ik even stoppen na 5 buisjes 3 uur want dan is er teveel opgebouwd.
Dan ga ik weer 4ml maar soms de hele dag 4ml lukt ook makkelijk.

Je moet het leren kennen.
De juiste dosis dat je niet out gaat maar ook geen dosis dat je het niet voelt.
Dat is ghb.

Je kan ook de begin van de dag een joint roken en dan 2 uurtjes later ghb nemen dan voel je hem echt heel erg en heb je minder nodig.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMAZING zei:
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
Klik om te vergroten...

Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."