Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPurple Haze, Watermelon Candy Hybrid, Runtz Hybrid. Buitenkweek.

Purple Haze, Watermelon Candy Hybrid, Runtz Hybrid. Buitenkweek.

157 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
:thumbsup:

Welke twee zijn dit?
R
Raver

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Relmuis zei:
:thumbsup:

Welke twee zijn dit?
Klik om te vergroten...

De Runtz en Watermelon Candy.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Auto Skywalker Haze, één in een 12 liter pot, de ander in 6 liter.
Even groot, opbrengst hetzelfde. :thinking:
Nummer 2 in een 12 liter pot, plant is de helft groter maar gaat minder opbrengen. (ander fenotype)

Ik zie in dit ras trekjes van Silver Haze en Blueberry.

ASH21072023t.jpeg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Manu76

Aankomende dagen heel veel regen hier in de regio.

Oogsten of niet? Niet zo frosty zoals die andere plantjes. Draadjes beginnen nu bruin te worden. Wil toprot voorkomen. LV is buiten nu 85% namelijk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm jou plantjes zien er wel veel voller uit dan mijne. 12L en 6L potten.

Hmmm.. Zal dat puur het ras zijn? Ik weet wel dat die Watermelon candy en Runtz kush hybride zijn. Mindere opbrengsten, compactere wiet.

Of te snel gestopt met voeding? Idk.

Nu een herkansing met de andere 2.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan er allerlei wetenschap op los laten maar vaak is het gewoon geluk hebben. :hearteyecat:
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze hebben geen PK 13/14 gehad alleen bloeivoeding, pH 7,5.
Niet zo gunstig dus.
Ik zou zeggen, het ras en de vele zonuren.

Al mijn plantjes krijgen dezelfde start, heb er aantal weggegooid waarvan ik dacht; dat wordt niks meer.
Maar daar hoor je me niet over. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om deze gaat het.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Relmuis zei:
Je kan er allerlei wetenschap op los laten maar vaak is het gewoon geluk hebben. :hearteyecat:
Klik om te vergroten...

Geluk heb je zeker man! Ik heb me best gedaan. :) Bovendien staat er nog 1tje die nog wat kan groeien.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo, deze heeft nog een flinke slok water gekregen rond 7h en einde van de ochtend kan mijn auto forbidden cherry van Dutch Passion geoogst worden. Geen grote hoeveelheden, maar ziet er wel interessant uit. Ruikt nog niet zo sterk, maar misschien als het in zijn potje zit over een dag of 8.. ik schat 24gr droge toppen, maar kan moeilijk inschatten :)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
jam zei:
Zouden jullie het nog riskeren om nog wat autoflowers buiten te zaaien, of is het te laat op het jaar denken jullie?
Klik om te vergroten...
Denk dat het verstandiger is om je gewoon goed in te lezen en volgend jaar op tijd te starten, dan voorkom je eventuele teleurstelling van het herfstweer (al kan de zomer ook tegenvallen).
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zouden jullie het nog riskeren om nog wat autoflowers buiten te zaaien, of is het te laat op het jaar denken jullie?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
jam zei:
Zouden jullie het nog riskeren om nog wat autoflowers buiten te zaaien, of is het te laat op het jaar denken jullie?
Klik om te vergroten...

Je kan tot de laatste week van juli planten. Autoflowers. Alleen nadeel is dat je dan veel natter weer krijgt. Maar wie weet, krijgen we nog wel ff een lekkere nazomer. Dus heb zelf ook vorige week nog 2 zaadjes geplant.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eindresultaat Watermelon Candy gedroogd & geknipt. Nu curen.

Deze top weegt 0,43gr. Goed compact.

IMG-20230814-WA0019.jpeg
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jam zei:
Zouden jullie het nog riskeren om nog wat autoflowers buiten te zaaien, of is het te laat op het jaar denken jullie?
Klik om te vergroten...
Er zijn autoflowers die beter tegen vocht kunnen. Als je potten hebt die paar dagen naar binnen kunnen, als het regent in September.
Snelle variant kiezen die in 8 weken klaar is.. Het kan denk ik wel, maar het begint wel telaat te worden.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Relmuis zei:
Bekend dilemma.
Heb wel eens autoflowers weg moeten gooien vanwege schimmel, ook in juli na een paar vochtige koude dagen.
Oogsten?
Klik om te vergroten...

Ja ik denk dat ik hem ga oogsten. Ze zit tegen het oogstmoment aan. Deze toppen zien er het meest compact uit. Zou t zonde vinden het plantje vanwege rot te moeten weggooien.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb mijn best gedaan om een goeie foto te maken, was best lastig. Wat denken jullie, ik denk dat ze met een week wel klaar zullen zijn. Hier 2 foto's die wel redelijk zijn gelukt.IMG_9307.jpeg
IMG_9307.jpeg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychojohn zei:
Heb mijn best gedaan om een goeie foto te maken, was best lastig. Wat denken jullie, ik denk dat ze met een week wel klaar zullen zijn. Hier 2 foto's die wel redelijk zijn gelukt.Bekijk bijlage 52706
Bekijk bijlage 52706
Klik om te vergroten...

Lastig te zien zo. Autoflowers? Hoelang al in de bloei?

Foto van de volledige plant?

Met een loupe x30 of meer zie je die trichomen beter. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."