#1
Ik zou zelf nog wel een paar dagen of een week later oogsten, maar ik vind het niet zo erg als bijna alle budhaartjes oranjebruin zijn geworden.Klaar voor de oogst?
Bekijk bijlage 52443
Bekijk bijlage 52444
Zou wel balen zijn als ik het dus verkeerd heb ingeschat. Hebben paar dagen geleden nog voeding gekregen. Incl pk13/14. Niet zo lekker om dat te roken.. Aangezien ik nu geen 2 weken meer alleen water kan geven dan. Of zit er nog rek in? Heb geen vergrootglas voor de trichomen.
Ik kijk zelf wel met een 20X loupe naar de kleur van de kopjes van de trichomen om te zien of ze witcrème kleurig zijn of nog transparant. Dit komt overigens vrij aardig overeen met het verkleurd zijn van ongeveer 3/4 van de budhaartjes.
Temeer je ook recent nog voeding hebt gegeven, zou ik gewoon nog even wachten.







