Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPurple Haze, Watermelon Candy Hybrid, Runtz Hybrid. Buitenkweek.

Purple Haze, Watermelon Candy Hybrid, Runtz Hybrid. Buitenkweek.

157 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bekend dilemma.
Heb wel eens autoflowers weg moeten gooien vanwege schimmel, ook in juli na een paar vochtige koude dagen.
Oogsten?
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
Raver
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ze ook geoogst. 2 van de 3. Nummer 3 is nog niet klaar. Op basis van de trichomen geoogst.

De potten zijn te klein geweest om echt grotere toppen te groeien. Weer wat geleerd.

Inmiddels zijn de Purple Lemonade zaailingen opgekomen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Foto 1 : Northern Light
Foto 2 : Purple Haze
Foto 3 : Runtz Hybrid
Foto 4 : Watermelon Candy
Foto 5 : Watermelon Candy bloei.

Plantjes krijgen een andere eigenaar. Dit is voor mij het eindresultaat van de kweek. :)
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
ASH8.jpeg

Drie keer Auto Skywalker Haze, zelfde behandeling gehad.
De grootste is pas net in de bloei, de andere twee zijn ruim een week eerder begonnen.
Eén staat er in een kleinere pot maar ik zie nu nog geen verschil, misschien komt dat nog.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze zuipen met dit weer als een Engelsman tijdens happy hour.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad prima plantjes @Raver, maar er afstand van doen is een logische stap als je de detox in gaat.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ongelofelijke groei doorgemaakt.

Balkonscherm scheelt enorm in de warmte. Zakken eronder, daar water onder laten lopen. Mooie oplossing.

Planten staan er echt geweldig bij. Ik heb nog nooit zulke gezonde autoflowers zelf gekweekt. Echt leuk om te zien. Blijf gewoon doorgaan met de manier van voeden hoe ik het nu doe. Zie echt geen signalen om nu vaker per week te voeden.

1 keer per week autoflower voeding. Verder gewoon ph6 water. Om de waterbeurt met wortel en groeistimulator.

Daarnaast wat bloeisignalen gezien. (: Als die nog een groeispurt doormaken dan heb ik straks kanonnen van autoflowers haha. Ze groeien vrij breed uit ook.

Potten daarachter zitten tomaten in, dille, kamille en lavendel maar als je ziet hoe langzaam dat groeit of voor dat het überhaupt op komt in vergelijking met de wietplant haha. Niets voor niets weed.

Greetz

20230614_171951.jpg20230614_172003.jpg
20230614_171917.jpg
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziet er echt goed uit idd!

Raver zei:
Heb verder ook niets aan low stress training gedaan.
Klik om te vergroten...
Top, schijn je beter ook niet te kunnen doen vanwege de korte groeitijd van autoflowers.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Ziet er echt goed uit idd!


Top, schijn je beter ook niet te kunnen doen vanwege de korte groeitijd van autoflowers.
Klik om te vergroten...

Dankjewel!

Nee klopt, zeker niet als het buitenplanten zijn. Binnen is het nog wel mogelijk hoor.

Maar zie zelf geen meerwaarde om autoflowers binnen te zetten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Purple Haze is begonnen met bloeien. Start bloei week 1 vandaag. Helaas is die nog erg klein maar dat is door mijn eigen fout geweest. Hopelijk maakt hij nog een groei speurt deze weken. Zou wel lekker zijn als die nog een cm of 10 groeit. 1 dikke top straks hopelijk haha. :)

Overbewatering in zaailing periode, 1 keer op zijn kop gevallen op me handen en tot slot nog een keer overgepot. Echt groei achterstand opgelopen aangezien dit de grootste van allemaal had kunnen worden op papier. Of gewoon slechte genetics zaden.

De andere 2 groeien lekker door. Runtz blijft ook echt achter in groei helaas.

Qua gezondheid nu verder geen problemen, niet zichtbaar althans.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
De planten beginnen echt lekker door te groeien nu. Geur begint duidelijker te worden. Ik ruik de geur van wietplanten als ik binnen zit haha. Ze staan dan op enkele meters van me af op het balkon. De plantjes zien er zeer gezond uit, bladeren perfecte stand. Krijgen een beetje koele lucht toegeblazen vanuit me woonkamer met een ventilator. Hierdoor zijn de stengels ook lekker stevig geworden.

Purple Haze blijft ondanks het bloeien toch doorgroeien. Mogelijk toch voorbloei nog steeds.

Volgende foto's wanneer de bloei is gestart.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Autoflowers groeien doorgaans nog een flink stuk door nadat ze zijn gaan bloeien.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Autoflowers groeien doorgaans nog een flink stuk door nadat ze zijn gaan bloeien.
Klik om te vergroten...

Ah oké, ik dacht dat vooral bij normale feminized planten zo was. Goed om te weten dus. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Relmuis zei:
Bekijk bijlage 51717

Drie keer Auto Skywalker Haze, zelfde behandeling gehad.
De grootste is pas net in de bloei, de andere twee zijn ruim een week eerder begonnen.
Eén staat er in een kleinere pot maar ik zie nu nog geen verschil, misschien komt dat nog.
Klik om te vergroten...

Mooie bossige planten. 1tje daarachter is een beetje dorstig of zie ik dat verkeerd?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hittestress? Ik weet t niet helemaal zeker op dit moment.

Bladeren krullen wat naar binnen vanaf de lange zijde. Het is ook vooral op de grootste bladeren.


20230608_154644.jpg

20230608_154655.jpg
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het lijkt een gezonde plant, mooi groen.
Gewoon haar gang laten gaan.
Zelfs met 30+ heb ik nooit problemen gezien.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze zijn de laatste dagen echt zo enorm gegroeid dat ik er zelf van sta te kijken haha! Vooral met deze nacht temperaturen.

1 nadeel; mijn balkon tegels worden zo warm dat de temperatuur oploopt tot boven de 50 graden plaatselijk boven mijn tegels. Deze hitte trekt naar boven. De potten worden ook echt veel en veel te warm. Ondanks afdekken met witte doeken etc.

Ik zet de planten overdag binnen achter de ramen. Ik woon in een vrij oud huis wat op de slooplijst staat. Planten doen het prima achter dit glas. Daarnaast kan ik de luchtvochtigheid ook beheersen. Zo beroerd laag overdag buiten. En dat in combinatie met die plaatselijke hitte op mijn balkon. Drama, dus kan niet anders dan ze binnen zetten.

En inderdaad, ze drinken als een malle nu. Geef ze ook maar maximaal 2 keer per week voeding. De rest is naar wens gewoon ph6 water uit de kraan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik zo naar de plantjes kijk hé, dan heb ik zo het vermoeden dat ik ben kwijt geraakt welke plant welke is hahaha.

De plant die het meest groeit zoals een sativa dominante plant is de indica volgens m'n kaartje en visa versa. 🫠😂

@Relmuis

Hoe is jou Skywalker Haze nu? :)

Echt ze drinken om de dag nu meer dan 500ml haha. Maar logisch met deze temperaturen. :)
Daarnaast zijn ze alweer een flink stuk groter dan de foto laatst geplaatst haha.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#19
ASH170623v2.jpeg
Ze zien er tevreden uit.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker in de bloei zo te zien! Ik kan niet wachten tot mijne echt toppen krijgen haha.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."