Bekijk bijlage 51572
Foto is twee weken oud.
Vriend (80+) gebruikt het tegen pijnklachten en dat helpt heel goed, opiaten zijn inmiddels twee jaar geleden afgebouwd, is alleen soms een beetje te stoned.
Passion #1 en Durban Dew (Durban Poison X Frisian Dew)
Trekt zich van nachten van 5 graden helemaal niks aan.
Maar deze rassen zijn wel veredeld voor ons klimaat.
Nice!
Ik moet echt even een schaduwdoek of iets regelen voor m'n balkon. De temperatuur loopt op tot 41,6 graden, met verschillende metertjes gemeten, met een luchtvochtigheid van 17% op zijn laagste.
Ik heb donkere tegels waar heel veel warmte vanaf komt. Heb al op 2 plantjes hele lichte hittestress gezien. Dus heb ze meteen dichter bij m'n deur gezet. Luchtvochtigheidsverhoger erop gezet en een ventilator. Constant de vloer nat gemaakt eromheen. Dat scheelde wel behoorlijk maar het zakte pas onder de 30 graden toen ze in de schaduw kwamen te staan.
Ze groeien wel echt als kool (2 van de 4) als ik de foto's van gisteren vergelijk met vandaag is het echt gaaf om te zien dat ze ondanks alles toch lekker hun ding doen. De andere 2 groeien gewoon trager. Dat zijn de Runtz en Purple Haze. Bij de Purple Haze heb ik een wit haartje gezien. Is dit al bloei? Dat zou toch veel te snel zijn?
Maar goed ik moet écht een schaduwplek maken op m'n balkon zodat het hopelijk wat minder heet word.
Morgen hebben ze een week geen water gekregen. Aarde is behoorlijk droog. Dus morgen ga ik water geven tot het water eruit loopt.
Ik heb osmose water. EC van kraanwater is 0,5. Osmosewater is de EC 0,0. Ph 6,7. Ph ga ik naar 6 brengen met lemon kick.
De kleinere planten krijgen alleen powerroot toegevoegd bij het water.
De grotere planten powerroot en supermix autoflower voeding. Maximale waarde van 1,0 EC.
Behoorlijk projectje zo aan het worden. Leer al veel in een korte tijd.