#1
Gelukkig hebben een paar lieve mensen het meeste naar binnen willen verplaatsen tijdens de storm en zijn de achterblijvers er ook verassend goed vanaf gekomen. Vooral als je bedenkt dat we hier windkracht 11 hadden.
Meeste plantjes staan er mooi bij, groei gaat nu echt heel hard en sws de puntpaprika en tomaat heeft heel veel bloei. Zelfs wat jonge pepers gaat al bloeien.
Echter heb ik ook een paar probleemkindjes. Ze groeien heel veel blad en zijtakjes en het ziet er ongezond uit, namelijk misvormd, klein en bruin. Ik zat zelf gelijk te denken aan teveel voeding, omdat ik wat mestkorrels had toegevoegd terwijl de aarde zelf ook al wat voeding bevat. Of zou ik te maken hebben met een bacteriële infectie of iets dergelijks?



Heel veel blad...

Sommige knijpen ook hun eigen takjes eraf lijkt wel.
Meeste plantjes staan er mooi bij, groei gaat nu echt heel hard en sws de puntpaprika en tomaat heeft heel veel bloei. Zelfs wat jonge pepers gaat al bloeien.

Echter heb ik ook een paar probleemkindjes. Ze groeien heel veel blad en zijtakjes en het ziet er ongezond uit, namelijk misvormd, klein en bruin. Ik zat zelf gelijk te denken aan teveel voeding, omdat ik wat mestkorrels had toegevoegd terwijl de aarde zelf ook al wat voeding bevat. Of zou ik te maken hebben met een bacteriële infectie of iets dergelijks?



Heel veel blad...

Sommige knijpen ook hun eigen takjes eraf lijkt wel.









