#1
Rookzout is een nieuw concept voor mij, interessant... Dat is nicotinevrij, toch? ![:thinking:]()
Ik heb wel eens gerookte knoflook gebruikt, wellicht leuk voor mijn volgende sambal.
Mijn "soep" was ook te dun, nadat ie langer op het vuur stond werd het langzaam saus.
Gisteren begonnen aan de kinderkamer:

Ik heb ooit zelf printplaten ontworpen voor een "Illumitex Surexi Horticulture" LED lamp, draaiknopjes erop voor instelbare rood & blauw intensiteit, de lichtopbrengst is totaal ontoereikend voor het grootbrengen van cannabis (Echt 100% waar! Laat me met rust, ik ben geen smerige geharde crimineel die een levensgevaarlijke LED lamp boven cannabis hangt en daarmee een bedreiging is voor de hele wijk, zodat je hem zomaar hoppa zijn huis uit kan trappen, doe niet zo krankzinnig! Ik ben een eerbiedwaardige maatschappelijk betrokken huisman die een LED lamp boven PEPERS ophangt, de wijk is dus volkomen veilig, laat me gewoon met rust, ja?! Dankjewel...)
Volgens mij heb ik dankzij mijn recycle woede het nieuws gehaald..!

De zaadjes liggen op een vochtig warm plekje (ver weg van @Dirkjan dus) te popelen om te beginnen aan hun avontuur!
Ik heb wel eens gerookte knoflook gebruikt, wellicht leuk voor mijn volgende sambal.
Mijn "soep" was ook te dun, nadat ie langer op het vuur stond werd het langzaam saus.
Gisteren begonnen aan de kinderkamer:

Ik heb ooit zelf printplaten ontworpen voor een "Illumitex Surexi Horticulture" LED lamp, draaiknopjes erop voor instelbare rood & blauw intensiteit, de lichtopbrengst is totaal ontoereikend voor het grootbrengen van cannabis (Echt 100% waar! Laat me met rust, ik ben geen smerige geharde crimineel die een levensgevaarlijke LED lamp boven cannabis hangt en daarmee een bedreiging is voor de hele wijk, zodat je hem zomaar hoppa zijn huis uit kan trappen, doe niet zo krankzinnig! Ik ben een eerbiedwaardige maatschappelijk betrokken huisman die een LED lamp boven PEPERS ophangt, de wijk is dus volkomen veilig, laat me gewoon met rust, ja?! Dankjewel...)
Volgens mij heb ik dankzij mijn recycle woede het nieuws gehaald..!

De zaadjes liggen op een vochtig warm plekje (ver weg van @Dirkjan dus) te popelen om te beginnen aan hun avontuur!







