#1
De voeding is denk ik vooral door het klimaat nodig.Eind februari binnen zaaien. Als het stopt met vriezen kunnen de planten naar buiten. Al wil je beetje goede oogst is voeding noodzakelijk.
Ik heb eerder een Madame Jeanette boom gehad, die gaf 2 pepers en waren top!
Ik kan ook gewoon meteen 10 soorten in dezelfde tuin zetten?












