#1
En ik me maar inhouden over hoe ik mijn U-turns draai met zijwieltjes, omdat mijn klikschoenlosklikreflexen nog steeds te wensen over laten...Ik draai mijn croissants zelf, en dan dat eindflapje een beetje laten uitsteken zodat het lekker krokant... oh wacht, daar gaat dit topic niet over. 🫣

