#1
En de wiet gewoon in plastic doosjes van de shop laten zitten
Doosjes?
Gripzakjes bedoel je mogelijk?
In dat laatste komt de geur er nog flink uit in ieder geval
En de wiet gewoon in plastic doosjes van de shop laten zitten
En de wiet gewoon in plastic doosjes van de shop laten zitten en bewaren in de keuken in een donker laatje? Zo bewaar ik het altijd. Hooguit twee gram en daar doe ik dan nog maanden mee.
Ook na een paar maanden nog prima te roken of vapen vind ik.
Doosjes?
Gripzakjes bedoel je mogelijk?
In dat laatste komt de geur er nog flink uit in ieder geval
Doosjes zijn iets beter dan zakjes, omdat daar wat minder weekmakers in zitten. Wat nog beter is om de wiet gewoon rechtsreeks in een glazen pot te doen. Glas is echt verreweg het verpakkingsmateriaal voor wiet. Op de tweede plaats staat cellofaan.Nee, niet die zakjes.
Ik koop altijd (2 keer per jaar of zo..) 2 gram wiet en dat wordt in kleine, plastic doosjes verkocht. Thuis moet ik de wiet nog met een grinder fijnmalen.
Wat nog beter is om de wiet gewoon rechtsreeks in een glazen pot te doen.
ik woon in belgië lolMaar wat kost gemiddeld grammetje in de shop? Ik zou nieuw halen
Nee, niet die zakjes.Doosjes?
Gripzakjes bedoel je mogelijk?
In dat laatste komt de geur er nog flink uit in ieder geval
Schimmels komen er de eerste maanden snel in als het nog niet goed gedroogd is. Maar daarna, als het luchtdicht in zijn potje zit, kun je er jaren van genieten. Ik vond de wiet van minstens een jaar oud vaak beter dan de wiet van hetzelfde jaar.Komen daar op den duur geen schimmels in.
Maar wat kost gemiddeld grammetje in de shop? Ik zou nieuw halen
Wiet degradeert wel langzaam inderdaad.Aloha,
Ik heb een paar gram wiet, gekocht vermoed ik begin 2022, in een vacuum-gesloten doos liggen, in het donker (in een gesloten zak binnen een andere doos). Zou het nog goed zijn, en algemener, hoe lang is wiet houdbaar in vacuum dozen?
Aiii, da's wel een kritieke fout 😂ik woon in belgië lol
En dat allemaal door een opera... tjonge tjonge tjongeAiii, da's wel een kritieke fout 😂
Hahaha dit wist ik niet! 😂En dat allemaal door een opera... tjonge tjonge tjonge
Ja en om te voorkomen dat er plastic deeltjes of weekmakers in de cannabis komen (zie opmerking hierboven).Voor de versbaarheid sowieso.
Voor de geur ook?
Ja en om te voorkomen dat er plastic deeltjes of weekmakers in de cannabis komen (zie opmerking hierboven).
Ja, altijd in glazen potjes bewaren als dat een optie is. En Canadese shit gewoon niet nemen misschien, je weet echt niet wat ze ermee doen als ze proberen te concurreren op High maken. Echt, Nederwiet is mijn aanraden. 😅Hier komen regelmatig vacuüm verpakte wiet binnen uit Canada. Wat me opvalt is dat het niet lekker ruikt (beetje muf en plant achtig) als het tijdje in die zak zit.
Zodra het dan enkele dagen / weken in een weckpot zit om te curen komen ze smaken en geuren weer omhoog.
Denk dat het voor de kwaliteit van de wiet niet zoveel uitmaakt. Maar voor een fijnproevers onder ons wel, het is zonde van de terps.
Ja, altijd in glazen potjes bewaren als dat een optie is. En Canadese shit gewoon niet nemen misschien, je weet echt niet wat ze ermee doen als ze proberen te concurreren op High maken. Echt, Nederwiet is mijn aanraden. 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."