#1
Ik jou ook, zal binnenkort een tripreport schrijvenIk mag jou wel
Ik jou ook, zal binnenkort een tripreport schrijvenIk mag jou wel
Maar… met je huidige wiet ervaring is het toch júÃst een kwalitatief minder goeie chilling? Je doet je vriendschap toch meer eer aan als je gewoon chillt?Bij die vriendin is het wat lastiger aangezien ik haar vooral zie wanneer ik blow, we doen ook wel andere dingen samen waar geen middelen bij genuttigd worden maar blowen is toch wel ons ding en dit doen we ook al erg lang samen. Is puur een kwestie van uit dat gebruikers patroon komen en nieuwe dingen gaan vinden om te doen wanneer we elkaar willen zien.
Klopt heb je gelijk in, ik heb dit ook tegen haar gezegd en zij vind het niet erg als ik minder of niet mee doe. Ik doe het ook gewoon zelf dat ik er dan toch voor kies om mee te blowen ondanks dat ik die negatieve effecten ervaar. Wil niet per se zeggen dat ik er verslaafd aan ben maar als ik die zin zo terug lees is het eigenlijk wel bijzonder.Maar… met je huidige wiet ervaring is het toch júÃst een kwalitatief minder goeie chilling? Je doet je vriendschap toch meer eer aan als je gewoon chillt?
Je zou het haar natuurlijk ook gewoon kunnen voorleggen! Wie weet voelt zij zich wel net zo…?
Heheh ja - confronterend he.Klopt heb je gelijk in, ik heb dit ook tegen haar gezegd en zij vind het niet erg als ik minder of niet mee doe. Ik doe het ook gewoon zelf dat ik er dan toch voor kies om mee te blowen ondanks dat ik die negatieve effecten ervaar. Wil niet per se zeggen dat ik er verslaafd aan ben maar als ik die zin zo terug lees is het eigenlijk wel bijzonder.
Ik mag jou welTe laat heb net een paar bolletjes besteld om te proberen.
Wat je zegt over hasj heb ik zelf ook, daar ga ik zelf ook beter op en ervaar ik die negatieve effecten een stuk minder.
Stoppen is voor mij lastig aangezien ik dit altijd in gezelschap doe en ik die mensen dus minder ga zien als ik stop met blowen. Nu kan je ook zeggen dat dit geen 'echte' vrienden zijn aangezien ik die alleen zie wanneer ik blow en dat dus mijn gebruik in stand houdt. Dit is iets wat ik zelf moet uitzoeken
Gewoon je vrienden blijven zien inderdaad. Toen ik even stopte ging ik wel mee met m'n blowende vrienden maar dronk ik een paar biertjes. Zodra je merkt dat je zonder joint een veel leukere avond hebt is het helemaal niet meer moeilijk om van die joint af te blijven.Eigenlijk hoort het ook niet moeilijk zijn. Bij mijn vrienden groep waar ik mee blow zitten er ook een paar tussen die niet of minder blowen of die alleen alcohol drinken dus dan kan ik makkelijker niks doen of alleen alcohol drinken.
Bij die vriendin is het wat lastiger aangezien ik haar vooral zie wanneer ik blow, we doen ook wel andere dingen samen waar geen middelen bij genuttigd worden maar blowen is toch wel ons ding en dit doen we ook al erg lang samen. Is puur een kwestie van uit dat gebruikers patroon komen en nieuwe dingen gaan vinden om te doen wanneer we elkaar willen zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."