Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je top!

Post je top!

452 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Ik vind wiet altijd stinken.
Of ligt dat aan mij? Koop ik gewoon de verkeerde "merken" als ik het al eens koop? :)
Klik om te vergroten...

Dan heb je Girl Scout Cookies nog nooit geroken. 🥰
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nieuw voor mij. "N95".

Ruikt lekker en ziet er mooi uit.
ik ga er zo eentje van draaien!


05798C33-736B-4B92-9B1D-85875A4D64FA.jpeg

F5AE973F-1A4F-41B0-8D14-A948D6CEE9A7.jpeg

iemand al bekend met deze soort. Ook
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog nooit van gehoord! @De Dunne . En ken toch wel behoorlijk de soortjes. Google geeft ook weinig hits.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Nog nooit van gehoord! @De Dunne . En ken toch wel behoorlijk de soortjes. Google geeft ook weinig hits.
Klik om te vergroten...

Hier precies hetzelfde. Ik persoonlijk vind m niet mega.

Na even zoeken vind ik dit:
Maar ik kom niet uit welke strain (parents) , hoeveel thc en wat je nou moet voelen etc.
Hij smaakt en ruikt tijdens het roken veel minder purgent (minder stank en smaak) dan qls je aan de top ruikt.
Ook moet ik der best wat van weg paffen wil ik een beetje echt wat voelen. En wat voel, niet veel, niet aterk, niet knetter, wel wat relaxt en mentaal vrij heldere uitwerking. Clean (mini)high.

N95 | Data Allora Labs

data.alloralabs.es data.alloralabs.es
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#5
20241208_211922.jpg
Bio Gushers van Aardachtig.18.17% THC.
Ruikt niet lekker, beetje mest achtig
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sherbert

IMG_4148.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een prachtige top Super Silver Haze. 😍

D8763542-E0F4-4822-A74D-7DDD054E8FCF.jpeg


Zoom eens in, glimmerdeglim van Trichomen 😍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mexican Haze. Een "mwah" voor mij.

67898770-10AC-453D-BCF2-3223AAE924ED.jpeg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
20250123_132435.jpg

Mochi , importwiet uit Canada. 🇨🇦

20250123_132515.jpg

Orange Cookies , ook importwiet uit Canada. 🇨🇦
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
20250125_142642.jpg

Cherry Gelato , sterkste wiet sinds een hele tijd. Ook deze is geïmporteerd.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#11
20250130_170849.jpg
Iets van een kush. Linker top was 5,3 gram.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
1000041735.jpg
Tangerine🍊 (van Leli Holland)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
G.Amer zei:
Bekijk bijlage 64094
Iets van een kush. Linker top was 5,3 gram.
Klik om te vergroten...

Netjes, had alleen een betere trim verdiend!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
20250301_173947.jpg

Candy Store
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Netjes, had alleen een betere trim verdiend!
Klik om te vergroten...
Ja dat vond ik ook! Kwamen echt nog veel takjes en blaadjes vanaf. Was niet fijn met draaien.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Super Silver Haze.

IMG_5941.jpeg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Super Silver Haze.

Bekijk bijlage 64733
Klik om te vergroten...

Nerveus wietje vind ik dit altijd, jammer want is wel een echte klassieker haha.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
Nerveus wietje vind ik dit altijd, jammer want is wel een echte klassieker haha.
Klik om te vergroten...

SSH verbeterd juist mijn humeur en energie. Hetzelfde geldt bij mij voor Amnesia (dus NIET Amnesia Haze, verschillende strains)

Als je gauw last hebt van anxiety dan kan ik je deze hieronder adviseren. Gas OG.
Kan een heavy hitter zijn dus mak beginnen.Zit in deze 23,2% THC in.
Ik heb qua smaak lekkerdere wietjes gehad (niet dat deze vies is!) maar dat gassige valt mee. Dat gas smaakje vind ik weer minder vaak.


https://www.leafly.com/strains/gas-og


IMG_5962.jpeg

Foto is van mijn gekochte Gas OG.

Lekker smouth en relaxing zonder meteen in te kakken.
Prijs bij ons is per gram iets hoger dan de standaard soorten maar als je hieronder weer ziet (ik kan het vol beamen) is het dat voor af en toe perfect!

IMG_3493.jpeg
e
eve's second dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo luitjes die nog steeds toppen posten! Doet mij deugd!!

Helaas kan ik niet meer in mijn oude account dus heb noodgedwongen een nieuwe aangemaakt.

Stay posting them toppies!!!!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
20250328_103104.jpg20250327_175628.jpg

Alien Cookies , al ruim 2 jaar in het assortiment hier bij de coffeeshop. Constante kwaliteit, zo compact dat het net lijkt alsof ze te weinig meegeven. Op die kleine grinder die je ziet ligt 5 gram.

Hij ruikt zuur achtig, maar ook romig en fruitig tegelijk. Rookt soepel met een scherpe ondertoon bij het uitblazen. Hoesten doe je wel met deze wiet soms, hij bevat namelijk 26% THC op dit moment.

Twijfel niet als je Alien Cookies tegenkomt, zie je niet vaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."