Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je top!

Post je top!

452 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Geen haast, goed bewaren, dan kun je er over 3 jaar ook nog van genieten.
Klik om te vergroten...
Er zitten nog meer van die toppen in het zakje hoor haha maar het kan ook zo zijn dat ik het gewoon ga verkopen, dan heb ik een gratis ticket voor MoH dit einde van de maand.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelato43 zei:
Er zitten nog meer van die toppen in het zakje hoor haha maar het kan ook zo zijn dat ik het gewoon ga verkopen, dan heb ik een gratis ticket voor MoH dit einde van de maand.
Klik om te vergroten...
Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.
Klik om te vergroten...
Knap! Het niet blowen is wel echt een stuk makkelijker als je van nicotine en tabak af bent merk ik hoor, het is dat ik die top za en het rook en er ff aan dacht maar ik weet zeker als ik nu tabak ik huis had dat de drempel om een joint te draaien veel lager zou zijn geweest gister. nu was het even een gedachte voor 10 min in mn hoofd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Gelato
Klik om te vergroten...
Die is lekker!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Zkittlez


Bekijk bijlage 57995
Klik om te vergroten...


Dit zijn ze he!

I hear the dank smell already, lekker dat paarse tintje.

Zal straks eens wat van m'n purple punch posten, die lijkt er verdomd veel op.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Deze ouwe koe (topic) maar weer eens naar boven halen!
Klik om te vergroten...


Hail Mary! Sweet sweet sensimilla!

Showen die toppen menschen!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
20220715_094134.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Dit zijn ze he!

I hear the dank smell already, lekker dat paarse tintje.

Zal straks eens wat van m'n purple punch posten, die lijkt er verdomd veel op.
Klik om te vergroten...

Die is ook heeeeeel lekker, Purple Punch! Maar de ouder van die, Granddaddy Purple is nog lekkerder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 58054
Klik om te vergroten...
Welke is dit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een van mijn favo's die ik haast standaard in huis heb: Amnesia!
(niet Amnesia Haze, das een andere)

1AD037C0-4985-42AB-BCC7-EAC7B8A8EE66.jpeg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Die is ook heeeeeel lekker, Purple Punch! Maar de ouder van die, Granddaddy Purple is nog lekkerder.
Klik om te vergroten...

Nog nooit gezien hier, als ik die paars aangelopen opa zie rook ik hem gelijk op!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Die is lekker!
Klik om te vergroten...

Ja absoluut, verzadigd met terpenen!

En dat proef je goed
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Een van mijn favo's die ik haast standaard in huis heb: Amnesia!
(niet Amnesia Haze, das een andere)

Bekijk bijlage 58055
Klik om te vergroten...

Ziet er energiek uit!

Lekker in de zone na een joint van die zeker?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Ja absoluut, verzadigd met terpenen!

En dat proef je goed
Klik om te vergroten...

Ligt er aan welke terpeen het meeste in een wietsoort zit.
De meeste wietjes die ik lekker vind bevatten vooraldeterpeen Caryofylleen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Gelato
Klik om te vergroten...
Misschien al te merken aan mijn naam, maar de gelato familie blijft de beste en lekkerste strains ooit naar mijn mening, de smaak, het effect, alsof ik pure rust over mijn hele lichaam krijg, echt niks anders dan gelato geeft mij zo'n lekker gevoel!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelato43 zei:
Misschien al te merken aan mijn naam, maar de gelato familie blijft de beste en lekkerste strains ooit naar mijn mening, de smaak, het effect, alsof ik pure rust over mijn hele lichaam krijg, echt niks anders dan gelato geeft mij zo'n lekker gevoel!
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat je sour kush ook wel gaat waarderen man.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Dan denk ik dat je sour kush ook wel gaat waarderen man.
Klik om te vergroten...

Purple tangie en wedding cake passen ook in die prachtige high/stoned.


Hybrid soorten zitten echt lekkere tussen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 58065Bekijk bijlage 58066


Purple punch.
Klik om te vergroten...
20240314_210804.jpg
Lekker paars!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
VideoCapture_20250406-112154.jpg
Holy Grail Kush
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Purple tangie en wedding cake passen ook in die prachtige high/stoned.


Hybrid soorten zitten echt lekkere tussen.
Klik om te vergroten...
Wedding cake komt indd ook goed dichtbij, maar toch aanbid ik gelato het meeste haha.

Voordat ik stopte met roken had ik denk ik al 6 maanden geen enkele vorm van sativa gerookt, ik vind indica en hybrid richting indica gewoon veel lekkerder qua effect en smaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."