#1
Nee, deze heb ik nog snel even gehaald voordat we enkel nog staatswiet kunnen kopen hier (vanaf aankomende week volgensmij). De Pineapple OG die ik van de week had (wel staatswiet) had ik eigenlijk ook moeten fotograferen, maar die was zo lekker dat ik hem meteen heb opgerookt🤣.Die is lekker frosty ! 😍
Staats wiet?










