#1
Jep ik ben verslaafd geraakt aan benzo’s.
Ironisch de klachten waarvoor ik ze nam krijg ik drie dubbel terug 😏
Dom dom dom na al de waarschuwingen hier. Is een echte mindfuck.
al 1,5 mg afgebouwd nog 6 te gaan.
Iemand die zijn of haar ervaring wil delen. En ff wil schrijven dat t wel goed komt. 🤞
Ironisch de klachten waarvoor ik ze nam krijg ik drie dubbel terug 😏
Dom dom dom na al de waarschuwingen hier. Is een echte mindfuck.
al 1,5 mg afgebouwd nog 6 te gaan.
Iemand die zijn of haar ervaring wil delen. En ff wil schrijven dat t wel goed komt. 🤞
