#1
Lekker! Hoe is het "staartje" voor jou? Ik vond het einde van de taper best pittig. Was vooral moe maar sliep slecht, aan de depri kant en aan de schijterij.Whoppa nog 1 maand en de afbouw zit er op. Ik zal blij zijn als ik er vanaf ben.
Lekker! Hoe is het "staartje" voor jou? Ik vond het einde van de taper best pittig. Was vooral moe maar sliep slecht, aan de depri kant en aan de schijterij.Whoppa nog 1 maand en de afbouw zit er op. Ik zal blij zijn als ik er vanaf ben.
Goed voel ik me nog niet. Maar gelukkig geen al te zware angst en paniekaanvallen meer momenteel. Het was a hell of a ride. 😥Lekker! Hoe is het "staartje" voor jou? Ik vond het einde van de taper best pittig. Was vooral moe maar sliep slecht, aan de depri kant en aan de schijterij.
Ik moet zeggen, je klinkt toch erg positief. Over een paar weken ben je ervan af zeg je en dat had ik niet direct verwacht toen je in Januari zoveel pijn beleefde.Goed voel ik me nog niet. Maar gelukkig geen al te zware angst en paniekaanvallen meer momenteel. Het was a hell of a ride. 😥
Nee, een benzo ontwenning gaat je niet in de koude kleren zitten!
Dat heeft toch een voordeel.
En dat is dat je je wel twee keer zult bedenken ooit nog benzo afhankelijk te gaan worden....
Dankjewel. Hartverwarmend jou bericht.Ik moet zeggen, je klinkt toch erg positief. Over een paar weken ben je ervan af zeg je en dat had ik niet direct verwacht toen je in Januari zoveel pijn beleefde.
Super dat je ervanaf lijkt te komen en ik wens je mooie toekomst toe!!
De laatste loodjes wegen het zwaarst...even doorzetten nu!
Geef jezelf even de tijd voordat je de volgende afbouw gaat doen. Twee weken tot een maand ofzo.Nog 9 dagen. Daarna afbouw mirtazapine want ik vreet me te pletter
Benzovrij is ook wat waard!En nog altijd benzo vrij.
Nog wel altijd 15 mg mirtazapine. Whoppa geraak ik hier weer niet vanaf. Gelukkig is er geen gewenning.
Geweldig !!!! Afkicken van benzo's is geen gemakkelijke opgave dus respect ! You did it !!En nog altijd benzo vrij.
Nog wel altijd 15 mg mirtazapine. Whoppa geraak ik hier weer niet vanaf. Gelukkig is er geen gewenning.
Cold turkey vanaf die dosis is niet echt raadzaam maar gelukkig is het dus relatief goed gegaan. Ik dacht eerst even misschien door het te snel afbouwen dat je daardoor nog steeds slecht slaapt, maar toen bedacht ik me dat ikzelf al een jaar clean ben van benzo's en wel rustig(er) heb afgebouwd, maar ook helaas nog steeds slaapproblemen heb. Hoewel ik dit ook had voor mn benzoverslavingIk was door omstandigheden noodgedwongen om cold turkey te stoppen met 40mg diazepam per dag,
Ik heb een dikke 2 maanden vooral mentaal moeten afzien door het slaapgebrek.
Nu een jaartje later moet ik nog steeds meds nemen om te slapen.
Alhoewel geen benzo's meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."