#1
Het is een verrotte ziekte. Maar sinds ik naar meetings ga is het geen gevecht meer.Zelfs na 30 jaar clean moet ik iedere dag nog vechten om clean te blijven,en dat lukt niet als ze je leven zomaar ineens tot een hel maken,verslaving is een ziekte en verijst veel zelfdiscipline om clean te blijven en dat lukt niet als een arts je uit een stabiele omgeving haalt,ik schaam me voor mijn coke uitspatting echt walgelijk