Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalfje coke gerookt na fout arts

Halfje coke gerookt na fout arts

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Zelfs na 30 jaar clean moet ik iedere dag nog vechten om clean te blijven,en dat lukt niet als ze je leven zomaar ineens tot een hel maken,verslaving is een ziekte en verijst veel zelfdiscipline om clean te blijven en dat lukt niet als een arts je uit een stabiele omgeving haalt,ik schaam me voor mijn coke uitspatting echt walgelijk
Klik om te vergroten...
Het is een verrotte ziekte. Maar sinds ik naar meetings ga is het geen gevecht meer.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Het is een verrotte ziekte. Maar sinds ik naar meetings ga is het geen gevecht meer.
Klik om te vergroten...
Ik heb een gelukkig leven zonder dope en cravings heb ik nooit ,maar als er iets dergelijks gebeurt ben je letterlijk even de pad weer kwijt ,zo fragiel kan het zijn
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Weggooien? Natuurlijk het is gif eerste klasse.
Klik om te vergroten...
Slecht voor het milieu man. Inleveren bij de apotheek is beter.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Weggooien? Natuurlijk het is gif eerste klasse.
Klik om te vergroten...

Casrus zal bedoelen of het verstandig is om die in de wc te mieteren.
Ik zou zo'n grote hoeveelheid terug brengen naar de apotheek.
Daar voeren ze het netjes af.
Ipv dat het in het drinkwate rkomt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zijn gesloten pakjes die gaan dan naar 3e wereld landen,heb ik begrepen dus ik ga ze inleveren,maar het uitdrukken van die strips is een kick omdat ik nu baas ben ipv de oxy , misschien een stripje gaarslaan met de hamer en begraven lijkt me beter haha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
, misschien een stripje gaarslaan met de hamer en begraven lijkt me beter haha
Klik om te vergroten...
Dat lijkt niet alleen beter, het is gewoon beter!
Die rotzooi moeten we niet in het milieu hebben.....breng het maar weg en neem met een ritueel afscheid van die oxycodon.
Overigens geloof ik niet dat de ingeleverde pillen naar een derde wereldland gaan.
Eenmaal uitgegeven medicijnen mogen voor zover ik weet, niet aan een andere persoon worden uitgereikt, dicht in strips of niet.
Een en ander heeft met het tegengaan van verspreiding van ziektes te maken.
Bij mijn weten worden alle ingeleverde medicijnen vernietigd op de juiste manier.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Dat lijkt niet alleen beter, het is gewoon beter!
Die rotzooi moeten we niet in het milieu hebben.....breng het maar weg en neem met een ritueel afscheid van die oxycodon.
Overigens geloof ik niet dat de ingeleverde pillen naar een derde wereldland gaan.
Eenmaal uitgegeven medicijnen mogen voor zover ik weet, niet aan een andere persoon worden uitgereikt, dicht in strips of niet.
Een en ander heeft met het tegengaan van verspreiding van ziektes te maken.
Bij mijn weten worden alle ingeleverde medicijnen vernietigd op de juiste manier.
Klik om te vergroten...
Ze zijn al een maandje weg 500 stuks maar nu heb ik er weer 150 liggen terwijl er een stop op zit ,loopt alles naast elkaar heen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
,loopt alles naast elkaar heen?
Klik om te vergroten...
Je kunt zeggen dat alles inderdaad volledig en volkomen langs elkaar, en door elkaar heenloopt ja.
Ik heb zelf gezien dat in het ziekenhuis liggende, de ene patient de medicijnen kreeg die voor de tegenover hem liggende patient bedoeld waren.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Je kunt zeggen dat alles inderdaad volledig en volkomen langs elkaar, en door elkaar heenloopt ja.
Ik heb zelf gezien dat in het ziekenhuis liggende, de ene patient de medicijnen kreeg die voor de tegenover hem liggende patient bedoeld waren.
Klik om te vergroten...
Wel kut natuurlijk want wil die zooi niet in huis ,arts gebeld ,apotheek gebeld en wie moet ik nog meer bellen ?
Hun PC? hahaha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Beetje rare redenering om de arts de schuld te geven van je coke gebruik.
Klik om te vergroten...
Beetje raar om abrupt benzos te stoppen.
Levensgevaarlijk. De coke is minder erg in dit verhaal.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
Klik om te vergroten...
Ja waarschijnlijk omdat mensen als jij er maar al te graag mis/gebruik van maken. 😐
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Ze zijn al een maandje weg 500 stuks maar nu heb ik er weer 150 liggen terwijl er een stop op zit ,loopt alles naast elkaar heen?
Klik om te vergroten...
Jij wordt wakker en ineens zijn er weer 150 tabletten bij? Misschien moet je beter communiceren met je art/apotheker?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Jij wordt wakker en ineens zijn er weer 150 tabletten bij? Misschien moet je beter communiceren met je art/apotheker?
Klik om te vergroten...
Heb ik duidelijk gedaan maar als er niets word doorgevoerd kan ik ook niets aan doen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
Ja waarschijnlijk omdat mensen als jij er maar al te graag mis/gebruik van maken. 😐
Klik om te vergroten...
Pardon ga je me uitmaken voor junk?
Denk toch echt dat je nu met de verkeerde praat
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Heb ik duidelijk gedaan maar als er niets word doorgevoerd kan ik ook niets aan doen.
Klik om te vergroten...
Dan kan je er toch voor kiezen ze niet op te halen of gelijk in te leveren bij de apotheek?

Maar het wordt waarschijnlijk allemaal vergoed?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Dan kan je er toch voor kiezen ze niet op te halen of gelijk in te leveren bij de apotheek?
Klik om te vergroten...
Ze worden bezorgd via een herhaal recepten lijn ,zodra het daar uit is zal het wel stoppen en natuurlijk gaan ze terug !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vind het altijd zo pijnlijk over drugs te lezen die weg gegooid gaan worden maar wat moet, moet.
(Zelf doe ik dat natuurlijk ook).

Zo weinig mogelijk schade aan jezelf en zo weinig mogelijk schade aan de wereld.

Urbi et Orbi. Of zeg ik nu nèt het verkeerde?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Vind het altijd zo pijnlijk over drugs te lezen die weg gegooid gaan worden maar wat moet, moet.
(Zelf doe ik dat natuurlijk ook).

Zo weinig mogelijk schade aan jezelf en zo weinig mogelijk schade aan de wereld.

Urbi et Orbi. Of zeg ik nu nèt het verkeerde?
Klik om te vergroten...
Door het land uit een opiaat crisis te houden ,lijk me het beste ja om het hier en nu te stoppen door het te dumpen.
Ik heb me vrouw ook af laten zien ,wel met hulp middel natuurlijk maar ze is er ook af/
Je wilt niet weten wat we maandelijks binnen kregen aan die troep
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Door het land uit een opiaat crisis te houden ,lijk me het beste ja om het hier en nu te stoppen door het te dumpen.
Ik heb me vrouw ook af laten zien ,wel met hulp middel natuurlijk maar ze is er ook af/
Je wilt niet weten wat we maandelijks binnen kregen aan die troep
Klik om te vergroten...

We wilden zo graag dat Toverland Amerika nadoen.

Nou, dan krijg je dus dit.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
We wilden zo graag dat Toverland Amerika nadoen.

Nou, dan krijg je dus dit.
Klik om te vergroten...
Zo denk ik er dus ook over ,200.000 od's daar per jaar door de oxy en dan is het nog weinig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."