#1
Beetje rare redenering om de arts de schuld te geven van je coke gebruik.
Nee 5 dagen plafond dienst na abrupt stopzetten van valium wat ik heel me leven al pak.5 dagen plafond dienst na een halfje coke?
Lekker me joint roken ,wat dacht je ?En… wat ga je vanavond doen?
Ik slik al 40 jaar 20mg voor me rls ,nog nooit een mg overheen gegaan,had geen uren langer hoeven te duren anders was het moord en doodslag ,heel goed van die arts om me niet face to face aan te spreken...Mijn nachtapotheker heeft ook gewoon diazepam in zijn portefeuille
Die coke heb ik zelf genomen ,geef ik de arts ook niet de schuld van maar een kat in het nauw maakt rare sprongen dus ik koos voor coke ipv oxycodon waar ik een tas van heb staan (ben al 4 maanden clean) en dat wil ik niet verpestenBeetje rare redenering om de arts de schuld te geven van je coke gebruik.
Hoezo dus koos je voor coke?Die coke heb ik zelf genomen ,geef ik de arts ook niet de schuld van maar een kat in het nauw maakt rare sprongen dus ik koos voor coke ipv oxycodon waar ik een tas van heb staan (ben al 4 maanden clean) en dat wil ik niet verpesten
Uit paniek wel ja ,je wilt niet weten in wat voor hel je komt als je pillen worden afgepakt zonder sprake van misbruik en dat icm afkick ssri is echt bizar echt helHoezo dus koos je voor coke?
Dat snap ik maar dat opvullen met nog meer drugs is echt onverstandig. Helemaal als je coke/crack gaat roken dan.Uit paniek wel ja ,je wilt niet weten in wat voor hel je komt als je pillen worden afgepakt zonder sprake van misbruik en dat icm afkick ssri is echt bizar echt hel
Ah, die had helemaal beter moeten weten!Psychiater in dit geval ,die weten echt niets dan alleen maar pillen voorschrijven die ze niet eens kennen,een psyg heb me dit ooit eerlijk verteld
Ik weet het ik ging nog harder flippen dus ben gestopt tot me medicijnen er waren,op moment dat ik me duidelijk beter ging voelen heb ik het halfje gerookt wat overigens 30 jaar geleden is ,nu alles weer rustig is voel ik ook geen behoefte om drugs te gebruiken maar als ze me door hun toedoen in het nauw drijven komt me duistere kant naar bovenDat snap ik maar dat opvullen met nog meer drugs is echt onverstandig. Helemaal als je coke/crack gaat roken dan.
Is dit een goed idee?Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
Beter lever je ze in bij de apotheek. De waterzuivering zal je dankbaar zijn.Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
Psychiater in dit geval ,die weten echt niets dan alleen maar pillen voorschrijven die ze niet eens kennen,een psyg heb me dit ooit eerlijk verteldBeter lever je ze in bij de apotheek. De waterzuivering zal je dankbaar zijn.
Fucked up van je Diazepam trouwens, echt een gevaarlijke actie van je huisarts![]()
Weggooien? Natuurlijk het is gif eerste klasse.Is dit een goed idee?
Zelfs na 30 jaar clean moet ik iedere dag nog vechten om clean te blijven,en dat lukt niet als ze je leven zomaar ineens tot een hel maken,verslaving is een ziekte en verijst veel zelfdiscipline om clean te blijven en dat lukt niet als een arts je uit een stabiele omgeving haalt,ik schaam me voor mijn coke uitspatting echt walgelijkAh, die had helemaal beter moeten weten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."