#1
Ik vraag mij soms af of ik niet veel te veel of fout drugs gebruik. Want dat is moeilijk in te schatten vind ik. momenteel heb ik +-10u geslapen in het midden van de voorbije +-100u en ik heb in die tijd bijna 5 gram gesnoven. Ik voel me niet zo speciaal of messed up, noch enorm goed ofzo... voel me eigelijk nog vrij hard hetzelfde als toen ik begon maandag... rustig en vrij neutraal. Hierdoor vraag ik mij af hoe anderen inschatten bij zichzelf wanneer ze echt te ver gaan en even moeten rusten. Is dat iets waar mensen bewust over nadenken? of is het eerder een kwestie van "ik ben op" of "mijn coke is op" en dan stopt het gewoon omdat het niet echt anders kan. Want zo gebeurde dat meestal bij mij. Voelen de meeste mensen dat aan als ze er echt over gaan? Moet ik me zorgen maken dat ik bv. nu op dit moment al echt te ver aan het gaan ben? Of... zal ik dat wel merken als ik te ver ga en vertrouw ik erop dat dat wel duidelijk is als het zo ver is... dat ik het wel zal merken als ik echt even moet stoppen? Ik weet niet of ik mijn vraag duidelijk heb gesteld. Is misschien een beetje verwarrend of een rare vraag, idk... wat denken jullie?