#1
Door het te snuiven of te roken, maar vooral door het te laten testen. Het kan er prachtig uitzien maar alsnog troep zijn. Zelfs als je het uitkookt kan het geweldig uitzien en je veel overhouden maar is het gewoon troep.
Of hoe ik bv zuivere coke kan herkennen tov veel versneden coke.
Het is heel lastig, zo niet ondoenlijk, om de zuiverheid van een drug te linken aan de effecten die je ervaart. Er spelen te veel andere factoren mee. Daarom is speculeren over de kwaliteit van drugs tegen de forumregels.
Ah oei, sorry, dat wist ik dus echt niet... en huh??? Ik snap eerlijk gezegd de logica hierachter niet zo goed...
Waarom is het dan tegen de forumregels?
Bij drugs is het vaak zo dat er heel veel mensen luidkeels roepen dat ze echt zeker weten hoe het zit, zonder zichzelf kritisch te bevragen of hun veronderstellingen te toetsen, en daardoor misinformatie verspreiden.Mag het niet omdat het mensen zou kunnen misinformeren aangezien het niet echt objectief genoeg vast te stellen valt?? Of heb ik dat fout begrepen? Ik wil zeker geen problemen veroorzaken. Ik dacht er niet aan vanuit die hoek... het leek mij net nuttig en leerrijk om er open over te praten persoonlijk.
drugsforum.nl
Maar wij weten niet:De coke die ik nu recent gebruik vind ik wel anders voelen dan wat ik gewoon ben. Alleen weet ik niet echt of dit een goed teken is of net niet.
Ik merk nu bevoorbeeld dat ik er veel minder die fight or flight alerteid van inschakel en minder energetisch, hyped of hyper sta als wat ik gewoon ben te voelen. Ik ben eerder redelijk relaxed ervan… maar dan toch afwisselend met opvallende fysieke onrust tot op het punt dat ik vreemde kronkelbewegingen begin te maken. Constant kleine korte trekjes in mijn spieren die precies ergens onderbewust worden getriggered.
ik weet echt niet goed wat ik er van moet denken.
Als je in België woont dan kun je ook drugs laten testen, je moet er alleen meer moeite voor doen.Ok, zo, ja, begrijp ik wel.
Wel goed om te weten mss is dat ik in Belgie woon. En hier hebben wij jammer genoeg niet zo iets als "drugs laten testen". Daarom dat deze vraag voor mij mss iets minder abnormaal aanvoelt.
Dat kan zeker wel. Minder beschikbaar dan in NL maar het kan sowieso hier: https://modusvivendi-be.org/nos-actions/services-destines-aux-usagereres/analyse-de-produits/Ok, zo, ja, begrijp ik wel.
Wel goed om te weten mss is dat ik in Belgie woon. En hier hebben wij jammer genoeg niet zo iets als "drugs laten testen". Daarom dat deze vraag voor mij mss iets minder abnormaal aanvoelt.
Ze kunnen ook kwantificeren, maar doen dat niet met alles.Meten zij de zuiverheid of krijg je alleen te horen welke stoffen erin zitten?
als je het 's nachts tussen 12 en 5 doet ofso.. paar sleutelpuntjes kan al zat zijn .Hoe sneller het op is, hoe slechter de kwaliteit is een maatstaf die ik zelf altijd aanhield.
Echt goede cocaïne heb je niet zoveel nodig de heletijd.
En het is altijd mogelijk om vanuit het buitenland een sample op te sturen naar Energy Control om het daar (in Spanje) te laten testen.Dat kan zeker wel. Minder beschikbaar dan in NL maar het kan sowieso hier: https://modusvivendi-be.org/nos-actions/services-destines-aux-usagereres/analyse-de-produits/
energycontrol-international.org
Zag er laatst een docu over, vandaar mijn vraag.Ze kunnen ook kwantificeren, maar doen dat niet met alles.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."