Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
803 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Vind MXE+pep wel chill
Klik om te vergroten...

Hier nog een, fijne combi!

Psychedelibee zei:
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.
Klik om te vergroten...

Daar hoef je je in NL niet druk om te maken :)

Ketaschaarste lijkt hier wel redelijk voorbij, al zie ik nu regelmatig de beruchte staafjes voorbij komen. Laatste paar keren dat ik keta kocht was het ook niet zo sterk. Lijkt er dus op dat R-keta momenteel ineens de overhand neemt hier (randstad).
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
Klik om te vergroten...

6 a 8 uur lang gedesoriënteerd? Klinkt meer als MXE dan als ketamine...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
Klik om te vergroten...
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk. Maar het klinkt eerder alsof je iets anders dan ketamine gehad hebt en ook nog eens flink teveel. Soort van een ketamine-hoeveelheid MXE. xD
S
SSRIMeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cocaïne
Amfetamine
MDMA
XTC
2CB
Ketamine
Wiet
Hasj
Paddo's
Salvia
Lachgas
4FMP
GHB

En dingen die ik niet voor de drug factor heb gedaan; Cafeine, Nicotine, Oxazepam, Zaldiar, Sertraline, Alcohol, Concerta, Ritalin.

En nu is het afgelopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
En, vertel? :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was de begin tijd van dat goedje, had het nog nooit gedaan en was bitter weinig trouwens, maar genoeg voor een fucked up nachtje :grin:

Achteraf hebben ze mij het afgeraden nog te mengen met sosa, heb dan maar keta de deur gewezen :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk.
Klik om te vergroten...

Juist dat gedesoriënteerde en het gedissocieerde is hetgeen wat het voor mij leuk maakt. De verwarring, de chaos, de slappe humor en het slingeren :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Klinkt interessant! Hoor wel vaker variabele effecten bij de 2cx
Klik om te vergroten...
Ja, dat is inderdaad wel waar. Vond het zeker een interessante ervaring, uniek stofje imo!
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#12
Per hoofdstuk chronologisch geplaatst
Ik denk dat ik niets vergeten ben, maar weet t niet zeker

Cannabinoïde
Wiet
Hasj
Spacecake
Hasj olie

Entactogeen
MDMA

Psychedelisch
Paddo's
Truffels
2cb
DMT

Stimulerend
Caffeïne
Nicotine
Ephedra
Cocaïne
Amfetamine
Dexamfetamine
Ritalin

Sedatief
Alcohol
Lijm
Poppers
GHB

Opiaat
Codeïne/promethazine combinatie
Heroïne

Benzo's
Diazepam
Temazepam
Lorazepam
Oxazepam
Lormetazepam

Dissociatief
Lachgas
Ketamine
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D
+25C-NBOMe

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Wat een heerlijk stofje! :hearteyes:
C
CiaranLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van slecht naar erger :

Caffeine :)
Nicotine :)
Wiet/Hash :stoned:
Alcohol :kots:
Mdma/XTC :hearteyes:
4fmp
2-CB :P
Truffels :mrgreen:
Paddo's
Lsd
Lsa :tearsofjoy:
Pep :rock:
Keta
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Wat een heerlijk stofje!
Klik om te vergroten...
Reportje fool? Ben erg benieuwd naar de effecten van de NBOMe serie, aangezien er nog maar weinig ervaringen mee zijn. Wat voor dosis heb je genomen? Hoe lang duurde het? Waren er lichamelijke bijwerkingen? Hoe waren de visuele effecten? Hoe was het mentale aspect? Kun je het vergelijken met 2C-C of een andere psychedelica?
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb tot nu toe :

2CB
4FMP
Xtc
Speed/cocaine
Ketamine
Nicotine
Hash/wiet

Klein lijstje maar ik ben er tevreden mee :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of ik er een heel report van ga schrijven weet ik nog niet, maar ik kan wel antwoorden op je vragen geven! :)

Ik heb één blotter van 600ug genomen, de coming-up duurde zo'n 45 minuutjes en het plateau zo'n 2.5-3 uurtjes. De na-effecten waren sowieso erg lang aanwezig en waren ook absoluut niet onaangenaam, toen ik ging slapen(8 uur na inname) zag ik nog steeds aardig wat patronen en vervormingen.

Één maat van mij moest overgeven tijdens de coming-up, maar nadat het er éénmaal uit is en we eens stukje gewandeld hadden had hij nergens meer last van. Tijdens de coming-up voelde ik mij ook een beetje nerveus en trillerig, als ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Een stukje wandelen loste dat ook aardig op en ik heb er de rest van de trip geen last meer van gehad. :) Ik had de hele trip een lekkere energiek gevoel, maar het was niet vervelend als ik ergens bleef zitten. En dan te bedenken dat ik aan het begin van de avond al moeite had om mijn ogen open te houden. :P Kou kon ik voor mijn gevoel 'uitschakelen', door er gewoon geen last van te hebben.

Ik was aardig verrast over de visuele effecten, deze waren toch deels anders dan andere tripmiddelen die ik gehad had. Er waren geen ademende muren en dergelijke, maar ik zag in bomen en dergelijke allemaal gezichten. Zag tot een halve meter van de grond af allemaal 'slierten' en/of wazige 'objecten'. De sterrenhemel bestond uit een lichtshow alsof het al oudjaarsavond(^2) was! :)

Het mentale aspect was erg wisselend, een groot deel van de tijd was het echt grinniken als een kind van 12. Daarintegen waren er ook momenten waarop je naast elkaar op een bankje naar de sterrenhemel loopt te kijken en een beetje te filosoferen over vanalles. Ik was aan het lopen, praten en tegelijk dacht ik zelf ook nog over andere dingen na. Ik merkte wel degelijk dat je, net als bij truffels, veel meer parallelle gedachtestromen had. Ook was ik daardoor wat vager en had ik meer moeite om zinnen te formuleren, terwijl het dus in mijn gedachten zo duidelijk was. Gelukkig hadden met trippartners vaak een beetje dezelfde gedachtes en snapten ze wat ik probeerde duidelijk te maken! :)

Ik vond het absoluut niet te vergelijken met 2C-C, alhoewel ik daar misschien ook te weinig van gepakt voor zou kunnen hebben. Met truffels is het 'iets' meer vergelijkbaar, maar ik vond de aard van de visuale effecten anders en het was veel minder geforceerd filosoferen/nadenken. Al met al kwam deze stof wel wat 'kinderlijker' over dan truffels. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt erg interessant! Alhoewel diepgaande tripmiddelen vaak meer opleveren op persoonlijk vlak is het ook wel leuk om een alternatief te hebben die lekker speels is en toch ook erg visueel.

Ik heb zelf 3 NBOMes thuis liggen, 25B, 25C en 25I. Moet zeggen dat ze erg laag op mijn to do lijstje stonden ivm het feit dat er nog weinig over bekend was. Maar na dit te lezen moet ik ze misschien toch maar wat eerder gaan proberen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad, ik vond het vooral een erg welkome afwisseling, maar het is absoluut niet zo dat ik nu 'altijd' liever een dergelijke stof zou nemen ten opzichte van de serieuzere diepgang van een portie truffels, bijvoorbeeld. Ligt er maar net aan waar je gedachten op dat moment naar staan. :wink:

Oh, toevallig. Ik heb 25B en 25I ook nog thuis liggen, ook een voordeelverpakking ergens gevonden? :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Inderdaad, ik vond het vooral een erg welkome afwisseling, maar het is absoluut niet zo dat ik nu 'altijd' liever een dergelijke stof zou nemen ten opzichte van de serieuzere diepgang van een portie truffels, bijvoorbeeld. Ligt er maar net aan waar je gedachten op dat moment naar staan. :wink:

Oh, toevallig. Ik heb 25B en 25I ook nog thuis liggen, ook een voordeelverpakking ergens gevonden? :P
Klik om te vergroten...
Voordeel verpakking ja, kreeg er een gram 4-fa gratis bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."