Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb veel ervaring met verschillende soorten drugs, maar van de 'bekendere' drugs alleen nog nooit F4 gedaan. Op koningsdag wil ik dit misschien voor het eerst gaan doen, maar ik vraag me af of dit een goed idee is. Bepaalde drugs kunnen anders op mij werken omdat ik ADD heb. XTC blijft nog steeds mijn favoriet, maar over pep heb ik mijn twijfels. De eerste keer pep, was ongeveer 0,2 - 0,3 gram in combinatie met alcohol tijdens het stappen. Ik ging er lekker op, ik werd er wat socialer van en een beetje euforisch (niet te vergelijken met XTC, maar dat is logisch). De enige nare bijwerking was dat mijn eetlust erop achteruit ging. De tweede keer pep was een hele gram zonder het ergens mee te combineren op een hardstyle feest. Ik ging totaal niet lekker dus ik bleef maar door snuiven totdat ik dus een gram op had (wat dus hielp). Ik was heel erg vlak en liep maar een beetje achter iedereen aan. Voelde totaal geen energie, ik wilde liever gaan zitten. (Ik ga er dus van uit dat dit door de ADD komt.) Ik ging niet te hard ofzo, ik voelde me ook niet slecht. Het was gewoon saai haha. De nare bijwerkingen hiervan waren dat ik het heel erg warm had, geen eetlust had, niet kon slapen en dorstig was. Als het een leuke ervaring was, dan had ik deze bijwerkingen er zeker wel voor over gehad uiteraard. Omdat de pep tijdens het feest dus totaal niet beviel, heb ik het niet meer gebruikt. Op koningsdag wil ik dus aan de 4F gaan. Het ligt een beetje tussen pep en XTC in. De 4F gaan we waarschijnlijk wel combineren met wat alcohol. Waarschijnlijk gaan er veel mensen reageren op dat ik van plan ben het te combineren met alcohol. Dat mag, maar reageer dan alsjeblieft ook op de belangrijkste vraag: Kan iemand inschatten of F4 gebruiken op koningsdag een goed idee is i.c.m mijn ADD? Groetjes, Stamper."
"BasvanHoven zei: Dat is nogal veel. Zeker een hele gram. Maargoed, dat was niet je vraag. Dat is geen unieke bijwerking maar iets wat altijd voorkomt met speed. Het wordt alleen een probleem als je het gaat overdrijven. Een paar biertjes kan geen kwaad, maar let wel op de uitdroging en het feit dat de speed je de alcohol minder laat voelen. Even terug naar je basis vraag. Ik heb zelf ook ADD en heb het idee dat speed ook iets anders op mij werkt dan mensen zonder ADD. Of dat een probleem is? Nee. Het is niet extra gevaarlijk. (Mits je normale doseringen gebruikt). Dus, ga er gewoon voor, neem niet te veel en ga lekker genieten Klik om te vergroten... Ja gevaarlijker zal het niet zijn, maar ik bedoel meer van dat ik misschien niet lekker ga. Misschien krijg ik er wel helemaal geen energie van en wil ik liever zitten en word ik er niet socialer op, geen praatkick etc. Omdat het een beetje op pep lijkt en pep kan bij mensen met ADD een negatieve werking hebben wanneer het recreatief gebruikt word. Dat zou echt balen zijn, dat zou het feest misschien wel een beetje verpesten..."
"Ik weet niet hoe het kan dat hier zo overdreven veel afbeeldingen staan, zal wel iets fout zijn gegaan in het systeem ofzo want heb er maar 1 toegevoegd... Een staff lid wil ze vast wel even verwijderen!"
"Met 4 vrienden besloten we salvia te doen voor de eerste keer. We kochten een bong en 2 pakjes (2 gram) salvia 20X. Dit was de sterkste versie die ze hadden. Iedereen nam een halve gram, een tripsitter was niet nodig omdat de eerste persoon al weer bij verstand is wanneer de laatste begint. De eerste 2 jongens gingen niet super hard, 1 iemand nam 1 bonghit en de ander nam 2 bonghits. Achteraf tot de conclusie gekomen dat ze het misschien wel op de verkeerde manier rookten. Ze zogen de bong eerst vol, deden hun vinger van het gaatje af en zogen de rest door. Omdat je tijdens het volzuigen van de bong al een beetje rook binnen krijgt, konden ze de uiteindelijke bonghit niet volledig in 1x naar binnen hijsen. Als je in 1x een enorme lading rook binnen krijgt is de werking beter lijkt me. De laatste 2 waaronder ik zogen eerst de bong kneiter vol zodat die spierwit was. Dan even snel uitblazen en gelijk die hele voorraad rook in 1x erin. Dat werkt beter in dit geval. De trip die ik vertel speelt zich af tijdens de piek die ongeveer 4 minuten duurde, wat er daarna gebeurde is niet bijzonder. De trip Beide nog nooit zo'n extreme lachkick gehad. Het was bij mij zo erg dat ik op een gegeven moment even schrok. Ik kon geen adem halen omdat mijn geest meer prioriteit stelde aan het lachen dan het ademen. De schrik was vrij minimaal, kan ook niet anders als je keihard aan het lachen bent natuurlijk... Visueel was het voor mij niet zo bijzonder, het was allemaal een beetje vaag voor mij, net zoals keta. Ik wist heel vaag dat er uit van een gezelschap bij mij was, maar verder was ik helemaal van de wereld. Het meest bijzondere aan deze trip was dat ik het van bovenaf heb meegemaakt, in de eerste 2 minuten ofzo zat ik echt wel 2 meter boven de stoel. En in de laatste 2 minuten ging ik langzaam weer terug naar beneden. Terwijl ik in de lucht zat heb ik 2 dingen beseft. Ik wist dat ik in een gezelschap zat. En ik wist dat ik kei en keihard aan het lachen was. Toen ik aan het terug komen was uit de lucht, besefte ik het gekste pas. Toen ik terug kwam, besefte ik uberhaupt pas dat ik aan het zweven was. En ik besefte dat ik niet rechtop zweefde, maar op m'n kant. Ik had nog steeds een zithouding, maar dan in de lucht. Wat het nog gekker maakt is dat ik niet rechtop in de lucht zat, maar gedraaid om mijn kant. Dus met de zijkant van mn lichaam naar beneden gewezen. Heel vreemd allemaal. Toen ik weer terug was in mijn stoel was de extreme lachkick ook voorbij en probeerde ik alles uit te leggen, maar ik kon nog niet echt normaal praten, dus dat kwam 5 minuten later pas. Dit was een beetje het verhaal, volgende keer ergens 40X vandaan zien te halen. Leuk om deze vakantie nog een keer te doen. Het duurt ook helemaal niet lang, dus je kan het zomaar even impulsief ergens doen, dat is wel leuk bij dit spul vind ik. Leuk spul man."
"Beste lezer, Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien. Groetjes, Stamper"
"Psychedelibee zei: Uitgaande van een gemiddelde dosis sowieso allemaal psychedelica inderdaad, waarvan DMT en 5-MeO-DMT sowieso bovenaan staan. Op bovengemiddelde doseringen vind ik dat ketamine er ook wel bij mag, spacecake of hasjolie in hoge doseringen zijn ook heel intens. Wat mij betreft staan er sowieso alleen maar tripmiddelen in, alle andere drugs zijn helemaal niet zo intens eigenlijk. Klik om te vergroten... Ja DMT had ik ook op 1 verwacht, maar zelf nog nooit gehad. Alle psychedelica inderdaad, lachgas scoort ook vrij hoog bij mij trouwens. Interessant om te lezen dat je spacecake erbij zet als je een hoge dosering pakt. Wil ik wel eens proberen."
"1. Lachgas - zeer veel ervaring mee 2. DOC - weinig ervaring mee (heb er ook nog wel een tripreport van staan.) 3. Ketamine - redelijk ervaring mee 4. 2CB - weinig ervaring mee 5. Paddo's - veel ervaring mee Opvallend dat lachgas bij mij zo hoog staat, ik ben er erg gevoelig voor. Als ik die ene minuut lachgas 4 uur lang zou duren, zou dit voor mij intenser zijn dan een gemiddelde paddo trip. Terwijl ik beide al vaak genoeg gehad heb om deze conclusie te trekken. Als ik 2 of 3 patronen in 1 ballon doe word het al helemaal gek. Of als het gecombineerd wordt met andere drugs. DMT zal uiteraard op 1 staan, alleen heb ik dit nog niet gehad. Verder denk ik dat salvia er ook nog wel in komt te staan zodra ik dat een keer gehad heb, zo ook met LSD."
"Jo gasten, In de afgelopen jaren heb ik heel wat geƫxperimenteerd. Toch denk ik dat het wel weer eens tijd is om iets nieuws uit te proberen, puur vanuit de nieuwsgierigheid en om op avontuur te gaan. Ik wil het met een paar vrienden doen en we hebben momenteel niet zo heel veel zin in een psychedelische drug. We willen willen even voor een leuke avond gaan zonder dat het mentaal te veel van je vraagt. Welke drug vind je echt de moeite waard om te proberen en waarom? Het mag ook iets zijn wat erg kort duurt, het maakt niet uit. Dit zijn de drugs die we al eens hebben gedaan: Alcohol Lachgas Cannabis XTC Truffels 2CB Paddo's DOC Poppers Ketamine 6-APB Amfetamine LSD Cocaine 4FMP Salvia GHB 3MMC DMT Methamfetamine Groetjes!"
"Ga je dan in de problemen komen? Niet dat ik het wil proberen ofzo, gewoon interessant om te weten hahaha."
"Ritalin Alcohol Lachgas Cannabis XTC Truffels 2CB Paddo's DOC Poppers Ketamine Benzofury Ik wil binnenkort ook LSD en pep proberen."