Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
799 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam
Pyrazolam
Diclazepam
Flubromazepam
AH-7921

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
+5-MeO-MiPT

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Methoxetamine
Diphenidine
Methoxphenidine

Deze voelt wel héél stimulerend lekker :P
C
C. UbensisLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Nicotine
- Cafeïne
- Alcohol
- Cannabis
- Lachgas
- Poppers
- Salvia Divinorum
- Paddo's
- Truffels
- Cocaïne
- Ritalin

Daarvan gebruik ik nu nog:

-Nicotine
-Cafeïne
- Alcohol
-Cannabis
- Truffels

Het liefst zou ik kunnen leven zonder:
- Nicotine
- Cafeïne
- Alcohol

Omdat dit eigenlijk harddrugs zijn (lichamelijk verslavend, kom er moeilijk vanaf)
Cocaïne heb ik een paar keer gebruikt zonder problemen, kon er daarna gewoon van afblijven.

In de levensfase waarin ik nu zit, ben ik nog het meest geïnteresseerd in psychedelica, vanwege de potentie om inzicht te vergroten in wat filosofische vraagstukken.
Met cannabis tenslotte hoop ik gewoon waardig oud te worden.

Op mijn verlanglijstje:

-XTC/MDMA (Liefst op een festival; ben vooral heel erg benieuwd naar dat "love"-gevoel, aangezien ik een beetje een koele kikker ben, haha)
- Ayahuasca (Voor innerlijke reiniging en sprituele healing, pas wanneer ik eraan toe ben op langere termijn)
-LSD (Evt. op kortere termijn)

Groetjes
K
Kimmie20Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een kort lijstje hoor, maar wil wel wat gaan experimenteren maar niet zonder te weten wat het is.

Mijn lijstje

Alcohol
Wiet
GHB

voel mij nu echt een mietje na die lange lijsten :flushed:
f
fissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
fissa zei:
Alcohol
Cafeïne
Tabak/Wiet
Speed
Xtc
MDMA
3mmc
4fmp
Klik om te vergroten...
+coke

(vond ik persoonlijk niet erg bijzonder, kwam waarschijnlijk door het feit dat ik daarvoor speed had genomen) :(
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoop er binnenkort nog wat dingen aan toe te voegen :)

Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kimmie20 zei:
voel mij nu echt een mietje na die lange lijsten
Klik om te vergroten...

Of verstandig... Tis maar hoe je het bekijkt :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-Alcohol
-XTC
-MDMA
-Speed
-2c-b
-4-fmp
-wiet
-hasj

Begint wat te worden, binnenkort hopelijk eens keta proberen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Seconal kan er nu ook bij :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe vond je die in vergelijking tot pentobarbitol?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slaap er beter op, nadeel is dat afhankelijkheid erg snel optreed bij seconal ivm pentobarbitol.

Heb dat (afhankelijkheid/verslavingsrisico) bij pentobarbitol veel minder. Dat kan/kon ik 1-2 weken gebruiken dagelijks en daarna stoppen zonder veel moeite.

Met Seconal wil ik dat niet proberen, voor mijn gevoel stuk moeilijker om vanaf te komen.

Pentobarbitol heeft daarom mijn voorkeur :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe was MDA? :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...

Je maakt me nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig... Hoop dat ik dat toch nog eens een keer langs zie komen :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

:)
Klik om te vergroten...
Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd. :)

Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
dubbel0seven zei:
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.

350 mg is ook behoorlijk veel toch? Als ik me niet vergis ontlopen de doseringen die van mdma niet heel veel.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb het zelf verder nooit meer zien voorbij komen behalve die ene keer zo'n 150mg. Zou er idd voorraadje van opslaan als ik het nog es tegenkom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."