Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
790 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Fool is een echte liefhebber van benzo's :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Wat kennen jullie mij hier toch allemaal goed. :wink:

Voordeel is dat ik er nú nog steeds van geniet en hem gisteravond ingenomen had :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...

Je maakt me nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig... Hoop dat ik dat toch nog eens een keer langs zie komen :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

:)
Klik om te vergroten...
Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd. :)

Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dubbel0seven zei:
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.

350 mg is ook behoorlijk veel toch? Als ik me niet vergis ontlopen de doseringen die van mdma niet heel veel.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het zelf verder nooit meer zien voorbij komen behalve die ene keer zo'n 150mg. Zou er idd voorraadje van opslaan als ik het nog es tegenkom
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
Klik om te vergroten...

Ik vond bij 150mg dat die visuele aspecten al aardige in de buurt kwamen maar zoals ik zei, de 120mg mdma zal er ook wel wat aan gedaan hebben, die 2 in combinatie in een bijna gelijke hoeveelheid, dat geeft vonken af tot in de visuals :openmouth: :rock:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
Klik om te vergroten...

Klopt dat het minder potent is dan MDMA. Voor een goed effect moet je ook iets hoger doseren dan MDMA. Na het slikken van 175mg MDA voelde ik weinig effect....destijds 175mg extra gedoseerd. Was niet helemaal de bedoeling, idee was om en extra 75mg te doseren, maar ik heb toen de verkeerde capsule ingenomen. En per ongeluk 175mg ipv 75mg ingenomen.

Effect was echt heftig. Ik ben best wat gewend met MDMA. Maar 350mg MDA was vele malen heftiger dan mijn MDMA ervaringen. Maar echt trippen is het nooit geworden. Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
Klik om te vergroten...

Ik kan de kleuren, bewegingen en visuals erg waarderen. Maar ik mis de energie en het sociale wat MDMA wel geeft. Gebaseerd op mijn ervaring vindt ik het minder geschikt voor evenementen.

Destijds had ik goede rollende techno opstaan. Maar ik heb geen moment gedanst. Wel lange tijd met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mijn ogen opende had ik veel visuals, kleuren en bewegende beelden. Maar totaal geen mood om te bewegen of te socializen. Grotendeels van de avond/nacht heb ik met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mij ogen open had dan spacede ik erg hard en bewoog ik mij bijna niet. Erg wazig dus.

350mg is waarschijnlijk een iets te hoge dosering. Want tijdens mijn trip heb ik mij nogal vreemd gedragen. Het was iets te heftig! Ik weet nog dat ik mijn ogen opende en ik op de bank een soort van handstand aan het uitvoeren was. Vervolgens ontwaakte ik al liggend op de keukentafel??? Om later die nacht al liggend onder de bank te ontwaken???? Geen idee wat ik aan het doen was :tearsofjoy: :rolleyes: :wink: :smoke:

De MDA werkte ook erg lang na. Mijn laatste dosering was Zaterdag avond omstreeks 21:00. Maar Zondag avond kon ik nog steeds geen oog dicht doen. Wel had ik de hele dag last van warme golven van prikkels. Maar dat wakker blijven was echt drama....nog erger dan wanneer ik pep op had. En ook de kater/dip was flink heftiger dan die van MDMA.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhm ff denken.

Paar keer jointjes gerookt
1x zelf gevonden paddo's in thee gedaan en toen gaan slapen ,,, heb heerlijk geslapen en gedroomd, dat is alles dat ik herinner..
Ritalin / methylfenidaad - iedere dag als medicijn & 1x als drug
Nootmuskaat (afrader, 2 bollen ofzo + half potje vermalen in warme melk.. geen effect)

Tabak & alcohol als dat meetelt..

Ik dacht k doe er een kleurtje bij
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
+Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Niet héél sterk, maar wel een lekker warm gevoel van binnen. Gewone etizolam vindt ik persoonlijk beter, maar opzich is dit niet verkeerd :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omdat die hier, helaas, onvindbaar als de tyfus is. :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opmerkelijke lijst Fool, 3 keer overlezen, waarom nog geen ketamine als ik vragen mag?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tekzor668 zei:
Opmerkelijke lijst Fool, 3 keer overlezen, waarom nog geen ketamine als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Er ontbreken wel wat classics bij fool inderdaad. Niet te verkrijgen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is er sowieso een keta droogte al een tijdje. 2 jaar geleden kon ik nog de mooiste kristallen krijgen en nu geven ze me elke keer methoxetamine die kut dealers.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P


Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs! :angry: " :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja 2jaar geleden ging de keta inderdaad goed, momenteel zie ik het niet meer voorbijkomen.

1 x geprobeerd na een grammetje coke, doe dat nooit mensen :-P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P


Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs! :angry: " :grin:
Klik om te vergroten...
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."