#1
Vind je dit echt een drug? Heb het weleens gebruikt in een joint of thee wan gezet, maar het valt bij mij een beetje in het straatje als valeriaan ofzo- Damiana
Vind je dit echt een drug? Heb het weleens gebruikt in een joint of thee wan gezet, maar het valt bij mij een beetje in het straatje als valeriaan ofzo- Damiana
Ja en nee.De pep die ik heb/had is goed. Het is regelmatig getest en had maximale zuiverheid of daar in de buurt. Ik heb ook zo vaak en veel verschillende batches speed gebruikt, dat ik me niet kan voorstellen dat ik die kant ervan ooit zal ervaren. Ik word vanalles van pep maar gewoon echt niet geil. Wel nice dat het bij jou veranderde, haha (of niet zo ervaren?). Zeg nooit nooit.
Of ik het onder de categorie drug schaar weet ik niet, maar ik merk van Damiana wel een heel duidelijk effect! In tegenstelling tot bijv valeriaan e.d.Vind je dit echt een drug? Heb het weleens gebruikt in een joint of thee wan gezet, maar het valt bij mij een beetje in het straatje als valeriaan ofzo
Ja ik merk het ook wel, maar heel subtiel en nauwelijks noemenswaardig. De thee ontspande me en samen met wiet merkt is dat ik niet zo bankhangerig werd. Maar het zou het zo goed placebo kunnen zijnOf ik het onder de categorie drug schaar weet ik niet, maar ik merk van Damiana wel een heel duidelijk effect! In tegenstelling tot bijv valeriaan e.d.
Dat effect ervaar ik op dit moment niet als prettig, dus vermijd ik Damiana in joints nu maar
Die ontspannende werking merkte ik niet zo, maar dat het als afrodisiacum werkt.. dat geloof ik wel. TeringJa ik merk het ook wel, maar heel subtiel en nauwelijks noemenswaardig. De thee ontspande me en samen met wiet merkt is dat ik niet zo bankhangerig werd. Maar het zou het zo goed placebo kunnen zijn
En dat vind je niet prettig? 🧐Die ontspannende werking merkte ik niet zo, maar dat het als afrodisiacum werkt.. dat geloof ik wel. Tering
Ik vind het bij wiet voorral belangrijk om de balans te houden en laag te doseren en niet teveel te gebruiken, zoals je met elk ander medicijn om zou moeten gaan. Dan kan de plant echt heilzaam en therapeutisch zijnIk weet ze lang niet allemaal uit mijn hoofd en ik vind het ook geen toegevoegde waarde om alles op te noemen. Wat mij het meest is bijgebleven staat hieronder:
In mijn Tienerjaren:
MDMA Kristallen
XTC
amfetamine
periode van destructief gedrag.
Valium,
GHB
Bruin
Base
Snuifcoke
Amfetamine
Methamfetamine
Alcohol
periode van herstel:
5-meo-DMT
LSA
LSD
Truffels
Paddenstoelen
Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet En alles wat daarbij hoort.
Rapé
Yopo
Salvia ( kutspul )
al een tijdje van de middelen af.
Eigen medicatie ( wiet ) gebruik ik nog wel dagelijks. Maar dat is prima en raad ik iedereen aan want wiet is goed voor je en de rest is troep behalve de psychedelica
Nee. Niet als je in gezelschap bent. En al helemaal niet als je in gezelschap bent van iemand met wie je langere tijd sex had en in theorie nog best zou willen, maar waarmee dat geen optie meer is. Also, is atm door mijn eigen PTSS sowieso geen optie. Dus dan is een puur fysieke, alleen in m'n kruis aanwezige geilheid echt niet chill nee. Als ik er al wat mee had kunnen doen met iemand was ik daar vervolgens zelf op geflipt 🤷🏼♀️ beter vermijdenEn dat vind je niet prettig? 🧐
Precies! dankjewel voor de toevoegingIk vind het bij wiet voorral belangrijk om de balans te houden en laag te doseren en niet teveel te gebruiken, zoals je met elk ander medicijn om zou moeten gaan. Dan kan de plant echt heilzaam en therapeutisch zijn
Het idee van stimfap binges staat mij ook echt niet aan nee. No-fap is nu easy (vriendin), het trekt mij helemaal niet (Hee, wist niet dat jij pep en GHB geprobeerd had joh. Grappig. Ik zag ook ergens anders op het forum de discussie over al dan niet horny worden van speed: ik kan natuurlijk niet oordelen over jou als je het één keer hebt geprobeerd, maar niet iedereen wordt horny van speed. Bij mijzelf werkt het echt omgekeerd. Ik beland onder invloed van speed heel duidelijk onder m’n baselevel libido (wat al niet erg hoog is), d.w.z. op de echt recreatieve doseringen. Ik heb altijd met verbazing gelezen over de geile werking van speed bij velen. Ik krijg een heel levendige fantasie, wil over alles praten (inclusief seks als dat ter sprake komt), filosoferen, nadenken, maar seksuele handelingen uitvoeren…. Nee. Ik vind pep een leuk drugje en handig ook soms, maar het is voor mij werkelijk het meest aseksuele middel dat ik heb mogen gebruiken. Bij andere stims heb ik dit niet of veel minder uitgesproken. Afijn. Niemand zat op deze info te wachten, TMI much misschien, maar wilde er toch nog even op reageren dat er dus echt een soort verdeling lijkt te zijn: of je wordt heel horny van speed of JUIST niet (met wellicht bij sommigen een tussenvorm). Kan me er wel iets bij voorstellen dat áls je aan seksuele bezigheden begint dat het snel obsessief wordt, zoals veel activiteiten op pep. Staat mij persoonlijk ook niet aan, het idee van stimfap-binges, maar dat zal voor jou misschien ook gelden gezien je no-fap-beleid?![]()
Ik vond het zeker wel boeiend! Niet in de mate van psychedelica natuurlijk, maar hoe jij GHB omschrijft had ik het verwacht en het bleek veel meer te zijn. Zoals gezegd, het versterkt mijn staat, maar dan heel anders dan bijvoorbeeld LSD dat doet.Interessant ook te lezen dat jouw gevoel zo vergroot werd met GHB. Ik heb GHB verschillende keren geprobeerd maar ik zie de X-factor niet. Het lijkt bij mij gewoon niet te werken zoals het hoort, ik ervaar het als een saaie versie van alcohol (wel het geestvernauwende/de afvlakking/domheid maar niet het ‘grappige’ wat aangeschoten zijn wel kan hebben). Daarbij erg moeilijk te doseren. Of ik merkte niks (alleen heel wazig zicht en draaierig maar mentaal totaal helder), of het was too much en moest overgeven. Ik wil het misschien tóch weer een keer in huis halen want als ik er zo over lees dan mis ik echt gewoon wel iets, haha. Al vond jij het verder dus niet mega boeiend voor zover ik begreep.Niks kan tippen aan de diepgang van psychedelica. Niet vergelijkbaar sowieso eigenlijk, deze stoffen.
Sorry allemaal, gigantisch off-topic, maar was verrast dit te lezen; ik meen dat je vaak stelde deze middelen niet te willen gebruiken maar leuk dat je het toch ‘ns gecheckt hebt.
Aan jullie beiden:Aha, ik herinner me nog dat die drug op je zo goed als zwarte lijst stond. Wat vond je ervan?![]()
Het idee van stimfap binges staat mij ook echt niet aan nee. No-fap is nu easy (vriendin), het trekt mij helemaal niet (). Het voelt alsof ik zo'n eventuele geilheid op speed wel de baas kan zijn, maar dat kan ook overmoedigheid zijn, dus ik ben voorzichtig. Heb sowieso eerst geen plannen weer speed te doen.
Ik vond het zeker wel boeiend! Niet in de mate van psychedelica natuurlijk, maar hoe jij GHB omschrijft had ik het verwacht en het bleek veel meer te zijn. Zoals gezegd, het versterkt mijn staat, maar dan heel anders dan bijvoorbeeld LSD dat doet.
Ik heb me er serieus zo goed als met MDMA op gevoeld, andere momenten ben ik er extreem geil van geweest, andere diep ontspannen, andere diep filosofisch, enzovoort.
Dus ik ben er positief verrast door, alleen ook heel voorzichtig mee, door de zeer lage LD-50.
Aan jullie beiden:
Ja, ik zou het eigenlijk niet doen, maar speed was al langer een twijfelgeval (in tegenstelling tot bijvoorbeeld coke dat ik nooit ga doen). Het sprak me tenminste deels aan door de gelijkenis met MDMA en die heb ik ook zéker opgemerkt. Verder heb ik het trouwens in bommetjes genomen, snuiven van drugs doe ik niet ivm gevoelige slijmvliezen.
Wat ik er verder van vond:
Heerlijk kunnen praten. Precies mijn gedachten onder woorden kunnen brengen, licht euforisch, russt in mijn hoofd, energiek. Best wel als een lichte dosering MDMA maar dan veel meer gefocust op het praten.
Minder: zeer veel last van blaren in de mond. Maar domme ik was ook bijna helemaal vergeten te blijven drinken. Zeer moeilijk kunnen plassen. Een week lang dip en derealisatie klachten.
Die nadelen maken het voor mij ook echt niet aantrekkelijk om het weer te nemen, maar als ik het zou doen: 1x 100 mg en daarbij laten. En goed blijven drinken en een goede nacht draaien van tevoren (had een veeel te korte).
DankjeWat leuk dat je een vriendin hebt, gefeliciteerd! 😍
Fomo... Hmm, ik zat te denken... Foam Mouth? Begint ze te schuimbekken van jaloezie?Ja bijzonder dat je er dit effect mee had! Ik ga het toch ook maar weer een keer in huis proberen te halen. :’) Misschien is het gewoon een kwestie van ‘werkt bij iedereen anders’ maar dit is wel een heel groot verschil. Krijg lichtelijke fomo. 😅😂 Wil het gewoon snappen! Maar wel fijn dat het zo positief verraste!
Ik weet niet wat er precies van waar is, maar ik heb een aantal keren gelezen dat je na 1x coke al meer risico met je hart loopt. Daarnaast spreken de verhalen erover (qua effect) me helemaal niet aan.Grappig dat je zo anti-coke bent, ik vind coke veel subtieler dan speed. Ik word er heel mellow van, is wel chill hoor. Maar doe het niet vaak, vind het heel duur voor wat het is, zeker gezien de korte werking. Als ik moet kiezen tussen speed en coke ga ik wel voor speed, vanwege dat subtiele en dure en korte van coke.
Dat was mij ook verteld door meerdere mensen, dat het de eerste keer (of keren?) aan kan voelen als een hele lichte dosering MDMA. Ik moet hierbij ook echt zeggen dat het écht licht was, maar het was er. Alleen overstemde die drang om te praten alles wel.Vind zelf speed totaal anders dan MDMA! Ik zie érgens de overlap wel maar echt maar in de verte. Ik heb me er vaker over verbaasd dat ze zo (nog redelijk close) familie zijn van elkaar. Stoffen zoals 3-MMC hebben me wel geleerd dat het een soort spectrum lijkt te zijn bij die stimulanten, van vooral stim naar vooral entactogeen en dan heel veel tussenvarianten. Speed is dan echt een klassieke stim en MDMA een klassiek entactogeen met stim-eigenschappen. Speed is ook functioneel en MDMA allesbehalve, haha. Maar misschien dat de overeenkomsten de eerste keren dat je speed gebruikt sowieso beter merkbaar zijn, of als je het echt maar heel weinig doet! Ik neem het ook altijd via bommetjes trouwens, ik haat snuiven, vooral bij speed.![]()
Ik ben er ook erg van geschrokken... De blaren alleen al waren verschrikkelijk, ik kon dagen amper eten door de pijn en ik zag er belachelijk uit met opgezwollen onderlip...Wow! Wat een heftige bijwerkingen. Die blaren in de mond en moeilijk plassen herken ik helemaal niet van speed, ook niet op hoge doseringen. En de week dip en derealisatie ook niet. Vind speed vrij mild qua kater, is bij mij vooral vermoeidheid, ook omdat ik dan een of twee nachten doorhaal. Ik herken die bijwerkingen wel van MDMA! Dus klinkt inderdaad alsof je er veel MDMA-achtiger op reageerde? Apart dat dit zo persoonlijk is, maar snap goed dat dat je tegenhoudt om het vaker te doen.
Ja, áls ik het nog eens doe is dat de max en dan ook echt uitgerust eraan beginnen, gezond eten van tevoren en heel goed letten op blijven drinken.100 mg is wel een leuke recreatieve dosis ja. Zeker zonder tolerantie.
+ CrackStimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mma
3-fpm
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
3-fma
4-fma
2-fa
3-fa
4-fa / 4-fmp
4-mpm
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
alpha-pihp FREEBASE
mdphp FREEBASE
mdphp HCL
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
N-ethylpentedrone (kristal)
n-ethylheptedrone
Troparil
kanna
Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb
Sederend
ethanol
THC
ghb
clonazolam
bromazolam
Bromazepam
flualprazolam
flunitrazolam
etizolam
tamezepam
diazepam
diclazepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom
Dissociatief
N2o/ lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXPR
MXiPr
O-pce
Mxe
overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
Wat vind je van MET? Ook al van MAL gehoord?Update
Stimulanten
1- 2-FA
2- 2-FMA
3- 3,4-CTMP
4- 3-FA
5- 3-FMA
6- 3-FPM
7- 4-FA
8- 4F-MPH
9- A-PiHP
10- Amphetamine
11- Bupropion
12- Cafeine
13- Cocaine
14- Dexamphetamine
15- iPPH
16- Lisdexamphetamine
17- MDMA
18- Methamphetamine
19- Methylone
20- Methylphenidate
21- MPA
22- NEH
23- Nicotine
Downers - Benzodiazepines & Z-drugs
24- Alprazolam
25- Diazepam
26- Etizolam
27- Flunitrazolam
28- Flurazepam
29- Flutazolam
30- Lorazepam
31- Mexazolam
32- Midazolam
33- Nitrazepam
34- Norflurazepam
35- Oxazepam
36- Rilmazafone
37- Temazepam
38- Zopiclon
Downers - Opioids
39- Brorphine
40- Buprenorphine
41- Codeine
42- Etonitazepipne
43- Fentanyl
44- Heroin
45- Kratom
46- Methadon
47- Morphine
48- O-DSMT
49- Oxycodon
50- Tramadol
Downers - Gabapentinoids & anders
51- Alcohol
52- Gabapentin
53- GHB
54- MPP (2-methyl-2-propyl-1,3-propanediol)
55- Phenibut
56- Pregabalin
Cannabinoids
57- Weed
58- Hash
59- SGT-151
Dissociatives
60- 2-FDCK
61- 3-Me-PCP
62- 3-MeO-PCE
63- 3-MeO-PCP
64- 3-HO-PCE
65- 3-HO-PCP
66- Alkyl Nitrate (poppers)
67- DCK
68- Dextromethorphan
69- Ephenidine
70- Ketamine
71- Methoxetamine (MXE)
72- Nitrous Oxide
Psychedelics
73- 25C-NBOH
74- 25E-NBOMe
75- 25I-NBOMe
76- 2C-B
77- 2C-B-FLY
78- 2C-D
79- 2C-E
80- DOC
81- 4-HO-MET
82- MET
83- Truffles (psilocin)
Deliriants & anders
84- Diphenhydramine
85- Scopolamine
86- Kanna UC2
87- Doxylamine
88- Hydroxyzine
Update: + Ghb🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹
Alcohol
Hasj
Wiet
Kanna
Xtc
MDMA
Keta
Cocaïne
Ketamine
3MMC
Speed
Etizolam
Diazepam
Alprazolam/Xanax
Bromazolam
Clonazolam
Diclazepam
Flunitrazolam
Flualprazolam
Temazepam
MDPHP freebase
MDPHP Hcl
A-phip
A-php
3-FA
3-MMA
2-FDCK
MF-PVP
3-FPM
Troparil
2-CB
3-CMC
Poppers
Lachgas
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Codeïne
Nicotine
Snoez
5-MAPB
NEP
HEXEN
MXiPR
🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹
GHB 😤👌Update: + Ghb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."