Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
745 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetalGuy zei:
- Damiana
Klik om te vergroten...
Vind je dit echt een drug? Heb het weleens gebruikt in een joint of thee wan gezet, maar het valt bij mij een beetje in het straatje als valeriaan ofzo
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
De pep die ik heb/had is goed. Het is regelmatig getest en had maximale zuiverheid of daar in de buurt. Ik heb ook zo vaak en veel verschillende batches speed gebruikt, dat ik me niet kan voorstellen dat ik die kant ervan ooit zal ervaren. Ik word vanalles van pep maar gewoon echt niet geil. Wel nice dat het bij jou veranderde, haha (of niet zo ervaren?). Zeg nooit nooit.
Klik om te vergroten...
Ja en nee.
Ja het is nice geil te worden.
Nee, het is niet nice als je partner dat niet is.

😂😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die ene zei:
Vind je dit echt een drug? Heb het weleens gebruikt in een joint of thee wan gezet, maar het valt bij mij een beetje in het straatje als valeriaan ofzo
Klik om te vergroten...
Of ik het onder de categorie drug schaar weet ik niet, maar ik merk van Damiana wel een heel duidelijk effect! In tegenstelling tot bijv valeriaan e.d.

Dat effect ervaar ik op dit moment niet als prettig, dus vermijd ik Damiana in joints nu maar
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blikje Pløp zei:
Of ik het onder de categorie drug schaar weet ik niet, maar ik merk van Damiana wel een heel duidelijk effect! In tegenstelling tot bijv valeriaan e.d.

Dat effect ervaar ik op dit moment niet als prettig, dus vermijd ik Damiana in joints nu maar
Klik om te vergroten...
Ja ik merk het ook wel, maar heel subtiel en nauwelijks noemenswaardig. De thee ontspande me en samen met wiet merkt is dat ik niet zo bankhangerig werd. Maar het zou het zo goed placebo kunnen zijn
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ene zei:
Ja ik merk het ook wel, maar heel subtiel en nauwelijks noemenswaardig. De thee ontspande me en samen met wiet merkt is dat ik niet zo bankhangerig werd. Maar het zou het zo goed placebo kunnen zijn
Klik om te vergroten...
Die ontspannende werking merkte ik niet zo, maar dat het als afrodisiacum werkt.. dat geloof ik wel. Tering
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blikje Pløp zei:
Die ontspannende werking merkte ik niet zo, maar dat het als afrodisiacum werkt.. dat geloof ik wel. Tering
Klik om te vergroten...
En dat vind je niet prettig? 🧐
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
WeAreThe99% zei:
Ik weet ze lang niet allemaal uit mijn hoofd en ik vind het ook geen toegevoegde waarde om alles op te noemen. Wat mij het meest is bijgebleven staat hieronder:

In mijn Tienerjaren:
MDMA Kristallen
XTC
amfetamine

periode van destructief gedrag.
Valium,
GHB
Bruin
Base
Snuifcoke
Amfetamine
Methamfetamine
Alcohol

periode van herstel:
5-meo-DMT
LSA
LSD
Truffels
Paddenstoelen

Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet Wiet En alles wat daarbij hoort.

Rapé
Yopo
Salvia ( kutspul )

al een tijdje van de middelen af.
Eigen medicatie ( wiet ) gebruik ik nog wel dagelijks. Maar dat is prima en raad ik iedereen aan want wiet is goed voor je en de rest is troep behalve de psychedelica
Klik om te vergroten...
Ik vind het bij wiet voorral belangrijk om de balans te houden en laag te doseren en niet teveel te gebruiken, zoals je met elk ander medicijn om zou moeten gaan. Dan kan de plant echt heilzaam en therapeutisch zijn
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die ene zei:
En dat vind je niet prettig? 🧐
Klik om te vergroten...
Nee. Niet als je in gezelschap bent. En al helemaal niet als je in gezelschap bent van iemand met wie je langere tijd sex had en in theorie nog best zou willen, maar waarmee dat geen optie meer is. Also, is atm door mijn eigen PTSS sowieso geen optie. Dus dan is een puur fysieke, alleen in m'n kruis aanwezige geilheid echt niet chill nee. Als ik er al wat mee had kunnen doen met iemand was ik daar vervolgens zelf op geflipt 🤷🏼‍♀️ beter vermijden
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Ik vind het bij wiet voorral belangrijk om de balans te houden en laag te doseren en niet teveel te gebruiken, zoals je met elk ander medicijn om zou moeten gaan. Dan kan de plant echt heilzaam en therapeutisch zijn
Klik om te vergroten...
Precies! dankjewel voor de toevoeging
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Hee, wist niet dat jij pep en GHB geprobeerd had joh. Grappig. Ik zag ook ergens anders op het forum de discussie over al dan niet horny worden van speed: ik kan natuurlijk niet oordelen over jou als je het één keer hebt geprobeerd, maar niet iedereen wordt horny van speed. Bij mijzelf werkt het echt omgekeerd. Ik beland onder invloed van speed heel duidelijk onder m’n baselevel libido (wat al niet erg hoog is), d.w.z. op de echt recreatieve doseringen. Ik heb altijd met verbazing gelezen over de geile werking van speed bij velen. Ik krijg een heel levendige fantasie, wil over alles praten (inclusief seks als dat ter sprake komt), filosoferen, nadenken, maar seksuele handelingen uitvoeren…. Nee. Ik vind pep een leuk drugje en handig ook soms, maar het is voor mij werkelijk het meest aseksuele middel dat ik heb mogen gebruiken. Bij andere stims heb ik dit niet of veel minder uitgesproken. Afijn. Niemand zat op deze info te wachten, TMI much misschien, maar wilde er toch nog even op reageren dat er dus echt een soort verdeling lijkt te zijn: of je wordt heel horny van speed of JUIST niet (met wellicht bij sommigen een tussenvorm). Kan me er wel iets bij voorstellen dat áls je aan seksuele bezigheden begint dat het snel obsessief wordt, zoals veel activiteiten op pep. Staat mij persoonlijk ook niet aan, het idee van stimfap-binges, maar dat zal voor jou misschien ook gelden gezien je no-fap-beleid? :wink:
Klik om te vergroten...
Het idee van stimfap binges staat mij ook echt niet aan nee. No-fap is nu easy (vriendin), het trekt mij helemaal niet (:tonguewink:). Het voelt alsof ik zo'n eventuele geilheid op speed wel de baas kan zijn, maar dat kan ook overmoedigheid zijn, dus ik ben voorzichtig. Heb sowieso eerst geen plannen weer speed te doen.

Roze Olifant zei:
Interessant ook te lezen dat jouw gevoel zo vergroot werd met GHB. Ik heb GHB verschillende keren geprobeerd maar ik zie de X-factor niet. Het lijkt bij mij gewoon niet te werken zoals het hoort, ik ervaar het als een saaie versie van alcohol (wel het geestvernauwende/de afvlakking/domheid maar niet het ‘grappige’ wat aangeschoten zijn wel kan hebben). Daarbij erg moeilijk te doseren. Of ik merkte niks (alleen heel wazig zicht en draaierig maar mentaal totaal helder), of het was too much en moest overgeven. Ik wil het misschien tóch weer een keer in huis halen want als ik er zo over lees dan mis ik echt gewoon wel iets, haha. Al vond jij het verder dus niet mega boeiend voor zover ik begreep.Niks kan tippen aan de diepgang van psychedelica. Niet vergelijkbaar sowieso eigenlijk, deze stoffen.
Klik om te vergroten...
Ik vond het zeker wel boeiend! Niet in de mate van psychedelica natuurlijk, maar hoe jij GHB omschrijft had ik het verwacht en het bleek veel meer te zijn. Zoals gezegd, het versterkt mijn staat, maar dan heel anders dan bijvoorbeeld LSD dat doet.

Ik heb me er serieus zo goed als met MDMA op gevoeld, andere momenten ben ik er extreem geil van geweest, andere diep ontspannen, andere diep filosofisch, enzovoort.

Dus ik ben er positief verrast door, alleen ook heel voorzichtig mee, door de zeer lage LD-50.

Roze Olifant zei:
Sorry allemaal, gigantisch off-topic, maar was verrast dit te lezen; ik meen dat je vaak stelde deze middelen niet te willen gebruiken maar leuk dat je het toch ‘ns gecheckt hebt.
Klik om te vergroten...

Cerberus zei:
Aha, ik herinner me nog dat die drug op je zo goed als zwarte lijst stond. Wat vond je ervan?:)
Klik om te vergroten...
Aan jullie beiden:

Ja, ik zou het eigenlijk niet doen, maar speed was al langer een twijfelgeval (in tegenstelling tot bijvoorbeeld coke dat ik nooit ga doen). Het sprak me tenminste deels aan door de gelijkenis met MDMA en die heb ik ook zéker opgemerkt. Verder heb ik het trouwens in bommetjes genomen, snuiven van drugs doe ik niet ivm gevoelige slijmvliezen.

Wat ik er verder van vond:

Heerlijk kunnen praten. Precies mijn gedachten onder woorden kunnen brengen, licht euforisch, russt in mijn hoofd, energiek. Best wel als een lichte dosering MDMA maar dan veel meer gefocust op het praten.

Minder: zeer veel last van blaren in de mond. Maar domme ik was ook bijna helemaal vergeten te blijven drinken. Zeer moeilijk kunnen plassen. Een week lang dip en derealisatie klachten.

Die nadelen maken het voor mij ook echt niet aantrekkelijk om het weer te nemen, maar als ik het zou doen: 1x 100 mg en daarbij laten. En goed blijven drinken en een goede nacht draaien van tevoren (had een veeel te korte).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Het idee van stimfap binges staat mij ook echt niet aan nee. No-fap is nu easy (vriendin), het trekt mij helemaal niet (:tonguewink:). Het voelt alsof ik zo'n eventuele geilheid op speed wel de baas kan zijn, maar dat kan ook overmoedigheid zijn, dus ik ben voorzichtig. Heb sowieso eerst geen plannen weer speed te doen.
Klik om te vergroten...

Wat leuk dat je een vriendin hebt, gefeliciteerd! 😍

Mindless zei:
Ik vond het zeker wel boeiend! Niet in de mate van psychedelica natuurlijk, maar hoe jij GHB omschrijft had ik het verwacht en het bleek veel meer te zijn. Zoals gezegd, het versterkt mijn staat, maar dan heel anders dan bijvoorbeeld LSD dat doet.

Ik heb me er serieus zo goed als met MDMA op gevoeld, andere momenten ben ik er extreem geil van geweest, andere diep ontspannen, andere diep filosofisch, enzovoort.

Dus ik ben er positief verrast door, alleen ook heel voorzichtig mee, door de zeer lage LD-50.
Klik om te vergroten...

Ja bijzonder dat je er dit effect mee had! Ik ga het toch ook maar weer een keer in huis proberen te halen. :’) Misschien is het gewoon een kwestie van ‘werkt bij iedereen anders’ maar dit is wel een heel groot verschil. Krijg lichtelijke fomo. 😅😂 Wil het gewoon snappen! Maar wel fijn dat het zo positief verraste!

Mindless zei:
Aan jullie beiden:

Ja, ik zou het eigenlijk niet doen, maar speed was al langer een twijfelgeval (in tegenstelling tot bijvoorbeeld coke dat ik nooit ga doen). Het sprak me tenminste deels aan door de gelijkenis met MDMA en die heb ik ook zéker opgemerkt. Verder heb ik het trouwens in bommetjes genomen, snuiven van drugs doe ik niet ivm gevoelige slijmvliezen.
Klik om te vergroten...

Grappig dat je zo anti-coke bent, ik vind coke veel subtieler dan speed. Ik word er heel mellow van, is wel chill hoor. Maar doe het niet vaak, vind het heel duur voor wat het is, zeker gezien de korte werking. Als ik moet kiezen tussen speed en coke ga ik wel voor speed, vanwege dat subtiele en dure en korte van coke.

Vind zelf speed totaal anders dan MDMA! Ik zie érgens de overlap wel maar echt maar in de verte. Ik heb me er vaker over verbaasd dat ze zo (nog redelijk close) familie zijn van elkaar. Stoffen zoals 3-MMC hebben me wel geleerd dat het een soort spectrum lijkt te zijn bij die stimulanten, van vooral stim naar vooral entactogeen en dan heel veel tussenvarianten. Speed is dan echt een klassieke stim en MDMA een klassiek entactogeen met stim-eigenschappen. Speed is ook functioneel en MDMA allesbehalve, haha. Maar misschien dat de overeenkomsten de eerste keren dat je speed gebruikt sowieso beter merkbaar zijn, of als je het echt maar heel weinig doet! Ik neem het ook altijd via bommetjes trouwens, ik haat snuiven, vooral bij speed. :)

Mindless zei:
Wat ik er verder van vond:

Heerlijk kunnen praten. Precies mijn gedachten onder woorden kunnen brengen, licht euforisch, russt in mijn hoofd, energiek. Best wel als een lichte dosering MDMA maar dan veel meer gefocust op het praten.

Minder: zeer veel last van blaren in de mond. Maar domme ik was ook bijna helemaal vergeten te blijven drinken. Zeer moeilijk kunnen plassen. Een week lang dip en derealisatie klachten.

Die nadelen maken het voor mij ook echt niet aantrekkelijk om het weer te nemen, maar als ik het zou doen: 1x 100 mg en daarbij laten. En goed blijven drinken en een goede nacht draaien van tevoren (had een veeel te korte).
Klik om te vergroten...

Wow! Wat een heftige bijwerkingen. Die blaren in de mond en moeilijk plassen herken ik helemaal niet van speed, ook niet op hoge doseringen. En de week dip en derealisatie ook niet. Vind speed vrij mild qua kater, is bij mij vooral vermoeidheid, ook omdat ik dan een of twee nachten doorhaal. Ik herken die bijwerkingen wel van MDMA! Dus klinkt inderdaad alsof je er veel MDMA-achtiger op reageerde? Apart dat dit zo persoonlijk is, maar snap goed dat dat je tegenhoudt om het vaker te doen.

100 mg is wel een leuke recreatieve dosis ja. Zeker zonder tolerantie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Wat leuk dat je een vriendin hebt, gefeliciteerd! 😍
Klik om te vergroten...
Dankje :hearteyes::blush:

Roze Olifant zei:
Ja bijzonder dat je er dit effect mee had! Ik ga het toch ook maar weer een keer in huis proberen te halen. :’) Misschien is het gewoon een kwestie van ‘werkt bij iedereen anders’ maar dit is wel een heel groot verschil. Krijg lichtelijke fomo. 😅😂 Wil het gewoon snappen! Maar wel fijn dat het zo positief verraste!
Klik om te vergroten...
Fomo... Hmm, ik zat te denken... Foam Mouth? Begint ze te schuimbekken van jaloezie?

Maar nee, Fear Of Missing Out dus, weer wat geleerd. :sweatsmile:

Mij werd verteld dat de dosering bij GHB zeer belangrijk is en je bij elke nieuwe lichting ook weer die sweet spot opnieuw moet vinden. En daarnaast dat je mindset ook zeer bepalend is voor hoe je G ervaart. Ik heb het nu nog maar een aantal keer (5 ofzo...) gedaan maar het lijkt helemaal te kloppen. Daarnaast moet je denk ik ook goede G hebben.

Roze Olifant zei:
Grappig dat je zo anti-coke bent, ik vind coke veel subtieler dan speed. Ik word er heel mellow van, is wel chill hoor. Maar doe het niet vaak, vind het heel duur voor wat het is, zeker gezien de korte werking. Als ik moet kiezen tussen speed en coke ga ik wel voor speed, vanwege dat subtiele en dure en korte van coke.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat er precies van waar is, maar ik heb een aantal keren gelezen dat je na 1x coke al meer risico met je hart loopt. Daarnaast spreken de verhalen erover (qua effect) me helemaal niet aan.

Roze Olifant zei:
Vind zelf speed totaal anders dan MDMA! Ik zie érgens de overlap wel maar echt maar in de verte. Ik heb me er vaker over verbaasd dat ze zo (nog redelijk close) familie zijn van elkaar. Stoffen zoals 3-MMC hebben me wel geleerd dat het een soort spectrum lijkt te zijn bij die stimulanten, van vooral stim naar vooral entactogeen en dan heel veel tussenvarianten. Speed is dan echt een klassieke stim en MDMA een klassiek entactogeen met stim-eigenschappen. Speed is ook functioneel en MDMA allesbehalve, haha. Maar misschien dat de overeenkomsten de eerste keren dat je speed gebruikt sowieso beter merkbaar zijn, of als je het echt maar heel weinig doet! Ik neem het ook altijd via bommetjes trouwens, ik haat snuiven, vooral bij speed. :)
Klik om te vergroten...
Dat was mij ook verteld door meerdere mensen, dat het de eerste keer (of keren?) aan kan voelen als een hele lichte dosering MDMA. Ik moet hierbij ook echt zeggen dat het écht licht was, maar het was er. Alleen overstemde die drang om te praten alles wel. :wink:

Roze Olifant zei:
Wow! Wat een heftige bijwerkingen. Die blaren in de mond en moeilijk plassen herken ik helemaal niet van speed, ook niet op hoge doseringen. En de week dip en derealisatie ook niet. Vind speed vrij mild qua kater, is bij mij vooral vermoeidheid, ook omdat ik dan een of twee nachten doorhaal. Ik herken die bijwerkingen wel van MDMA! Dus klinkt inderdaad alsof je er veel MDMA-achtiger op reageerde? Apart dat dit zo persoonlijk is, maar snap goed dat dat je tegenhoudt om het vaker te doen.
Klik om te vergroten...
Ik ben er ook erg van geschrokken... De blaren alleen al waren verschrikkelijk, ik kon dagen amper eten door de pijn en ik zag er belachelijk uit met opgezwollen onderlip...

Maar de derealisatie/depersonalisatie was het ergste. Afgesloten voelen van de wereld en mezelf.

Ik ben ook super gevoelig voor MDMA en daar was ik de laatste keer op een normale dosering (100 mg) ook echt een week lang ziek van geweest. Stims zijn niet echt mijn ding denk ik...

Roze Olifant zei:
100 mg is wel een leuke recreatieve dosis ja. Zeker zonder tolerantie.
Klik om te vergroten...
Ja, áls ik het nog eens doe is dat de max en dan ook echt uitgerust eraan beginnen, gezond eten van tevoren en heel goed letten op blijven drinken.

Maar eerlijk gezegd... Het initiële effect was heel leuk, maar het eigenlijk niet waard om het risico te nemen op zelfs maar een kwart van de kater die ik bij de eerste keer had. Misschien dat mijn nieuwsgierigheid het toch een keer wint hoor, maar voor nu voel ik er echt niets voor om het weer te doen. Een G'tje daarentegen, dat is wel voor herhaling vatbaar! En dan uiteraard weer verstandig doseren. Heerlijk ook, geen kater! (ik snap goed dat dat een valkuil kan zijn).
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Stimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mma
3-fpm
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
3-fma
4-fma
2-fa
3-fa
4-fa / 4-fmp
4-mpm
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
alpha-pihp FREEBASE
mdphp FREEBASE
mdphp HCL
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
N-ethylpentedrone (kristal)
n-ethylheptedrone
Troparil
kanna

Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb


Sederend
ethanol
THC
ghb
clonazolam
bromazolam
Bromazepam
flualprazolam
flunitrazolam
etizolam
tamezepam
diazepam
diclazepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom

Dissociatief
N2o/ lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXPR
MXiPr
O-pce
Mxe

overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
Klik om te vergroten...
+ Crack
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
2cb
3mmc
Alcohol
Amfetamine
Cafeïne
Cocaïne
Codeïne
Dexamfetamine
Dextrometorfan
Diazepam
DMT
Flualprazolam
GHB
Hasj
Ketamine
Kratom
MDEA
MDMA
Methylfenidaat
Morfine
Nicotine
Lachgas
LSA
LSD
Opium
Oxazepam
Paddo’
Salvia
Skuff
Truffels
Wiet

*Cv aangevuld
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Update

Stimulanten
1- 2-FA
2- 2-FMA
3- 3,4-CTMP
4- 3-FA
5- 3-FMA
6- 3-FPM
7- 4-FA
8- 4F-MPH
9- A-PiHP
10- Amphetamine
11- Bupropion
12- Cafeine
13- Cocaine
14- Dexamphetamine
15- iPPH
16- Lisdexamphetamine
17- MDMA
18- Methamphetamine
19- Methylone
20- Methylphenidate
21- MPA
22- NEH
23- Nicotine
Downers - Benzodiazepines & Z-drugs
24- Alprazolam
25- Diazepam
26- Etizolam
27- Flunitrazolam
28- Flurazepam
29- Flutazolam
30- Lorazepam
31- Mexazolam
32- Midazolam
33- Nitrazepam
34- Norflurazepam
35- Oxazepam
36- Rilmazafone
37- Temazepam
38- Zopiclon
Downers - Opioids
39- Brorphine
40- Buprenorphine
41- Codeine
42- Etonitazepipne
43- Fentanyl
44- Heroin
45- Kratom
46- Methadon
47- Morphine
48- O-DSMT
49- Oxycodon
50- Tramadol
Downers - Gabapentinoids & anders
51- Alcohol
52- Gabapentin
53- GHB
54- MPP (2-methyl-2-propyl-1,3-propanediol)
55- Phenibut
56- Pregabalin
Cannabinoids
57- Weed
58- Hash
59- SGT-151
Dissociatives
60- 2-FDCK
61- 3-Me-PCP
62- 3-MeO-PCE
63- 3-MeO-PCP
64- 3-HO-PCE
65- 3-HO-PCP
66- Alkyl Nitrate (poppers)
67- DCK
68- Dextromethorphan
69- Ephenidine
70- Ketamine
71- Methoxetamine (MXE)
72- Nitrous Oxide
Psychedelics
73- 25C-NBOH
74- 25E-NBOMe
75- 25I-NBOMe
76- 2C-B
77- 2C-B-FLY
78- 2C-D
79- 2C-E
80- DOC
81- 4-HO-MET
82- MET
83- Truffles (psilocin)
Deliriants & anders
84- Diphenhydramine
85- Scopolamine
86- Kanna UC2
87- Doxylamine
88- Hydroxyzine
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Truffels
Dxm
Salvia
Cocaine
Ketamine
Lachgas
Alcohol
Nicotine
Hasj
Poppers
3mmc
2cb
Benzos
MDMA
DMXE
4 HO MET
DCK
Methylfenidaat
LSD
Kratom
LSA
1p-LSD
6-APB
Phenibut
Paddos
O-PCE
Wiet
Speed
Tramadol

To do:

GHB
Lean
DMT
Mescaline (San pedro)
DOC
2cb fly
Amanita muscaria
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
АЛ-90 zei:
Update

Stimulanten
1- 2-FA
2- 2-FMA
3- 3,4-CTMP
4- 3-FA
5- 3-FMA
6- 3-FPM
7- 4-FA
8- 4F-MPH
9- A-PiHP
10- Amphetamine
11- Bupropion
12- Cafeine
13- Cocaine
14- Dexamphetamine
15- iPPH
16- Lisdexamphetamine
17- MDMA
18- Methamphetamine
19- Methylone
20- Methylphenidate
21- MPA
22- NEH
23- Nicotine
Downers - Benzodiazepines & Z-drugs
24- Alprazolam
25- Diazepam
26- Etizolam
27- Flunitrazolam
28- Flurazepam
29- Flutazolam
30- Lorazepam
31- Mexazolam
32- Midazolam
33- Nitrazepam
34- Norflurazepam
35- Oxazepam
36- Rilmazafone
37- Temazepam
38- Zopiclon
Downers - Opioids
39- Brorphine
40- Buprenorphine
41- Codeine
42- Etonitazepipne
43- Fentanyl
44- Heroin
45- Kratom
46- Methadon
47- Morphine
48- O-DSMT
49- Oxycodon
50- Tramadol
Downers - Gabapentinoids & anders
51- Alcohol
52- Gabapentin
53- GHB
54- MPP (2-methyl-2-propyl-1,3-propanediol)
55- Phenibut
56- Pregabalin
Cannabinoids
57- Weed
58- Hash
59- SGT-151
Dissociatives
60- 2-FDCK
61- 3-Me-PCP
62- 3-MeO-PCE
63- 3-MeO-PCP
64- 3-HO-PCE
65- 3-HO-PCP
66- Alkyl Nitrate (poppers)
67- DCK
68- Dextromethorphan
69- Ephenidine
70- Ketamine
71- Methoxetamine (MXE)
72- Nitrous Oxide
Psychedelics
73- 25C-NBOH
74- 25E-NBOMe
75- 25I-NBOMe
76- 2C-B
77- 2C-B-FLY
78- 2C-D
79- 2C-E
80- DOC
81- 4-HO-MET
82- MET
83- Truffles (psilocin)
Deliriants & anders
84- Diphenhydramine
85- Scopolamine
86- Kanna UC2
87- Doxylamine
88- Hydroxyzine
Klik om te vergroten...
Wat vind je van MET? Ook al van MAL gehoord?
b
bondLid
01-01-2024, 00:00
#18
XTC
GHB
En de combi XTC met hierna GHB
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flower123 zei:
🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹
Alcohol
Hasj
Wiet
Kanna
Xtc
MDMA
Keta
Cocaïne
Ketamine
3MMC
Speed
Etizolam
Diazepam
Alprazolam/Xanax
Bromazolam
Clonazolam
Diclazepam
Flunitrazolam
Flualprazolam
Temazepam
MDPHP freebase
MDPHP Hcl
A-phip
A-php
3-FA
3-MMA
2-FDCK
MF-PVP
3-FPM
Troparil
2-CB
3-CMC
Poppers
Lachgas
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Codeïne
Nicotine
Snoez
5-MAPB
NEP
HEXEN
MXiPR
🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹
Klik om te vergroten...
Update: + Ghb
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
Update: + Ghb
Klik om te vergroten...
GHB 😤👌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...158159160161162...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."