#1
Meth ![:openmouth:]()
Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
Tekzor668 zei:Meth fool? Wat is jou bevinding ervan?
Yes, vooral gesnoven en aan het einde éénmaal gerookt.Yaizer zei:Meth
Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
[/quote]UmbraVitae zei:Alcohol
LSD
GHB
MDMA
XTC
2cb
4-fmp
Salvia divinorum
Coke
Wiet
Shit
Lachgas
Paddo's
Magic Truffels
Cafeïne
Codeïne
Keta
Kratom
Nicotine
Benzodiazepine
Efedrine
+Remergon
Seroquel
Trazodon
Zolpidem (stilnoct)
Waarvan nicotine het enige is wat ik al jaren niet meer tot mij neem en LSD, XTC, 4FMP, GHB en 2cb mijn favo's zijn.
Ja, dat hoor je inderdaad vaker.Mindless zei:Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.
250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Mindless zei:Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.
250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Dat zijn flinke doseringen. Maar ik weet niet, ik word alleen maar gevoeliger voor psychedelica (wiet ook trouwens).Tijdloos zei:Mindless zei:Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.
250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Geloof het of niet heb toen ik het regelmatig nam en een enorme dosering nam. De eerste keer voor mij was al een 375 mics hartje. Op het eind of in het midden nam ik gewoon een teugje uit een flesje liquid .. (tijd later) hoewel ik het wel erg bond heb gemaakt toen ik slokken nam.
Het was of is voor mij de perfecte drug om uit een depressie te komen.
Voor mij handig om te weten..
Nee, ik heb het zelf opgesnoven. Het was best veel en kreeg ook net niet alles naar binnen , ik begrijp wel waarom die blaasmethode gebruikt wordt. Toen ik de lijn had gelegd, was ik echt even huiverig om de hoeveelheid die voor me lag naar binnen te snuivenMindless zei:Heeft iemand ook ech die yopo in je neus geblazen? :P
+ dexamfetamine.ZERO- zei:+ ketamine, alweer 2 maanden terug.ZERO- zei:+2ci en coke.ZERO- zei:In chronologische volgorde: alcohol, nicotine, wiet, hasj, poppers, xtc/mdma, lachgas, speed, kratom, herbal xtc, 6apb, 2cb, truffels, 4fa, lsd, methylfenidaat, ghb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."