Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
868 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meth :openmouth:

Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
j
jidokitemoLid
01-01-2024, 00:00
#2
WIET/HASJ
TRUFFELS
LSA
SALVIA
DMT
KANNA
KRATOM
XTC
SPEED
COCAINE
3MMC
4CMC
METHYLFENIDAAT
25I-NBOME
CODEINE
TRAMADOL
4FMP
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al lang geen update meer gedaan, er is flink wat bij gekomen :flushed:

Nootropics
+Modafinil
Adrafinil
Fladrafinil
Noopept

Stimulerend
Amfetamine
+Dexamfetamine
+3-FA
Cocaïne
Mephedrone
+3-MMC
MDPV
4-FA
2-FA
Ethcathinone
+2-AI
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Methiopropamine
+Ephedrine
Ephedra
Synefrine
3-FPM
Yohimbe
Coca thee
Caffeïne
Nicotine

Entactogeen
MDMA
MDA
+6-APB
Methylone
MDAI

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
DOC
Hawaiian baby woodrose (LSA)
AL-LAD
2C-B
+5-MeO-MiPT
2C-D
2C-C
5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
Methoxetamine
Ketamine
Deschloorketamine
Salvia Divinorum
DXM
Lachgas
3-MeO-PCP
Methoxmetamine

Cannabinoïde
Hasj olie (BHO, CO2, Rosin)
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opioïde
Opium
+Morfine
+Oxycodon
+Fentanyl
U-47700
O-Desmethyltramadol
Tramadol
Codeïne
Kratom

Sedatief
Alcohol
GHB
+Flunitrazepam
+Flunitrazolam
+Temazepam
+Clonazepam
Clonazolam
Flubromazolam
Diazepam
Diclazepam
Flubromazepam
Nifoxipam
+Zolpidem
Etaqualon
Etizolam
Metizolam
Alprazolam
Deschlooretizolam
Pyrazolam
Phenibut
Ether
Kava
Doxylamine
Poppers

Antidepressivum
Kanna

Smartshop overig
Kola
Guarana
Sida cordifolia
Paan (Betel blad + Areca noot)
Droom kruid
Blauwe Lotus
Kattenkruid
Valeriaan
Wild Dagga
Maconha Brava
Passiebloem
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
Meth fool? Wat is jou bevinding ervan?
Klik om te vergroten...
Yaizer zei:
Meth :openmouth:

Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?
Klik om te vergroten...
Yes, vooral gesnoven en aan het einde éénmaal gerookt.

Ik heb echt het gevoel dat methamfetamine een veel krachtigere, doch meer getemde variant van amfetamine is. Je hebt een veel minder nerveuze, doch veel sterkere vlaag energie. Maar het is absoluut niet zenuwachtig of dwingend, ik kan veel makkelijker stil staan dan dat ik met amfetamine had. een feestje van 12 tot 7? Geen enkel probleem om de hele tijd gestimuleerd te blijven. Naderhand was ik ook niet echt slaperig-moe, alleen wat lichamelijk gesloopt.

Ook had ik het gevoel dat ik nog veel nuchterder ben dan dat ik normaal ben met amfetamine, op een soort 'nieuw niveau'. Ik had echt het gevoel alsof ik alles wat er die avond gebeurde onder controle had. Een beetje vergelijkbaar met het king-of-the-world gevoel van cocaïne, maar dan zonder jezelf op een plateau te zetten.
Ook de euforie was veel meer aanwezig, vooral als je het rookte.

De kater is dan wel weer extreem kut tho, eten word echt een veel grotere uitdaging dan normaal. En dingen die je normaal bezighouden vind je dan ook niet meer leuk, ik haalde echt absoluut geen plezier uit het luisteren van muziek, bijvoorbeeld. Je hele lichaam gaat er zelfs zeer van doen, je voelt opeens alle kleine schrammetjes en wondjes die je eerder niet merkte.

Een interessante ervaring, maar niet iets dat ik verantwoord met enige regelmaat zou kunnen gebruiken, denk ik. :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de bschrijving! Klinkt inderdaad erg interessant, heb methamfetamine zelf ook nog wel een poosje overwogen, maar de extreme kater zou voor mij ook een beetje de fun eraf halen (naast het verslavingspotentieel uiteraard). Misschien is de vergelijking helemaal scheef hoor, maar heeft het niet wat weg van 4-FA? De meeste beschrijvingen van methamfetamine en mijn ervaringen van 4-FA lijken redelijk overeen te komen, meer dan wat je zou verwachten omdat het simpelweg beide amfetamines zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwa, in de zin dat het beiden stimulanten zijn misschien wel, en het feit dat 4-FA wat meer euforisch is. Ik vind het alleen wel een groot verschil dat je bij 4-FA meer mellow/wazig-euforisch wordt, waar je bij meth juist érg scherp bent.
B
BladblazerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelisch

2C-B :)
2C-C
2C-D
2C-E
2C-I
2C-P
2C-T-2
San Pedro
TMA-2
DOI
25B-NBOMe
25C-NBOMe
25I-NBOMe

LSA
LSD :hearteyes:
1p-LSD :hearteyes:

Ayahuasca
Changa
Yopo :kots:
Paddo's :hearteyes:
Truffels
AMT
DPT
4-AcO-DMT
4-Pro-DIPT :grin:
4-HO-DIPT :grin:
4-HO-MET
5-MeO-MIPT
5-MeO-DALT
5-MeO-DMT

Dissociatief

DXM
MXE
4-MeO-PCP
Lachgas
Salvia :openmouth:

Stimulerend spul

MDMA :grin:
Amfetamine
Methamfetamine
4-FA :)
MDPV
Cocaïne
Methylfenidaat
a-PVP
MBDB
MPA :(
MDAI
Methcathinone :(
3f-Phenmetrazine
Cafeïne

Opiaten en opioiden

Opium
Tramadol
Oxycodone
Morphine
Fentanyl
Heroïne

Downers

GHB
GBL
Etaqualone
Phenibut :rolleyes:
Alcohol
Alprazolam
Diazepam
Diclazepam :(
Phenazepam :smilingimp:
Nifoxipam
Etizolam
Temazepam
Clonazepam
Oxazepam

Cannabis + overig

Hash
Wiet
Kanna
Nicotine
Kratom
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Komend weekend weer truffels: Hollandia 10g :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
stimulerend
Amfetamine
Methamfetamine
Cocaine
4-fmp
Kanna
Caffeine
Theobromine
Nicotine
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Herbal speed

Psychedelica
Mdma
2c-b
Truffels
Lsa
Doornappel(delerium)

verdovend
Lorazepam
Temazepam
Alprazolam
Diazepam
Oxazepam
Zolpidem
Tramadol
Alcohol
Wiet
Wietkoekjes :P

Dissociatief
ketamine
Lachgas
Benzine
Ether
Lijm
Salvia

quote="UmbraVitae"]
UmbraVitae zei:
Alcohol
LSD
GHB
MDMA
XTC
2cb
4-fmp
Salvia divinorum
Coke
Wiet
Shit
Lachgas
Paddo's
Magic Truffels
Cafeïne
Codeïne
Keta
Kratom
Nicotine
Benzodiazepine
Efedrine
+Remergon
Seroquel
Trazodon
Zolpidem (stilnoct)

Waarvan nicotine het enige is wat ik al jaren niet meer tot mij neem en LSD, XTC, 4FMP, GHB en 2cb mijn favo's zijn.
Klik om te vergroten...
[/quote]
Remergon
Is dat niet mirtazapine?
Heb daar wel wat intressante verhallen over gehoort.
Hoe was het?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.

250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Ja, dat hoor je inderdaad vaker.

En yup, ik houd wel van een beetje pit in mijn trips. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.

250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Klik om te vergroten...

Geloof het of niet heb toen ik het regelmatig nam en een enorme dosering nam. De eerste keer voor mij was al een 375 mics hartje. Op het eind of in het midden nam ik gewoon een teugje uit een flesje liquid .. (tijd later) hoewel ik het wel erg bond heb gemaakt toen ik slokken nam.

Het was of is voor mij de perfecte drug om uit een depressie te komen.
Voor mij handig om te weten..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Mindless zei:
Interessant. Ik had hetzelfde. Vrijwel niet te onderscheiden van LSD.

250ug genomen? Wauw, daar had ik niet gewoon een dagje op kunnen chillen denk ik. Dat was een intense trip geweest bij mij. Misschien nog eens proberen, zo'n hoeveelheid.
Klik om te vergroten...

Geloof het of niet heb toen ik het regelmatig nam en een enorme dosering nam. De eerste keer voor mij was al een 375 mics hartje. Op het eind of in het midden nam ik gewoon een teugje uit een flesje liquid .. (tijd later) hoewel ik het wel erg bond heb gemaakt toen ik slokken nam.

Het was of is voor mij de perfecte drug om uit een depressie te komen.
Voor mij handig om te weten..
Klik om te vergroten...
Dat zijn flinke doseringen. Maar ik weet niet, ik word alleen maar gevoeliger voor psychedelica (wiet ook trouwens).

En nu je het zegt. Ik heb LSD ook wel gebruikt om uit depressies te komen. Niet erg zware depressies, maar achteraf gezien wel degelijk depressies. Ik zie het niet echt als iets verkeerds om te doen. Het is niet dat je jezelf verdoofd of zo, het is eerder dat je een tool gebruikt om je vreugde in het leven makkelijker terug te kunnen vinden.
S
StamperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ritalin
Alcohol
Lachgas
Cannabis
XTC
Truffels
2CB
Paddo's
DOC
Poppers
Ketamine
Benzofury

Ik wil binnenkort ook LSD en pep proberen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
+3,4-CTMP
Ethylfenidaat
+Methylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine
Methamfetamine
Kanna
4-Fluoramfetamine
3-Methylmethcathinone
Mephedrone

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Morfine
Opium
O-Desmethyltramadol
Tramadol
U-47700
Alprazolam
Brotizolam
Bromazepam
Clorazepinezuur
Deschloro-etizolam
Diazepam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Flubromazolam
Lorazepam
Meclonazepam
Nordazepam
Nifoxipam
Oxazepam
Pyrazolam
Isopropylnitriet (Poppers)
Zopiclone

Empathogeen
MDMA
6-APB
Methylone

Psychedelica
Truffels
Paddo's
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-B
2C-C
2C-D
2C-T-7
25C-NBOMe
+25I-NBOMe
LSD
ALD-52
Changa
n,n-DMT

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
Methoxmetamine
Ketamine
3-MeO-PCP
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stimulerend
Amfetamine (Racemisch en Dex)
Caffeïne
Guarana
Cocaïne
Nicotine
Mephedrone
Methylfenidaat
MDMA
+Kanna

Hallucinogenen
Truffels
Absint (alleen niet veel gemerkt van hallucinogeen effect)
+ 2C-B
+ LSA
+yopo
+Salvia


Cannabis
Wiet
Hasj
Spacecake
Hasjelade ( Zoals mijn vrienden en ik hasj chocomel noemen )
Spacepannekoeken

Verdovend
Alcohol

Smartshop/geen idee waar in te delen
+Uvuma Omhlope
+Damiana
+Klip Dagga
+kratom
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft iemand ook ech die yopo in je neus geblazen? :P
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Heeft iemand ook ech die yopo in je neus geblazen? :P
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb het zelf opgesnoven. Het was best veel en kreeg ook net niet alles naar binnen , ik begrijp wel waarom die blaasmethode gebruikt wordt. Toen ik de lijn had gelegd, was ik echt even huiverig om de hoeveelheid die voor me lag naar binnen te snuiven :openmouth:. Zo snel en zo veel mogelijk naar binnen gesnoven, meteen tig keer niezen (neus dicht gehouden).

Het ging niet echt soepel, net als de werking(die zo'n beetje uitbleef).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ZERO- zei:
ZERO- zei:
ZERO- zei:
In chronologische volgorde: alcohol, nicotine, wiet, hasj, poppers, xtc/mdma, lachgas, speed, kratom, herbal xtc, 6apb, 2cb, truffels, 4fa, lsd, methylfenidaat, ghb.
Klik om te vergroten...
+2ci en coke.
Klik om te vergroten...
+ ketamine, alweer 2 maanden terug.
Klik om te vergroten...
+ dexamfetamine.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruik gewone GABA, legaal otc te koop, waarvan 10% autonoom door de BHB geraakt
-ik vraag me al een tijd af: is die 'gewone' GABA dan ook een drug ?
-het wordt ook veel gebruikt bij krachtsporters, om spiermassa bij te kweken (tot wel 12mg/dag)
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol
Wiet
Hasj
MDMA
Cocaine
Speed
2-CB
4FMP
Lachgas
Poppers
Truffels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9899100101102...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."